Skip to main content

باربری مرکز تهران ⭐️44449136 جدول قیمت ها | اتوبار مرکز تهران

باربری مرکز تهران بارکوب

باربری مرکز تهران | لیست اتوبارهای مرکز تهران با کادر مجرب

باربری مرکز، اتوبار مرکز و باربری مرکز تهران، باربری تهران مرکز شهر، اتوبار در مرکز، باربری مرکزی تهران، باربری مرکز شهر تهران، پایانه باربری مرکزی تهران، باربری و اتوبار مرکز تهران، اتوبار در مرکز تهران، حمل و نقل مرکز شهر تهران در مرکز تهران با سالها سابقه درخشان در ارائه خدمات حمل بار و اسباب کشی به مشتریان خود میباشد.

تمامی نقاط مرکز تهران جزء مناطق تحت پوشش باربری است. باربری مرکزی تهران بارکوب با تمامی پرسنل متخصص و دوره دیده خود و همچنین رانندگان حرفه ای و  باتجربه مانند ۱۰ سال گذشته، آماده ارائه خدمات باربری به ساکنین و مشتریان محترم می­باشد.

باربری مرکز تهران

قیمت باربری مرکز تهران طبق نرخ اتحادیه

در جدول زیر حدود قیمت باربری مرکز تهران و اتوبارمرکز تهران را مشاهده کردید. اما هزینه باربری فقط شامل موارد ذکر شده نیست. عوامل متعددی در تغییر قیمت و هزینه کل باربری تاثیرگذارند، برای محاسبه هزینه حمل بار در تهران از فرمول زیر استفاده می‌شود:

  • نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل: کرایه ماشین + (تعداد کارگر * دستمزد کارگر) + کرایه راننده (بارچین) + (تعداد طبقات مبدا + تعداد طبقات مقصد) + نرخ پیاده‌روی تا محل + هزینه چیدمان.
  • مسئله حمل بار و باربری صرفا پیدا کردن ارزن ترین قیمت برای انجام این کار نیست. کمترین قیمت گاهی به دلیل کیفیت پایین کار است و کیفیت بالا نیز قیمت بالایی دارد، ولی می توانید با جستجوی هدفمند، خدمات باربری را با کمترین هزینه باربری و قیمت باربری پیدا کرده و به آن دسترسی داشته باشید.

قیمت باربری مرکز تهران

 نوع خدماتشرح خدماتتعدادمبلغبرای یک ساعت اضافه تر
قیمت کارگر اسباب کشیکارگر جابجایی، بسته‌بندی و فنیبرای 3 ساعت150هزار تومان50 هزار تومان
خاور اسباب کشیحمل و نقلبرای 3 ساعت800 هزار تومان260 هزار تومان
وانت و نیسان برای اسباب کشیحمل و نقلبرای 2 ساعت250هزار تومان125 هزارتومان

لیست باربری های مرکز تهران با مجوز

در شهرهای بزرگ کشور همیشه جابه‌جای و اثاث‌کشی دردسرهای خاص خودش را دارد و اغلب ساکنین این شهرها در انتقال بار خود دچار مشکل می‌شوند. همین امر باعث می‌شود تا شهروندان این شهرها برای انتقال بار به سراغ باربری‌ها بروند.

لیست باربری های مرکز تهران و شرکت‌های باربری و اثاث کشی در تهران هم از این قائده مستثنا نیست و انتخاب یک باربری کار بلد کمی چالش برانگیز است. برای استفاده از باربری های معتبر در مرکز تهران میتوانید از لیست اتوبارهای مجاز اتحادیه استفاده کنید.

یک باربری خوب و استاندارد در تهران باید بتواند به تعهدات خود به درستی عمل کند. به تعهداتی مانند در اختیار داشتن نیروی کار ماهر، ارسال بار به تمام نقاط تهران (پوشش دهی تمامی نقاط تهران) و در صورت لزوم بتواند بار را به شهرستان هم ارسال کنند. این موارد تنها بخشی از تعهدات یک باربری حرفه‌ای است.

باربری مرکز تهران بارکوب

نام شرکتشماره تماس آدرس
بارکوب02144449136تهران- میدان آرژانتین- نبش خیابان الوند
باربری مرکز تهران02144449136خیابان کریم خان، خیابان نجات اللهی یا ویلا سابق، نبش طالقانی، پلاک 75
اتوبار مرکز تهران02144449136منیریه، خیابان جمهوری اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، خیابان معیری
حمل اثاثیه منزل مرکزی
02144449136یوسف آباد، بالاتر از میدان کلانتری، نبش کوچه 55، پلاک 543
جمهوری باردر حال به روز رسانی بزرگراه نواب بعد از خیابان محبوب
معین باردر حال به روز رسانی ۲۱متری جی
اتوبار کارگردر حال به روز رسانیانقلاب – خیابان جمالزاده جنوبی
صفا باردر حال به روز رسانیباغ صبا، خ شیخ صفی، خیابان کاشانی
اتوبار ضرابخانهدر حال به روز رسانیشریعتی، نبش خیابان مطهری
مهام ترابردر حال به روز رسانیباغ صبا- سهروردی
انقلاب باردر حال به روز رسانینواب جنوب به شمال نبش کوچه قطب
عباس آباددر حال به روز رسانیخیابان شریعتی،  بلوار قدوسی
جهان آرادر حال به روز رسانییوسف آباد، بزرگراه کردستان
محله باردر حال به روز رسانیستارخان – خیابان رحیمی
گل باردر حال به روز رسانیامجدیه- خاقانی – خیابان بهار شمالی
نوباردر حال به روز رسانیونک  – خیابان لاهیجانی (نیلو)
اسد آبادیدر حال به روز رسانیوالفجر – بزرگراه همت – خیابان شیراز
مطهری باردر حال به روز رسانیسهروردی شمالی – خیابان بهشتی
آهوان سیردر حال به روز رسانیمفتح جنوبی، خیابان بهار شمالی

باربری مرکز تهران با مجوز

باربری مرکز تهران شرکت های بارکوب معمولا نهایت تلاش خود را بکار می گیرند که تا حد امکان بتوانند در زمینه های بسته بندی برای اسباب کشی و سپس جابجایی بار رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

باربری های بارکوب در مرکز تهران جزو بهترین شرکت ها می باشند کلیه همکاران ما در شرکت بارکوب با اطلاع از حساسیت های مشتریان در زمینه به سلامت رسیدن بار و اثاث در اسباب کشی، به خصوص با توجه به حساسیت های خانمها در این حیطه، تلاش خود را می کنند تا به بهترین نحو ممکن یک اسباب کشی بی دغدغه و بی دردسر را برای شما به ارمغان بیاورند. بطوری که نه لوازم و اثاثیه آسیبی ببینند و نه مراحل حمل بار و جابجایی اسباب و وسایل شما دچار وقفه شود و در سریع ترین زمان ممکن کارها با کیفیت و دقت بالا انجام شوند.

تصاویر مجوز باربری

خدمات باربری مرکز تهران به صورت کاملا حرفه ای

خدمات باربری مرکز تهران شامل موارد زیر است، مشاوران و بخش روابط عمومی شرکت بیشترین همکاری و بهترین مشاوره در زمینه اسباب کشی را به مشتریان ارائه می دهند.
– دارای بهترین کارگران حمل بار باشد.
– دارای بهترین ماشین های باربری و حمل بار (بهترین وانت بار، بهترین کامیون و خاور) باشد.
– دارای بهترین ابزارها و وسایل مورد نیاز بسته بندی اثاثیه (از قبیل کارتن بسته بندی، فویل، نایلون، پلاستیک حباب دار و …) باشند.
– رانندگانی دلسوز و حرفه ای با تسلط کامل به راه ها و جاده های داخل و خارج از شهر داشته باشند تا بتوانند در زمینه جابجایی بار مرکز تهران و همچنین حمل بار به شهرستان، به سرعت و با استفاده از بهترین مسیر، وسایل و لوازم را به مقصد برسانند.
– در زمان باربری و حمل بار شرکت ها و سازمان ها، کارکنان و کارگران شرکت باربری حساسیت بیشتری در زمینه حمل و جابجایی لوازم و وسایل شرکت یا نهادهای خصوصی و یا دولتی به خرج بدهند.

حیرت زده از خدمات باربری بارکوب

بهترین باربری مرکز تهران

بهترین باربری مرکز تهران بارکوب زیر نظر اتحادیه استان تهران محاسبه میشود و هیچ هزینه اضافی در طول اسباب کشی دریافت  نمی شود.  اسباب کشی آسان با باربری بارکوب با داشتن تیم کاری جوان و متخصص توانایی حمل انواع بار را با بهترین کیفیت دارد.

برای حمل بار لوازم ادارات و شرکت ها نیز می توانید با ما در باربری بارکوب تماس حاصل کنید. باربری و اتوبار, خدمات تخصصی بسته بندی ارائه ی پکیج های مخصوص بسته بندی, حمل بار بین شهری, حمل اسباب به شهرستان و … تنها بخشی از خدمات شرکت بزرگ باربری بارکوب است.

ما متفاوت هستیم اتوبار بارکوب سهم زیادی از حمل و نقل های مرکز تهران و از مرکز تهران به شهرستان را به خود اختصاص داده و بدست آوردن این افتخار حاصل سال ها تجربه و اعتماد شما گرامیان میباشد.

باربری مرکز تهران

بسته بندی اثاثیه منزل در مرکز تهران

ارائه بهترین خدمات بسته بندی اثاثیه منزل در مرکز تهران یکی از اولویت‌ها و مهم‌ترین خدمات اتوبار بارکوب می‌باشد.  جهت ایمن ماندن اسباب و اثاثیه تان در طی پروسه اسباب‌کشی توصیه می‌شود حتماً امور بسته‌بندی وسایل خود را به ما بسپارید. زیرا بسته‌بندی وسایل در باربری مرکز تهران توسط افراد آموزش‌دیده و حرفه‌ای انجام می‌شود.

کارگران بسته‌بندی تجربه کافی در انجام امور بسته‌بندی اسباب و اثاثیه را دارند درنتیجه با بسته‌بندی صحیح و اصولی اسباب اثاثیه شما آن‌ها را کاملاً ایمن آماده حمل‌ و نقل و ارسال به مقصد مورد نظرتان می‌کنند. همچنین تجهیزات و وسایلی که جهت جمع‌آوری و بسته‌بندی اسباب و اثاثیه شما عزیزان نیاز است را به‌طور کامل می‌توانید از باربری مرکزی تهران دریافت نمایید.

ازجمله این تجهیزات عبارت‌اند از :کارتن‌های محکم و چندلایه در ابعاد مختلف، کارتن‌های رگال دار برای آویزان کردن لباس‌های مجلسی و جلوگیری از چروک شدن و کثیف شدن آن‌ها، کیسه‌های زیپ‌دار برای جمع‌آوری وسایل خواب و لباس‌هایتان، سلفون برای پیچیدن به‌ دور مبلمان و سرویس‌های خواب و جلوگیری از کثیف شدن آن‌ها، فوم‌های ضربه‌گیر و پلاستیک‌های حباب دار برای جلوگیری از ضربه خوردن وسایل حساس، ظریف و شکستنی، چسب‌های پهن و قوی، چسب زن های دستی، طناب، ماژیک برچسب و غیره.

هزینه باربری در مرکز تهران

هزینه باربری درمرکز تهران شرکت بارکوب به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم بار
  • زمان بارگیری
  • فاصله مبدا تا مقصد
  • نوع ماشین مورد نیاز برای بارگیری

هزینه ی باربری به دلیل عواملی که گفته شد متغیر بوده و هزینه ی ثابتی ندارد، همچنین بار می تواند به صورت خرده بار با نیسان و وانت و یا به صورت دربستی انجام شود.
برای اطلاع دقیق از قیمت باربری با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

باربری مرکز تهران

ارائه بیمه نامه باربری

نکته‌ای که در دریافت خدمات از باربری های مرکز تهران وجود دارد و شما عزیزان را هم کاملاً آسوده‌خاطر می‌کند که سرمایه یک عمر زندگی خود را با اطمینان به باربری ما بسپارید بیمه کردن اسباب و اثاثیه شما عزیزان است.

ارائه بیمه نامه باربری بارکوب قبل از شروع پروسه اسباب‌کشی تمامی وسایل شما عزیزان را توسط شرکت‌های بیمه گذار به‌طور کامل بیمه خواهد کرد تا در صورت پیش‌آمدن هرگونه حادثه احتمالی نظیر آتش‌سوزی، سرقت یا مفقود شدن اسباب و اثاثیه خسارت‌های وارد شده به‌طور کامل جبران  شود.

درنتیجه به‌هیچ‌عنوان نگران وسایل ارزشمند و گران‌قیمت خود نباشید و با اطمینان کامل تمامی اسباب و اثاثیه خود را به ما بسپارید. بیمه نامه‌های باربری داخلی یکی از بیمه‌نامه های باربری است که صاحبان کالا جهت تحت پوشش قرار دادن محموله هایی که مبدأ و مقصد حمل آنها یکی از شهرهای ایران می‌باشند، آن را تهیه می‌نمایند.

وظیفه بیمه گذار نسبت به بیمه گر چیست ؟ بیمه گذار به عنوان ” صاحب بار ” و بیمه گر به عنوان ” شرکت بیمه کننده ” معرفی می شود. بیمه گذار در برابر بیمه گر دارای وظایفی است که در صورت عدم انجام صحیح آن مشکلاتی برای او پیش خواهد آمد. یکی از این مشکلات عدم دریافت خسارت از شرکت بیمه گر خواهد بود. مهم ترین وظیفه بیمه گذار در برابر بیمه گر این است که اطلاعات صحیح به او ارائه دهد. اطلاعاتی از جمله مشخصات کامل بار، ارزش آن، تعداد دفعات حمل بار و … از جمله موارد بسیار ضروری در صدور انواع بیمه نامه باربری است. در این سند تاریخ حرکت و تحویل بار نیز قید می شود.

بیمه گذار در هنگام وقوع حادثه چه وظیفه ای دارد ؟ در صورتی که بیمه گذار دچار حادثه غیر مترقبه شد باید سریعا از متصدیان حمل و نقل درخواست پرداخت خسارت کند. فرصت برای انجام این کار محدود است. به این معنی که شما نمی توانید بعد از ۶ ماه از وقوع حادثه برای دریافت خسارت اقدام کنید. باید این کار سریعا انجام شود. این درخواست به صورت کتبی انجام می شود. در رابطه با خسارت هایی که به طور مشهود اتفاق افتاده اند مانند آتش سوزی، سرقت و … باید قبل از تحویل گرفتن آن به طور کتبی درخواست بازدید داشته باشید.

اگر محموله به طور مشهود آسیب ندیده باشد شما فقط ۳ روز بعد از تحویل بار زمان در اختیار دارید تا خسارت را به طور کتبی به متصدیان حمل و نقل ارائه دهید. هنگامی کالا را تحویل می گیرید که از سلامت آن اطمینان داشته باشید در غیر این صورت نباید رسید را به متصدیان تحویل دهید.

مناطق مرکز تهران کجاست

تهران پایتخت ایران؛ با نزدیک به 9 میلیون جمعیت، بیست و چهارمین شهر پر جمعیت جهان و سومین کلان شهر پرجعیت خاورمیانه است.
وسعت تهران به 751 کیلومتر مربع میرسد که همین امر باعث شده آن ‌را به شرق، غرب، شمال و جنوب تقسیم بندی کنند. حاصل این تقسیمات ایجاد 22 منطقه شهری در تهران است که 370 محله را در بر میگیرد. محله های مرکزی تهران را مناطق 6-7-9-10-11-12 تشکیل داده اند که در ادامه بارکوب به بررسی هر یک از این مناطق و محله های مستقر در آن ها خواهد پرداخت.

یوسف آبادامیرآبادعباس‌آبادجلفا
خواجه عبداللهبهارشیراززرتشتبهجت آباد
تخت جمشید (طالقانی)تخت طاووسسهروردیآپادانا
توحیدجمهوری (نادری)استانبولتوپخانه
لاله زارباغ صبافاطمیآرژانتین
آذربایجانجیحونهاشمیدامپزشکی

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود