Skip to main content

باربری توحید تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در توحید تهران

یکی دیگر از خدمات گسترده بارکوب ارائه باربری در منطقه توحید است. باربری توحید یا همان اتوبار در توحید از مجموعه افراد باتجربه در زمینه حمل بار درون شهری تشکیل شده است که برای راهنمایی شما آمادگی و اطلاعات لازم را دارند.

اگر به خدمات حمل بار در توحید، اسباب کشی در توحید، حمل اثاثیه منزل و اتوبار در توحید تهران احتیاج دارید، میتوانید همه روز، حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 8 شب با بارکوب تماس بگیرید.

شماره تماس باربری توحید تهران

تعرفه باربری توحید بارکوب

یکی از خدمات باربری در توحید استفاده از انواع وسایل نقلیه مناسب باربری ایمن است. برای نمونه شما می‌توانید با سفارش نیسان بار توحید وسایل مورد نیاز خانه و یا شرکت خود را به راحتی جا به جا کنید. از آنجایی که حرکت از یک مکان به مکان دیگر می‌تواند استرس خاصی را به ما القا کند، همکاری با گروه حرفه‌ای و کاربلد می‌تواند این اضطراب را کاهش دهد.

ما به عنوان یک شرکت حمل و نقل، رانندگان، مدیران و تیم پشتیبانی تخصصی را در اختیار شما قرار می‌دهیم. متخصصان ما به شما کمک خواهند کرد که همه کالاها و اثاثیه را به شیوه‌ای منظم بسته بندی کرده، سازماندهی و با دقت در وسیله نقلیه بارگیری کنید. در نهایت می‌توانید با تخلیه ایمن از سالم بودن وسایل خود مطمئن شوید. برای اخذ این خدمات تعرفه‌های زیر را در نظر داشته باشید.

 قیمت باربری توحید

 لیست تعرفه باربری توحید هزینه باربری توحید در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری توحیداز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار توحید هزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

لیست باربری های توحید

باربری توحید با تمامی خدماتی که در نظر گرفته است به شما کمک می‌کند تا در حمل و نقل وسایل مور نیاز خود، تنها نباشید. اگر تصمیم گرفته‌اید وسایل خود را به تنهایی جابه‌جا کنید، احتمال آسیب دیدن شما (و البته وسایلتان) زیاد است. به این معنی که می‌توانید به مبلمان آسیب بزنید و از درد کمر رنج ببرید.

به همین دلیل است که متخصصان این کار باید قدرت بلند کردن، حمل و جابه‌جایی بسته‌ها و داشتن آمادگی جسمانی را در نظر بگیرند. قدرت بدنی باعث می‌شود تا جابه‌جایی اثاثیه بدون هیچ گونه خطر آسیب و سلامتی فرد و بدون آسیب به کیفیت بسته بندی و اثاثیه شما بسیار آسان شود. توجه به چنین تخصصی بخشی از خدمات باربری غرب تهران است. برای استفاده از مجموعه این خدمات باربری در توحید بارکوب می‌توانید از لیست زیر استفاده کنید.

باربری بارکوب02144449136تهران، محله توحید، نصرت غربی
توحید بار09191509176تهران، بعد از تونل توحید، پرچم غربی
تهران بار02144449176تهران، محله توحید، خیابان اردبیل
اتوبار09192029136تهران، خیابان نصرت غربی، خیابان شکاری
اتوبار انقلاب تماس بگیرید نواب جنوب به شمال نبش کوچه قطب پلاک 165
جمهوری بار تماس بگیرید بزرگراه نواب بعد از خیابان محبوب مجاز پلاک 164
اتوبار آزادی تماس بگیرید تهران، دریان نو، خیابان شهید مجید چراغعلی، خیابان شهید دکتر حبیب اله، پلاک ۱۴۹، طبقه دوم، کد پستی: ۱۴۵۵۶۵۴۴۸۷
اتوبار کارگر تماس بگیرید انقلاب، خیابان جمالزاده جنوبی، خیابان آزادی، پلاک 72، طبقه 2، واحد 14
سلسبیل بار تماس بگیرید تهران، نواب صفوی، خیابان کمیل، کوچه فرهنگیان، پلاک 3، طبقه همکف، کد پستی: 1354759398
آهوان تماس بگیرید تهران، جمهوری، خیابان ولی‌عصر، خیابان جمهوری اسلامی، پاساژ حجت قدیم 29، پلاک 829، طبقه اول، کد پستی: 1315957879
باستان بار تماس بگیرید خ جمهوری، بین اسکندری و باستان، پ 1317
اتوبار اسکندری تماس بگیرید توحید، خیابان اسکندری شمالی، بین شباهنگ و فرصت شیرازی، طبقه همکف، پلاک ۷۶
آذربایجان تماس بگیرید جمهوری، کوچه مختاری، خیابان ارومیه، پلاک 86

اتوبار توحید

با توجه به لیست اتوبارهای توحید تهران متوجه خواهید شد که باربری توحید گستره فعالیت زیادی دارد و می‌تواند انتقال وسایل شما را در هر جایی که هستید آسان کند. همچنین قیمت باربری توحید که در بخش قبلی به آن اشاره شد به شما نشان می‌دهد که در هر سه ساعت چه مقدار هزینه‌ای را باید در نظر داشته باشید. در نهایت تنها مسئله پیش روی شما تماس و هماهنگی برای جا به جایی است.

نیسان بار توحید

گفتیم که حمل اثاثیه توحید می‌تواند با ارائه انواع وسایل نقلیه جا به جایی وسایل شما را در هر مقدار بار و تعداد وسایلی که دارید، آسان کند. برای استفاده از مجموعه این خدمات کافی است با شماره باربری توحید که در لیست بالا ارائه شده است، تماس حاصل کنید. متخصصان باربری غرب تهران توحید در کمترین بازه زمانی کنار شما خواهند بود.

باربری محدوده توحید

با استفاده از امکانات ارائه شده اتوبار در توحید نگران منطقه و محدوده زندگی خود نخواهید بود. بارکوب با ارائه بهترین خدمات باربری محدوده توحید کنار شما است تا از خیابان اسکندری شمالی، خیابان جمهوری اسلامی، خیابان شهید دکتر حبیب اله و یا هر قسمت دیگر از غرب تهران، به راحتی جا به جا شوید.

باربری محدوده محله توحید تهران
باربری محدوده محله توحید تهران

محله توحید تهران کجاست؟

محله توحید در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۲ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان شهرآرا، خیابان ستارخان و خیابان پاتریس لومومبا، از شرق با خیابان میرخانی، خیابان امیرلو، خیابان آزادی و خیابان توحید و از غرب با خیابان بهبودی محدود شده است و با محله‌های ‌نصرت، شادمهر، سلسبیل شمالی، پاتریس لومومبا، شهرآرا، کارون شمالی، جمهوری مجاورت دارد.

سفارش باربری توحید

در نهایت امر برای استفاده از امکانات باربری توحید می‌توانید از شماره‌های ذکر شده در بخش «لیست باربری های توحید» استفاده کنید. حمل بار توحید با استفاده از نیروی متخصص و حرفه‌ای خود حمل وسایل خانه و شرکت شما را در ایمن‌ترین وضعیت ممکن انجام خواهد داد تا خاطره خوشی از همکاری با توحید بار داشته باشید. همچنین شماره تماس‌های زیر برای دسترسی آسان شما در نظر گرفته شده‌اند.

شماره تماس باربری توحید تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود