Skip to main content

باربری منطقه 1 تهران ⭐️44449176 لیست قیمت ها | اتوبار در منطقه یک تهران

از خدمات باربری شمال تهران که توسط باربری بارکوب ارائه می­شوند می­توان به باربری منطقه 1، اتوبار منطقه 1 و باربری محدوده منطقه 1 تهران اشاره کرد. شما می­توانید در صورت نیاز برای دریافت خدمات باربری بارکوب در منطقه 1 تهران، اتوبار در منطقه 1 تهران، حمل بار در منطقه 1 تهران، باربری منطقه یک تهران، حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی بارکوب در منطقه 1 تهران، حمل و نقل منطقه 1 تهران و همچنین وانت بار منطقه یک تهران با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره های تماس باربری منطقه 1 تهران

شماره های تماس باربری منطقه 1 تهران

منطقه یک تهران در کجا قرار دارد؟

یکی از مناطق شهرداری تهران، منطقه 1 تهران است که در شمال شرقی این کلان شهر قرار دارد و در حقیقت شهرستان شمیرانات به حساب می­آید و می­توان گفت که در شمالی ترین نقطه تهران قرار دارد.

منطقه 1 تهران از شمال به رشته کوه های البرز، از سمت غرب به منطقه اوین، از سمت جنوب به بزرگراه شهید چمران ، بزرگراه شهید مدرس، بزرگراه شهید صدر و از سمت شرق به بلوار ارتش و لویزان ختم می­شود. همانطور که گفته شد، منطقه 1 تهران بخش از شهرستان شمیرانات به حساب می آید. همچنین منطقه 1 تهران با نام شمیران نیز شناخته می­شود. در این منطقه از کلان شهر تهران حدود 15 موزه و همچنین دو مجموعه از موزه های سلطنتی کاخ نیاوران و کاخ سعد آباد نیز قرار دارد. در این منطقه همچنین کاخ های نیاوران، سعد آباد، کاخ ملت، کاخ شهوند امازاده صالح و همچنین گورستان ظهیرالدوله وجود دارند که از مکان های تاریخی و فرهنگی مهم تهران به حساب می­آیند. از مکان های تفریحی منطقه 1 تهران نیز می­توان به مناطق کوهستانی دربند، درکه، رود درکه، کلکچال، اولین پارک های نیاوران، جمشیدیه و قیطریه اشاره کرد.

شماره تماس باربری منطقه 1 تهران

لیست باربری های منطقه 1 تهران

در ادامه لیست باربری های منطقه یک تهران آمده است. شما به راحتی می­توانید با استفاده از اطلاعات شرکت های باربری که در ادامه معرفی میشوند با اتوبار های منطقه 1 تهران ارتباط برقرار کرده و از خدمات این اتوبار ها و حمل و جابه جایی بارها و اثاثیه خانه، همچنین ارسال خاور و نیسان به همراه کارگر در صورت نیاز به درب منزل شما، بسته بندی وسایل خانه و… بهره مند شوید.

برخی از بهترین اتوبار های منطقه 1 تهران

بارکوب

در واقع بارکوب یک سامانه خدمات باربری و اسباب کشی در تهران و کرج است. باربری و حمل بار در این شرکت توسط خاور ها و کامیون های مسقف به همراه خدمات بسته بندی با قیمتی کاملا مناسب و ارسال کارگران حرفه ای انجام می­شود تا در حین جابه جایی بار ها، کمترین آسب به دارایی های شما وارد بشود.

سامانه بارکوب ارائه دهنده ارزان ترین خدمات اتوبار شهری، حمل اسباب و اثاثیه بین شهری و همچنین باربری در کلان شهر تهران به صورت شبانه روزی در هر کجای تهران است.

یکی دیگر از سامانه های ارائه دهنده خدمات باربری در کلان شهر تهران و همچنین منطقه 1 این کلان شهر، باربری تجریش است. خدمات سامانه باربری تجریش بسیار متنوع است و میتوان گفت که این تنوع به دلیل وجود تقاضاهای زیادی است که به صورت روزانه از باربری تجریش صورت می­گیرد.

به صورت کلی می­توان گفت که سامانه باربری بارکوب از مورد اعتماد ترین و بهترین سامانه باربری تهران به حساب می آید.

لیست کامل اتوبار های منطقه 1 تهران

اتوبار بارکوب02144449136تجریش – جنب بیمارستان شهدا
باربری منطقه ۱09192029136حکمت، خیابان باهنر
اتوبار منطقه ۱02144449176منطقه ۱ خیابان مقدس اردبیلی
باربری تجریش09191509176میدان تجریش خیابان فناخسرو
نگین بار شمالUpdatingشهرک صدف، خیابان الوند
ولیعصرUpdatingشهرک قائم – خیابان محمد مهرآسا
تکبار شمیراناتUpdatingشهرک قائم – خیابان شهید مهرآسا
اطلس بارUpdatingخیابان پاسداران – خیابان موحددانش
نداردUpdatingکاشانک – کوچه باستان – خیابان کامران
امداد بارUpdatingکاشانک – خیابان مسجد جامع
نداردUpdatingپاسداران – میدان نوبنیاد
بشکن بارUpdatingخیابان شهرک بوعلی – خیابان جوریکی
زیبابارUpdatingاوین – خیابان درکه – خیابان شهید کچوئی
ولنجکUpdatingولنجک ، بلوار دانشجو ، خیابان گلستان،
پالادیومUpdatingمحمودیه – خیابان مقدس اردبیلی

قیمت باربری منطقه 1 تهران

یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که برای هر مشتری و کاربری که می­خواهد از خدمات یک سامانه باربری استفاده کند مهم است، قیمت آن است. اکثر مشتریان و کاربران به دنبال سامانه باربری هستند که مناسب ترین قیمت و در عین کیفیت مناسبی را ارائه میدهد.

در ادامه می­توانید قیمت باربری در منطقه 1 تهران و نرخ جا به جایی بار در این محدوده جغرافیایی برای انواع ماشین های باربری و حمل بار در سال 1401 مشاهده بکنید.

کرایه خاور برای دو ساعت890 هزارتومان
کرایه نیسان برای دو ساعت360 هزارتومان
کرایه کارگر برای سه ساعت145 هزارتومان
کرایه نیسان برای شهرستانبا ما تماس بگیرید – 02144449136

نحوه سفارش اتوبار در منطقه 1 تهران

برای درخواست و سفارش باربری در منطقه 1 کلان شهر تهران، اتوبار در منطقه 1 تهران و همچنین حمل و جابه­جایی بار در این منطقه، همه روز ها حتی روز های تعطیل می­توانید با شماره گیری شماره تلفن هایی که در ادامه گفته میشود، با ما تماس حاصل فرمایید. سامانه بارکوب اینجا است تا با ارائه خدمات متنوع باربری و اسباب کشی در شمال تهران و به خصوص منطقه 1 تهران در کمترین زمان ممکن، به کاربران و مشتریان خود به نحو احسن خدمت رسانی کند.

با استفاده از سامانه بارکوب در هر ساعت شبانه رو به راحتی می­توانید  از خدمات بارکوب مانند انواع نیسان، خاور، کامیون بهره مند شوید.

شماره تماس باربری منطقه 1 تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود