Skip to main content

باربری مینی سیتی تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در مینی سیتی تهران

سرویس باربری مینی سیتی یا همان اتوبار مینی سیتی بارکوب مجموعه‌ای حرفه‌ای متشکل از افرادی متخصصی است که برای انجام کلیه امور مربوط به باربری شمال تهران در کنار شما هستند. خدمات اتوبار در مینی سیتی، اسباب کشی مینی سیتی، حمل بار در محدوده مینی سیتی  منطقه 1 شمال تهران این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا از شهرک قائم تا خیابان قبا، بدون هیچ نگرانی حمل بار خود را انجام داده و با اعتماد به باربری در مینی سیتی، جا به جایی راحتی داشته باشید.

شماره تماس باربری مینی سیتی تهران

قیمت باربری مینی سیتی بارکوب

بارکوب با سرویس حمل بار در مینی سیتی در کنار شما است تا با استفاده از لیست قیمت باربری مینی سیتی بتوانید هزینه‌های مقرون به صرفه‌ای را پرداخت کنید. با استفاده از این امکان، می‌توانید مزایای زیادی از نظر صرفه جویی در پول، زمان و منابع به دست آورید. اگر در حین جابه‌جایی کالاهای خانگی خود از مکانی به مکان دیگر نیاز به احتیاط بیشتر دارید، بهتر است حمل و نقل خود را با یک مجموعه قابل اعتماد انجام دهید.

در این شرایط احساس می‌کنید که در حال همکاری با یک تیم تخصصی هستید که نه  تنها وقت شما را هدر نمی‌دهند؛ بلکه هزینه‌ای که در نظر داشته‌اید هم به صورت بهینه صرف شده است. این مجموعه باید بتواند حمل و نقل ایمن کالا را در کوتاه‌ترین مدت بدون صرف هزینه اضافی برای جابه‌جایی جعبه‌ها و سایر تجهیزات مورد نیاز تضمین کنند. این ویژگی دقیقا همان چیزی است که باربری شمال تهران مینی سیتی به شما ارائه می‌کند.

برای اطلاع دقیق از هزینه حمل اثاثیه میتی سیتی به جدول زیر توجه کنید.

 قیمت باربری مینی سیتی

 لیست تعرفه باربری مینی سیتی هزینه باربری مینی سیتی در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری مینی سیتیاز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار مینی سیتی هزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

لیست باربری های مینی سیتی تهران

برای اینکه بدانید باربری مینی سیتی منطقه 1 شمال تهران چه خدماتی را به شما ارائه می‌کند، یک لیست از محدوده‌های جغرافیایی تحت پوشش اتوبار در مینی ستی تهیه کرده‌ایم تا کار شما راحت شود. به یاد داشته باشید که تمامی گزینه‌های ذکر شده در لیست اتوبارهای مینی سیتی تهران تضمین می‌کنند که هم کارگران متبحر و هم مدیران مجموعه در یک مشارکت قانونی برای خدمات مشتری محور متعهد شده‌اند. در اینجا اشتباه نیست اگر ذکر کنیم که باربری بارکوب نیازهای مشتریان را در اولویت قرار می‌دهد.

این مسئله نشان می‌دهد شما با یک شرکت معتبر سروکار دارید که مایل است با خدمات سطح بالای خود نیازهای مشتری را برآورده کند. می‌توانید انتظار یک فرایند جابه‌جایی و حمل و نقل تضمینی و متمرکز را با نرخ مقرون به صرفه داشته باشید. پس بدون تردید از شماره باربری مینی سیتی استفاده کرده و کار جا به جایی خود را به متخصصان بسپارید.

اتوبار بارکوب02144449136بزرگراه ارتش، بلوار نیروی زمینی، ازگل
باربری مینی سیتی09192029136تهران، بلوار قائم، آزادگان
حمل بار تهران02144449176تهران، بزرگراه ارتش، خیابان قائم
قیطریه بار09191509176بلوار شاهد، میدان قائم
تکبار شمیراناتتماس بگیریدتهران، شهرک قائم
ولیعصرتماس بگیریدتجریش، شهرک قائم
هرویتماس بگیریدلویزان، خیابان شهید حسین مبارکی
اتوبار دولتتماس بگیریدلویزان، خیابان پانزده متری طالقانی
پاسارگادتماس بگیریدقنات کوثر، خیابان حسینی (شکوفه)
پاسدارانتماس بگیریددروس، خیابان پاسداران، خیابان اختیاریه
ارشادتماس بگیریدحسینیه ارشاد، خیابان قبا

 

اتوبار مینی سیتی

ما در بارکوب یک رویکرد چند لایه را برای بهبود ایمنی وسایل نقلیه درگیر در حمل و نقل کالاهای خانگی باربری مینی سیتی منطقه 1 شمال تهران پیاده‌سازی کرده‌ایم. در حالی که محافظت در برابر کلاهبرداری و سوء استفاده از جابه‌جایی را تضمین می‌کنیم. همچنین برای کسب رضایت بیشتر شما خدمات باربری شمال تهران خود را با این لیست تطبیق داده‌ایم.

  1. بسته‌بندی بار و حمل اثاثیه منزل
  2. بیمه حمل و نقل
  3. خدمات شبانه‌روزی
  4. باربری تهران به شهرستان
  5. تضمین امنیت کالا

نیسان بار باربری مینی سیتی منطقه 1 شمال تهران

برای راحتی جا به جایی مستأجران و شرکت‌ها، وجود انواع وسایل نقلیه برای حمل و نقل مهم است. نیسان بار یکی از این موارد است که در مجموعه خدمات باربری در مینی سیتی به وجود آن توجه ویژه داریم. در واقع می‌توان گفت نیسان بار مینی سیتی یکی از پرکاربردترین وسایل حمل و نقل محسوب می‌شود که مورد توجه مشتریان هم قرار گرفته است. این نوع ماشین‌ها روند جابه‌جایی را تسهیل کرده و برای اکثر حمل و نقل‌های درون شهری مناسب هستند.

باربری محدوده مینی سیتی

با توجه به لیست باربری های مینی سیتی متوجه خواهید شد که بارکوب خدمات خود را در چه محدوده‌هایی ارائه می‌کند. باربری محدوده مینی سیتی از تجریش، شهرک قائم تا خیابان شهید حسین مبارکی، خیابان پانزده متری طالقانی، قنات کوثر، خیابان حسینی (شکوفه)، دروس، خیابان پاسداران، خیابان اختیاریه، حسینیه ارشاد و خیابان قبا را پوشش می‌دهد.

مینی سیتی کجاست؟

محله مینی سیتی در منطقه 1 و شمال شهر تهران قرار دارد که از «شمال» در مجاورت ارتفاعات کوه قرار گرفته و از «جنوب» به اراضی منطقه ازگل، اراج و لویزان محدود می‌شود. همچنین از «شرق» به منطقه سوهانک و لواسانات و از طرف «غرب» هم به محله دارآباد و اقدسیه منتهی می‌شود.

باربری محدوده محله مینی سی تی تهران
باربری محدوده محله مینی سی تی تهران

سفارش باربری مینی سیتی

اگر ساکن هر یک از محلات شمال تهران هستید می‌توانید با استفاده از شماره‌های ذکر شده، برای دریافت خدمات باربری مینی سیتی اقدام کنید. فرقی ندارد که شما ساکن منطقه آتی‌ساز باشید یا در ابوذر، محله قائم، محلاتی، البرز و یا اقتدار، زندگی کنید. مجموعه بارکوب می‌تواند به راحتی جا به جایی وسایل شما را انجام دهد. برای این کار تنها کافی است از پل‌های ارتباطی زیر استفاده کنید.

شماره تماس باربری مینی سیتی تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود