Skip to main content

باربری اتوبان یادگار امام تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در یادگار امام تهران

باربری اتوبان یادگار امام از از مناطق تحت پوشش باربری شمال غرب تهران بارکوب است. ساکنان این ناحیه و نواحی مجاور در هر زمان می توانند برای ثبت سفارش باربری، حمل اثاثیه منزل، اثاث کشی، بسته بندی لوازم، جابجایی لوازم شرکت و … با شماره های ارائه شده در سایت تماس بگیرند. همکاران ما پاسخگوی سوالات شما خواهند بود و راهنمایی های لازم را به شما می دهند.

اتوبار در محدوده اتوبان یادگار امام تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 2 تهران بارکوب می باشد.

شماره تماس باربری اتوبان یادگار امام تهران

نرخ باربری اتوبان یادگار امام تهران

قیمت های باربری و جابجایی از اتوبان یادگار امام در سال 1402 برای شما عزیزان قرار داده شده است ولی توصیه می کنیم برای اطلاع از قیمت به روز و کسب اطلاعات بیشتر با بارکوب تماس بگیرید.

قیمت باربری اتوبان یادگار امام

هزینه های باربری در اتوبان یادگار امام
کرایه نیسان در اتوبان یادگار امام350 هزارتومان (برای 2 ساعت کار)
کرایه خاور و ایسوزو در اتوبان یادگار امام950 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
هزینه کارگر180 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
کرایه حمل بار از اتوبان یادگار امام به شهرستانبرای استعلام هزینه تماس بگیرید

لیست باربری های اتوبان یادگار امام تهران

باربری های جدول زیر همگی از باربری های معتبر اتحادیه در منطقه اتوبان یادگار امام تهران بوده و موظف به ارائه خدمات بر اساس نرخ اتحادیه هستند. برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل برای حمل بار یا اثاث کشی در اتوبان یادگار امام می توانید از این باربری ها استفاده کنید.

باربری بارکوب02144449176تهران، سعادت آباد
اتوبار بارکوب02144449136شهرک مخابرات تهران
بارکوب09192029136سعادت آباد، شهرک مخابرات
باربری شمیراندرحال بروزرسانیشهرک مخابرات، بهرود
اتوبار شمیراندرحال بروزرسانیشهرک مخابرات خیابان پیوند
شمرون باردرحال بروزرسانیکوی فراز
پیام باردرحال بروزرسانیمخابرات، میدان بهرود، بلوار پیام
هدف باردرحال بروزرسانیسعادت آباد – خیابان علامه طباطبایی
دقت باردرحال بروزرسانیسعادت آباد، میدان کتاب
اتوبار آسماندرحال بروزرسانیفرحزاد، خیابان توسل

اتوبار در بزرگراه یادگار امام

حمل اثاثیه منزل در اتوبان یادگار امام: در صورتی که نگران آسیب دیدن اثاثیه منزل درحین اسباب کشی هستید، شرکت خدمات باربری بارکوب  با سال ها سابقه و تجربه می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. تمام لوازم شما به خصوص وسایل سنگین یا ظریف با دقت و مهارت بسته بندی و در اسرع وقت حمل می شود و کوچکترین خسارتی به آن وارد نخواهد شد.

بسته بندی اثاثیه در یادگار امام تهران: یکی از مهمترین نکات در اسباب کشی بسته بندی وسایل حساس و شکستنی مانند مبلمان چوب و پیانو و… است که در صورت عدم بسته بندی مناسب و دقیق قطعا آسیب خواهند دید، تیم حرفه ای ما با دانش و مهارت مربوطه تمام نکات لازم را به شما یادآوری خواهند کرد تا از بروز هر مشکلی جلو گیری شود. خدمات بسته بندی ما به شما کمک می کند علاوه بر جابه جایی ایمن وسایل خود، زمان زیادی را صرف این کار نکنید و با اطمینان این کار را به تیم با تجربه ما بسپرید.

 

باربری محدوده اتوبان یادگار امام

اگر نیاز به جابه جایی بار بین شهری داشته باشید نیز می توانید از خدمات باربری بین شهری بارکوب استفاده کنید ، شرکت ما بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را برای خدمات حمل و نقل بین شهری و درون شهری ارائه می دهد.

برای کسب  اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و امکانات باربری در منطقه اتوبان یادگار امام فقط کافیست با یکی از شماره های قرار داده شده در ادامه تماس بگیرید تا متناسب با نوع بار و وضعیت شما بهترین شیوه حمل و قیمت به شما اعلام شود.

نیسان بار  اتوبان  یادگار امام تهران

حمل بار با نیسان از دیگر خدمات ما در منطقه اتوبان یادگار امام است. در هر ساعت از روز که برای جابه جایی بار به نیسان نیاز پیدا کردید، همکاران ما آماده ارائه خدمات به شما خواهند بود.

شما مشتریان عزیر می توانید برا ی حمل اثاثیه منزل ،لوازم تجاری و اداری یا حمل مبلمان و جهیزیه عروس از اتوبان یادگار امام به تمام نقاط تهران از خدمات باربری بارکوب استفاده کنید.

اتوبان  یادگار امام تهران دقیقا کجاست؟

بزرگراه یادگار امام اصلی ترین مسیر شمالی جنوبی و شرقی غربی در ناحیه غرب و شمال غرب تهران است. این اتوبان از خیابان سئول شروع و به خیابان هرمزان منتهی می شود.

طول این بزرگراه بیش از 16 کیلومتر است که 6 کیلومتر آن شرقی غربی و 10 کیلومتر آن شمالی جنوبی است. اتوبان یادگار امام  از سعادت آباد، شهرک غرب و ژاندارمری، اوین و خیابان ستارخان،  فرحزاد و آزادی و آریا شهر عبور می کند. همچنین دارای تقاطع با بزرگراه های رفسنجانی و چمران و همت است.

سفارش باربری اتوبان یادگار امام

یکی از بهترین ارائه دهنده های خدمات باربری در منطقه اتوبان امام علی، باربری بارکوب است. ما با تجربه و مهارت کافی در این زمینه به شما برای یک اسباب کشی بدون دغدغه کمک می کنیم. اگر قصد حمل بار یا اسباب کشی از منطقه اتوبان یادگار امام یا نواحی مجاور آن را دارید می توانید در هر زمان از روز با شماره های ارائه شده در سایت ما تماس حاصل کرده و ماشین ، خدمات و کارگر مورد نیاز خود رزرو کنید. ثبت سفارش حمل بار برای استفاده از خدمات شرکت بارکوب فقط با یک تماس ساده امکان پذیر است.

برای ثبت سفارش باربری اتوبان یادگار امام فقط کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید:

شماره تماس باربری اتوبان یادگار امام تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود