Skip to main content

باربری جمهوری تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در جمهوری تهران

محله جمهوری جزء بخش‌هایی از تهران محسوب می‌شود که در آن همواره نیاز افراد به خدمات باربری زیاد است. از این رو قصد داریم در این مطلب خدمات باربری جمهوری شرکت بارکوب را برایتان شرح دهیم تا بتوانید با توجه به نیاز خود سفارش حمل بار خود را ثبت کنید. به طوری کلی باربری در این منطقه جزو خدمات باربری مرکز شهر تهران است و به همین دلیل است که متقاضیان زیادی دارد. همانطور که می‌دانید در مرکز تهران فعالیت‌های تجاری و حتی سکونت افراد زیاد است و همین امر سبب نیاز به باربری است.

اگر به خدمات حمل بار در جمهوری، اسباب کشی در جمهوری، حمل اثاثیه منزل و اتوبار در جمهوری تهران احتیاج دارید، میتوانید همه روز، حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 8 شب با بارکوب تماس بگیرید.

شماره تماس باربری جمهوری تهران

جمهوری در کدام بخش تهران قرار گرفته است؟

همانطور که گفتیم، جمهوری محدوده‌ای در مرکز شهر تهران است که جزو مجرا‌های اصلی خرید و فروش در شهر تهران به حساب می‌آید. در واقع همین موضوع سبب شده تا خدمات باربری در این محدوده جزو نیاز‌های اصلی افراد باشد.

باربری محدوده محله جمهوری تهران
باربری محدوده محله جمهوری تهران

محله جمهوری در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱۱ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان آزادی، از شرق با خیابان زارع، خیابان گلشن و خیابان دیلمان، از جنوب با خیابان آذربایجان، خیابان انصافی مقدم و خیابان اسکندری جنوبی و از غرب با خیابان توحید و خیابان نواب محدود شده است و با محله‌های ‌نصرت، میدان حر، سلسبیل شمالی، توحید، اسکندری، جمالزاده مجاورت دارد.

قیمت مناسب باربری جمهوری

همانطور که می‌دانید موارد مختلفی بر قیمت باربری منطقه جمهوری اثر گذار است. مسافتی که برای رساندن بار به مقصد طی می‎شود یکی از موارد تاثیر گذار بر قیمت است. از موارد دیگر می‌توان به وزن و حجم بار اشاره کرد که تاثیر مستقیم بر هزینه باربری دارند. بارکوب در همه حال قیمتی منصفانه را برای خدمات خود در نظر می‌گیرد تا همه بتوانند از این خدمات بهره ببرند.

 قیمت باربری جمهوری بارکوب

 لیست تعرفه باربری جمهوری هزینه باربری جمهوری در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری جمهوریاز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار جمهوری هزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

روند کار باربری جمهوری بارکوب

پس از اینکه سفارش باربری خود را ثبت کنید، بسته به مسافتی که ماشین حمل بار باید برای رساندن بار به مقصد طی کند و همچنین موارد دیگری که بر قیمت تاثیر می‌گذارند، هزینه باربری شما تعیین می‌شود. همچنین زمانی که سفارش باربری جمهوری خود را ثبت کنید، باید روز و ساعت دقیقی که می‌خواهید ماشین حمل بار در محل حضور پیدا کند را به اتوبار اطلاع دهید تا سر ساعت در مکان حضور پیدا کرده و بار شما را به مقصد مورد نظرتان برساند. خدمات حمل بار زیر توسط ماشین‌های سبک و سنگین برای شما انجام می‌شود:

  • حمل پوشاک
  • حمل پارچه
  • حمل اثاثیه منزل
  • حمل جهیزیه
  • حمل لوازم تجاری و اداری
  • حمل بار‌های صنعتی
  • حمل لوازم صوتی و تصویری
  • و…

ویژگی‌های خدمات باربری محدوده جمهوری بارکوب

سرویس حمل بار در محدوده جمهوری بارکوب از ویژگی‌هایی که برخوردار است که سبب می‌شود در استفاده از خدمات حمل بار نگرانی ذهن شما را درگیر نکند. در ادامه قصد داریم به ویژگی‌های باربری محدوده جمهوری بپردازیم:

ارائه خدمات به صورت شبانه روزی

یکی از مهم‌ترین نکات در باربری ساعات کار اتوبار است. در واقع ساعتی که برای حمل بار خود تعیین می‌کنید باید با ساعات کار اتوبار هماهنگی داشته باشد. یکی از ویژگی‌های خوبی که برخی از اتوبار‌ها به کار می‌گیرند ارائه خدمات به صورت 24 ساعته است. یعنی هر ساعت از شبانه روز که خودتان تعیین کنید بار مورد نظر شما از مبدا به مقصد رسانده می‌شود. این ویژگی خصوصا برای افرادی که قصد دارند در ساعات خلوت همچون نیمه شب یا نزدیک صبح اثاثیه و بار خود را جا به جا کنند بسیار مفید و کاربردی به نظر می‌آید.

دارای سابقه کار درخشان در حوزه باربری

اتوباری که برای حمل بار خود انتخاب می‌کنید باید سابقه کار درخشانی داشته باشد که این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد. از مهم‌ترین موارد در باربری خصوصا باربری جمهوری امانت داری و قابل اطمینان بودن یک اتوبار است که سبب می‌شود افراد بتوانند به آن اعتماد کنند و بار خود را به دستشان بسپارند. به علاوه همین موضوع سبب می‌شود بعضی افراد مشتری ثابت یک شرکت شوند یا آن را به اطرافیان خود معرفی کنند.

ارائه مشاوره به مشتریان

یکی از مواردی که توسط اتوبار بارکوب به مشتری ارائه می‌شود تا بتواند نسبت به روند حمل بار خود آگاهی بیشتری کسب کند، مشاوره است. کارشناسان بارکوب با توجه به خواسته مشتری همواره سعی می‌کنند بهترین تجهیزات را برای خدمت رسانی به مشتری فراهم کنند تا بتوانند رضایت آن‌ها را جلب کنند.

استفاده از کارگران متخصص و آموزش دیده

کارگران مهم‌ترین نقش را در جا به جایی اثاثیه و بار ایفا می‌کنند و بخش مهمی از سلامت بار به آن‌ها بستگی دارد. بارکوب همواره از کارگرانی با تجربه و آشنا با فوت و فن‌های حمل بار استفاده می‌کند تا نگرانی درباره بار شما وجود نداشته باشد و سالم به مقصد برسد. در واقع تمامی افراد مشغول در مجموعه به طور کامل با روند حمل بار آشنایی دارند و همین موضوع سبب می‌شود آسیبی به بار شما وارد نشود.

سفارش باربری در جمهوری تهران

در این مطلب تلاش کردیم خدمات باربری جمهوری بارکوب را به طور کامل شرح دهیم. اگر به خدمات باربری در این محدوده نیاز دارید پیشنهاد می‌کنیم مطلب بالا را به طور کامل بخواهید و اگر پرسشی برایتان به وجود آمد آن را از طریق شماره‌های مربوطه و یا سایر پل‌های ارتباطی با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان ما همواره در کنار شما هستند تا به پرسش‌هایتان پاسخ دهند و خدمات مورد نیازتان را به شما ارائه دهند.

شماره تماس باربری جمهوری تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود