Skip to main content

باربری لویزان تهران ⭐️44449136 جدول قیمت ها | اتوبار لویزان تهران

لیست باربری های لویزان تهران

باربری لویزان تهران، اتوبار لویزان از جمله خدمات شرکت بارکوب در باربری شرق تهران می باشد که به اهالی محترم لویزان ارائه داده میشود. باربری تهران لویزان با کارگران حرفه ای و ماشین های مجهز که به خدمت گرفته، لیست باربری های لویزان با کادر مجرب ماهر در طی یک دهه گذشته به عنوان یکی از برترین شرکت های حمل و نقل باربری تهران عمل کرده است .  بهتر هست بدانید کلیه خدمات شرکت باربری منطقه 4 تهران نیز ارائه داده میشود عبارتند از :

*شبانه روزی(حتی در ایام تعطیل)
*همراه با بارنامه دولتی(رسمی)
*با اکیپ های با تجربه و کاربلد بدون هیچ دغدغه و نگرانی جابجا شوید.
*با نواع ماشین وانت و نیسان و خاورهای مخصوص حمل اثاثیه_ بزرگ_مسقف_و مجهز به پتو و موکت و از داخل فوم کاری شده.
*با کادری متخصص در امر اسباب کشی_مجرب_حرفه ای_خوش اخلاق و متعهد به کار.
*حمل و جابجایی تخصصی لوازم سنگین منجمله یخچال ساید_پیانو_گاوصندوق و…
*با مجوز رسمی از اتحادیه و ارائه فاکتور معتبر‌.

نام باربریشماره تماسآدرس
شرکت باربری بارکوب44449136لویزان، خیابان شهید فرهادی، بالاتر از امامزاده پنج تن، نبش کوچه بنفشه
شرکت یاربری هرویدر حال بروزرسانیلویزان خیابان 15 متری طالقانی خیابن شهید حسین مبارکی پلاک 37
اتوبار دولتدر حال بروزرسانیلویزان خیابان شهید طاهر آبادی خیابان 15متری  طالقانی  پلاک 29 طبقه همکف
باربری ظریفدر حال به روز رسانیتهران – حکیمیه – خیابان استخر
اطلس بار در حال به روز رسانیتهران _ موحد دانش
جابه جا بار در حال به روز رسانیتهران _ اشرفی اصفهانی
باربری باهنردر حال بروزرسانیتهران ، لویزان ، بلوار ستاد نیروی زمینی ارتش ، بزرگراه ارتش(لشگرک) ، مجتمع تجاری باغ ارغوان ، طبقه همکف ، واحد 18کد پستي: 1698634383
اتوبار بنی هاشمدر حال بروزرسانیمیدان هروی  خیابان گلزار کوچه عبدی پ43
اتوبار نوبنیاددر حال بروزرسانیمیدان هروی ،ابتدای خیابان مکران جنوبی،نبش کوچه ی نهم ،پلاک 5

قیمت باربری لویزان

قیمت باربری لویزان چنده؟ نرخ کارگر اسباب کشی در لویزان چقدر میشه؟ اسباب کشی در لویزان به چه صورت انجام میشه؟ بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل در لویزان انجام میشه؟ و… یک سری سوالات متدوال از این نوع که مشتریان عزیز  مطرح می کنند. با شرکت بارکوب تماس بگیرید حتما مشاوران ما به شما به طور دقیق پاسخ خواهند داد.

لیست تعرفه باربری بارکوبهزینه باربری و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای باربری از 800.000 تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربریاز 200.000 تومان
هزینه کارگر باربریاز 150.000 تومان
فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار بارکوبهزینه‌های اضافی حمل بار و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260.000 تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100.000 تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافه از 125.000 تومان
دستمرد کارگر برای یک ساعت اضافهاز 80.000 تومان

اتوبار بارکوب در لویزان

حمل بار و اثاثیه منزل یکی از دغدغه های بزرگ افراد محسوب می شود که حداقل یکبار همه افراد در زندگیشان با آن روبه رو شده اند. اسباب کشی منزل در شهرهای بزرگ نیز سخت تر است زیرا با توجه به وسعت شهرنشینی دسترسی به اتوبار مطمئن کار چندان راحتی نیست. اما با استفاده از روش های درست می توانید استرس اسباب کشی منزل را کم کنید. اتوبار بارکوب در لویزان خدمات باربری حرفه ای با کادر مجرب ارائه می دهد بارکوب تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های  حمل بار و جابه جایی را خواهد داشت. به عنوان بهترین و معتبرترین شرکت حمل و نقل داخلی شناخته شده می باشیم، اثاث کشی خود را از صفر تا صد با خیالی آسوده می‌توانید به ما بسپارید.

نیسان بار لویزان

نیسان بار لویزان با رانندگان مجرب و باشخصیت به شما خدمات رسانی می کند تا هم خیال شما از بابت امنیت راحت باشد و در اسرع وقت به مقصد برسد و هم خیال رانندگان ازفراهم شدن بار راحت باشد. بارکوب بهترین و منصفانه ترین قیمت را از هرجای ایران از طریق وانت و کامیونت بار، بارهای شما به اقصی نقاط تهران و شهرستانها در داخل کشور ارسال میکند.

محله لویزان کجاست؟

روی تپه‌هایی که محل گذر بادهای شمال شرق از دماوند و شمال از توچال است، محله لویزان قرار دارد. محلهٔ لویزان در قدیم از دهکده‌های قدیمی شمیران بوده که در زمان ناصرالدین شاه رونق گرفته است. محله‌ای که اگرچه ساخت‌وساز‌‌ها، جایی برای نمود کوه و دشت در آن باقی نگذاشته است، اما همچنان می‌توان در آن آثار تپه‌ ماهورهای گذشته را مشاهده کرد. این محله که کوچه‌ها و خیابان‌های آن با شیب تند و ملایم به یکدیگر می‌رسند، این روزها با برج‌ها و خانه‌های آپارتمانی محاصره شده است. در محلهٔ لویزان سیر تحولات شهر‌نشینی با رشد تصاعدی مواجه بوده و این روزها ساخت‌وساز در آن رواج زیادی پیدا کرده است. پارک لویزان از معروف‌ترین مکان‌های عمومی این محله است. برای پاسخ به این سوال که پارک لویزان کجاست باید بگوییم درست در بخش جنوبی محله قرار دارد. پارکی که از گزند زندگی شهری در امان مانده و تبدیل به کپسول اکسیژن شرق تهران شده است. محلهٔ لویزان در منطقه ۴ شهرداری تهران قرار دارد. بزرگراه‌های متعددی آن را محصور کرده‌اند. در شمال این محله، بزرگراه سرلشکر بابایی قرار دارد. بزرگراهی که لویزان را از محله‌های اراج و ازگل جدا می‌کند و نقش اساسی در تردد برون شهری مردم تهران دارد. این بزرگراه در حال حاضر جزو بهترین مسیرهای خروج از شهر تهران به مناطق شمالی کشور محسوب می‌شود. در شرق این محله، بزرگراه هنگام قرار دارد. بزرگراهی که از جنگل لویزان رد می‌شود و بوستان را به دو بخش تبدیل می‌کند. جنوبش هم با بزرگراه دیگری به نام بزرگراه شهید زین الدین محصور شده است. بزرگراهی که محلهٔ شمیران‌نو را از لویزان جدا می‌کند. در غرب محله بزرگراه شهید امام علی (ع) قرار دارد. این بزرگراه، محلهٔ لویزان را از حسین آباد جدا می‌کند. محلهٔ قدیمی لویزان تقریباً در مرکزی‌ترین بخش محله قرار گرفته است. این محله، سه زیر محله به نام‌های ده لویزان، شهرک‌های سازمانی و شهرک ولی‌عصر دارد. خیابان شهید رضا فرشادی گذر اصلی و قدیمی محله است. در این گذر بقعهٔ اما‌مزاده پنج تن، مسجد جامع و درخت کهنسال توت قرار دارد. این خیابان باریک و شلوغ است و به نوعی برای اهالی، مرکز خرید محلی به حساب می‌آید. ده سابق لویزان نیز درست در این منطقه قرار داشته است. بخش شلوغ و پرتردد دیگر لویزان خیابان‌هایی است که منتهی به شهرک سازمانی لویزان می‌شود. شهرکی که با ساخت ۴۰۰ دستگاه مجتمع در دورهٔ پهلوی دوم، ساخت‌وساز در آن شروع شد. دیگر خیابان مهم این محله، خیابان کیوان است، که دسترسی آسانی به پارک جنگلی لویزان دارد. خیابان‌های سمت شرقی لویزان که منتهی به پادگان لویزان می‌شود، نیز از جمله خیابان‌های مهم و امنیتی این محله هستند. ( منبع )

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود