Skip to main content

باربری هاشمی تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در هاشمی تهران

یکی از خدمات مهمی که همواره در سراسر مناطق شهر تهران مورد نیاز است، خدمات مربوط به باربری است. یکی از مناطقی که باربری در آن بسیار مورد توجه است، محله هاشمی تهران است. خدمات باربری و حمل اثاثیه در این محل با بیشترین کیفیت ارائه می‌شود و افراد با ثبت سفارش می‌توانند از این خدمات بهره مند شوند. این خدمات توسط افراد ماهر و آموزش دیده ارائه می‌شود تا خیالتان از بابت سالم ماندن بار راحت باشد.

اگر به خدمات حمل بار در هاشمی، اسباب کشی در هاشمی، حمل اثاثیه منزل و اتوبار در هاشمی تهران احتیاج دارید، میتوانید همه روز، حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 8 شب با بارکوب تماس بگیرید.

شماره تماس باربری هاشمی تهران

منطقه هاشمی در کجا قرار گرفته است؟

محله هاشمی در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱۰ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان هاشمی، از شرق با خیابان جیحون و خیابان کمیل، از جنوب با خیابان هرمزان و از غرب با خیابان نوری نیارکی و بزرگراه یادگار امام محدود شده است و با محله‌های ‌جی، امامزاده عبدالله، سلیمانی، دکتر هوشیار، هفت چنار، زنجان، کارون شمالی، شهید دستغیب، کارون جنوبی، شبیری مجاورت دارد.

باربری محدوده محله هاشمی تهران
باربری محدوده محله هاشمی تهران

با توجه به شلوغ بودن این منطقه نیاز به باربری در آن بسیار زیاد است و خدمات ما در این منطقه از این جهت کاربردی است که می‌تواند تمام نیاز‌های مربوط به باربری و حمل اثاثیه را برطرف کند. به سبب ترافیکی که در این منطقه وجود دارد حمل بار اندکی سخت و زمان‌بر است اما تیم ما این کار با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن برایتان انجام می‌دهد.

باربری در منطقه هاشمی به چه صورت انجام می‌شود؟

زمانی که به منظور ثبت سفارش باربری با اتوبار تماس می‎‌گیرید، ابتدا از شما اطلاعاتی مربوط به بار و مسیری که قرار است طی شود دریافت می‌کنند. در واقع برای اینکه بتوانند هزینه‌های مربوط به باربری را تخمین زده و به شما اعلام کنند به این اطلاعات نیاز دارند. همچنین به جهت اینکه تعیین کنند نیاز است چه ماشینی را برای بار شما در نظر بگیرند، نیاز دارند از حجم و وزن بار شما آگاه باشند. پس از دریافت اطلاعات و تخمین هزینه در صورتی که بخواهید بار شما توسط اتوبار جا به جا شود، باید سفارش خود را ثبت نموده و زمان دقیق حمل بار را مشخص کنید. پس از ثبت سفارش باربری هاشمی، کارگران مربوطه سر ساعت در محل حاضر شده و بار مورد نظر شما را جا به جا می‌کنند.

ویژگی‌های باربری هاشمی

باربری در منطقه هاشمی از ویژگی‌هایی برخوردار است که سبب می‌شود شما اطمینان بیشتری نسبت به استفاده از خدمات باربری پیدا کنید که در ادامه قصد داریم به این ویژگی‌ها بپردازیم:

سرعت عمل در جا به جایی اثاثیه و بار

یکی از نکاتی که در جا به جایی و حمل بار از اهمیت زیادی برخوردار است، سرعت عمل کارگران است. البته این سرعت عمل به این معنا نیست که با عجله کردن دچار بی‌دقتی شوند و به بار شما آسیب بزنند، بلکه به این معناست که در بهترین زمان ممکن و به دور از عجله یا وقفه‌های بی جهت کار را به اتمام برسانند.

تضمین سلامت بار

قطعا همه شما دوست دارید باری که تحویل باربری می‌دهید سالم به دستتان برسد. یکی از مواردی که می‌تواند دل شما را از این بابت قرص کند، بیمه نامه یا ضمانت نامه‌ای است که توسط اتوبار به شما ارائه می‌شود. با ارائه این سند دیگر خیالتان از بابت بار مد نظرتان راحت است و می‌دانید در صورتی که به هر دلیلی خسارتی به بار شما وارد شود بیمه آن را تقبل می‌کند و شما مسئولیتی در این رابطه ندارید.

کارگران مجرب و آموزش دیده

در هر کاری باید به سراغ کاردان بروید و حمل بار نیز از این قاعده مستثنی نیست. در واقع هر کسی نمی‌تواند بار شما را به سلامت به مقصد برساند و باید آموزش‌هایی را در این زمینه دیده باشد و با فوت و فن‌های جا به جایی و حمل بار آشنایی داشته باشد. ما همواره سعی می‌کنیم برای باربری هاشمی از کارگران مجرب، ماهر و با سابقه کاری درخشان استفاده کنیم تا بار شما سالم به مقصد برسد و نگرانی از بابت بروز مشکل نباشد.

قیمت مناسب باربری هاشمی

همانطور که می‌دانید موارد مختلفی بر قیمت باربری منطقه هاشمی اثر گذار است. مسافتی که برای رساندن بار به مقصد طی می‎شود یکی از موارد تاثیر گذار بر قیمت است. از موارد دیگر می‌توان به وزن و حجم بار اشاره کرد که تاثیر مستقیم بر هزینه باربری دارند. شرکت ما در همه حال قیمتی منصفانه را برای خدمات خود در نظر می‌گیرد تا همه بتوانند از این خدمات بهره ببرند.

 قیمت باربری هاشمی

 لیست تعرفه باربری هاشمی هزینه باربری هاشمی در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری هاشمیاز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار هاشمی هزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم اطلاعات لازم برای آشنایی با باربری منطقه هاشمی را در اختیارتان قرار دهیم. با استفاده از خدمات ما دیگر نیازی نیست نگرانی از بابت بار خود داشته باشید و می‌توانید اطمینان داشته باشید که بار شما صحیح و سالم به مقصد خواهد رسید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سفارش باربری با کارشناسان بارکوب در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید از سایر پل‌های ارتباطی ما برای دریافت پاسخ پرسش‌های خود استفاده کنید.

شماره تماس باربری هاشمی تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود