Skip to main content

کامیون مخصوص اسباب کشی دارای چه ویژگی هایی است ؟

آیا کامیون های باربری رشت در شهر رشت و باربری چالوس و باربری نوشهر از امکانات لازم جهت اسباب کشی برخوردار هستند

در این مقاله در مورد انواع کامیون های مخصوص حمل اثاثیه و مبلمان و جهیزیه عروس برای شما صحبت می کنیم و توضیح خواهیم داد که چه کامیونی جهت حمل اثاثیه و مبلمان مناسب می باشد

مطمئن نیستید که چگونه یک کامیون مخصوص اسباب کشی را بارگیری کنید ؟ از موقعیت یابی مبلمان تا استفاده از وسایل منزل ، روش های مختلفی وجود دارد که می توانید فضای بارگیری خود را در قسمت پشت اجاره کامیون به حداکثر برسانید .

استفاده از این فضا به طور موثر و کارآمد مطمئناً شما را از انجام چندین بار اثاث کشی به جلو و عقب بین خانه ها نجات می دهد .

علاوه بر به حداکثر رساندن فضا ، افرادی که برنامه ریزی می کنند حمل اثاثیه را بدون کمک متخصصین انجام دهند ، باید بدانند که چگونه وزن را به طور مساوی در قسمت عقب کامیون توزیع کنند

و چگونگی استفاده از ابزارهای خاص را برای جلوگیری از آسیب دیدن وسایل مورد استفاده قرار دهند . برای راهنمای گام به گام بسته بندی و بارگیری کامیون متحرک مانند یک حرفه ای ، نکات ما را در زیر بخوانید . موفق باشید و اسباب کشی شادی داشته باشید !

نحوه بارگیری یک کامیون حمل اثاثیه با استفاده از کامیون های مراکز اسباب کشی در رشت و حمل اثاثیه منزل رشت

بفهمید که به چه اندازه از اجاره کامیون نیاز دارید

حداقل یک ماه قبل از اسباب کشی ، پیش بروید و یک کرایه کامیون را برای تاریخ حرکت خود رزرو کنید .

از کامیون مخصوص اسباب کشی حمل بار کوچکتر تا کامیون های بزرگتر ، بیشتر شرکت های کرایه کامیون مجموعه ای از اشکال و اندازه را برای انتخاب ارائه می دهند .

هر کاری را که می کنید انجام دهید ، سعی کنید از انتخاب کامیونی که برای وسایل شما خیلی کم است ، خودداری کنید .

در حالی که یک کامیون کوچکتر ممکن است برای اجاره ارزان تر باشد ، در دراز مدت صرف هزینه و وقت اضافی برای شما خواهد کرد .

به عنوان مثال ، اگر یک کامیون برای نگهداری وسایل شما خیلی کوچک باشد ، مجبور خواهید شد که چندین بار اسباب کشی انجام دهید .

برای اطمینان از انتخاب مناسب اجاره کامیون برای حرکت بعدی خود ، دستورالعمل های اندازه شرکت کرایه کامیون باربری رشت تهران و باربری رامسر را با دقت بخوانید .

در صورت شک ، برای جزئیات بیشتر در مورد اندازه با یک نماینده اجاره کامیون تماس بگیرید .

برای مشاوره بیشتر ، راهنمای ما در انتخاب کامیون اثاث کشی مناسب را مطالعه کنید .

لوازم بسته بندی را جمع کنید و در این مرحله از پرسنل اتوبار در رشت کمک بگیرید

قبل از بارگیری یک کامیون حمل بار و اثاثیه ، حتماً تمام وسایل لازم برای بسته بندی را جمع آوری کنید . این شامل جعبه های محکم ، بسته بندی پلاستیکی ، نوار بسته بندی ، یک دالی ، پدهای مبلمان و پتوهای منزل است .

از آنجا که وسایل شما ممکن است در هنگام حمل و نقل تغییر کند ، به ویژه مهم است که همه موارد با محافظت مناسب بسته بندی شوند .

این ممکن است به معنای اضافه کردن پتو و بالشتک برای پر کردن شکاف بین جعبه ها و وسایل شما باشد .

سایر وسایل بسته بندی مهم برای استفاده در دست ، شامل یک کیسه تشک برای پوشاندن تشک و تسمه های متحرک برای نگهداری وسایل در محل می باشد .

برای یافتن جعبه و وسایل در حال حرکت ، به مرکز جعبه باربری نور مراجعه کنید . تا به شما در خرید جعبه های اسباب کشی و بسته بندی وسایل لازم با قیمت عالی کمک کنیم .

 

آیا قصد دارید یک کامیون حمل اثاثیه را توسط خودتان بسته بندی و بارگیری کنید ؟ توصیه ما : این کار را نکنید !

قبل از اثاث کشی ، از دوستان و خانواده خود در مورد روند بارگیری و تخلیه کمک بخواهید . هرگز ایده خوبی نیست که مبلمان سنگین ، جعبه و سایر وسایل را خودتان بلند کنید و حمل کنید .

نه تنها شما به طور بالقوه می توانید خود را مجروح کنید ، بلکه می توانید با حرکتی که برای همیشه به خود آسیب وارد کنید .

کمک به دوستان و خانواده برای کمک به روند حمل اثاثیه سرعت می بخشد . این در نهایت می تواند در هزینه شما نیز صرفه جویی کند ، زیرا زمان اجاره کامیون شما به میزان قابل توجهی کوتاه تر خواهد بود .

استفاده از کامیون های مخصوص باربری محمودآباد و باربری ایزدشهر و باربری چمستان جهت حمل تخصصی اثاثیه منزل

وسایل مبلمان فضای کمی را در یک کامیون به خود اختصاص می دهند . برای صرفه جویی در اتاق ، حتماً همه وسایل مبلمان را جدا و جدا کنید .

این امر باید به حداکثر رساندن فضای شما در کامیون کمک کند ، همچنین وزن مبلمان سنگین را به طور یکنواخت توزیع کنید .

برای شروع می توانید با جدا کردن پایه جداول ناهار خوری را جدا کنید .

این به شما امکان می دهد میز ناهار خوری و پاهای آن را در حالت عمودی روی کامیون قرار دهید . در مرحله بعد ، همه فریم های تختخواب و هدست و همچنین میز و کمد را جدا کنید .

اگر نمی توانید مبلمان بزرگ را جدا کنید ، سعی کنید جعبه های موز و سایر وسایل را در زیر شلوار یا بالای مبلمان قرار دهید تا از خرد شدن اجسام کوچکتر جلوگیری کنید  .

ابتدا بزرگترین و سنگین ترین موارد را بارگیری کنید و در این مرحله از نیروهای باربری بابلسر و باربری فریدونکنار کمک بگیرید

برای شروع بارگیری کامیون اسباب کشی آماده هستید ؟

ابتدا از بزرگترین و سنگین ترین موارد شروع کنید . این شامل تشک ، قاب تختخواب ، میز ، صندلی ، یخچال ، خشک کن ، نیمکتها ، مقاطع و میزهای قهوه ای است که قصد دارید حمل کنید .

با توجه به وزن و اندازه این وسایل ، آنها باید در قسمت پایین کامیون حمل بار شما قرار گیرند تا دیگر جعبه ها و وسایل شما را خرد نکنید و آسیب نبینید .

حتماً وسایل سنگین تری را نیز به قسمت جلوی کامیون مخصوص اسباب کشی ( در نزدیکی کابینی که راننده در آن قرار دارد ) قرار دهید .
نیمکتها ، هدبندها و جداول را در حالت ایستاده قرار دهید

وسایل مبلمان بزرگ وقتی که به صورت افقی در داخل کامیون قرار می گیرند ، مکانی خوبی را برای قرار دادن لوازم کوچک فراهم می کنند

برای صرفه جویی در فضا در کامیون خود ، تمام نیمکتها ، هدبندها و جداول را در حالت عمودی و عمودی قرار دهید . همچنین ایده خوبی است که بتوانید از این مبلمان برای بالشتک و محافظت اضافی استفاده کنید .

پیشنهاد می کنیم برای محافظت از تختخواب و صندلی های بدون درز از پتو های متحرک یا پلاستیک استفاده کنید . البته در این مرحله تجربه نیروهای باربری بابل و باربری ساری می تواند به شما کمک کند

این امر نه تنها از آسیب دیدن وسایل بزرگ شما هنگام حمل و نقل جلوگیری می کند بلکه از جعبه ها و وسایل کوچکتر شما نیز در برابر خراب شدن محافظت می کند .

فرشها را جمع کنید

برای صرفه جویی در اتاق در کامیون ، کلیه فرش ها باید در بسته بندی پلاستیکی جمع شده و ایمن شوند . قبل از ریختن فرش های خود مطمئن شوید که آنها به درستی تمیز شده اند

تا از پخش شدن بوی بد جلوگیری نشود . طبق گفته کارشناسان باربری آمل برای درست کردن فرش ، باید آن را با قسمت بالا رو به بیرون بچرخانید .

این کمک می کند تا از صدمه زدن یا صدمه زدن به پشت فرش جلوگیری شود . پس از فرش کردن فرش ، آن را ایمن ببندید و آن را به صورت قائم در کامیون قرار دهید تا در فضای خود صرفه جویی شود .

آخرین بار سبکترین وسایل را بارگیری کنید

بارگیری وسایل سنگین خود را روی کامیون تمام کردید ؟

اکنون زمان آن رسیده است که بارگیری اشیاء متوسط و سبک را شروع کنیم . این شامل جعبه های متحرک ، لوازم و وسایل مبلمان کوچکتر است . قاب ها ، آینه ها و تلویزیون ها باید قبل از بارگیری روی کامیون به درستی محافظت شوند .

چند نکته دیگر را باید به خاطر داشته باشید هنگام بارگیری وسایل سبک تر روی کامیون : تشک ها را در کیسه های تشک قرار دهید ، وسایل آشپزخانه را در جعبه های اصلی خود بچسبانید

تا از آنها ردیابی کنید و کلکسیونی ، جواهرات و اشیاء با ارزش را در یک جعبه جداگانه با وضوح مشخص قرار دهید . همچنین ممکن است بخواهید اسناد مهم را بطور جداگانه بسته بندی کنید .

هنگام بارگیری وسایل سبک تر روی کامیون در حال حرکت ، حتما آنها را در بالای مبلمان و وسایل قرار دهید ، و نه زیر آن جایی که می توان خرد کرد .

در آخر ، حتما ملزومات متحرک روز و کیف خود را در یک مکان با دسترسی آسان روی کامیون بسته بندی کنید .

وزن را به طور مساوی توزیع کنید و از تخصص کارگران باربری قائمشهر و باربری اهواز استفاده کنید

یکی از مهمترین – در غیر این صورت مهمترین گام برای بارگیری یک کامیون حمل اثاثیه ، اطمینان از این است که وزن به طور مساوی در کل قسمت پشت کامیون توزیع می شود .

توزیع وزنه به طور مساوی در سراسر کامیون باعث می شود که بدون افتادن جعبه در حال سقوط ، بارگیری و تخلیه آن راحت تر شود .

همچنین کنترل در هنگام رانندگی در جاده بسیار ساده تر خواهد بود . برای اینکه مطمئن شوید که وزن به طور مساوی توزیع شود ، اطمینان حاصل کنید که وسایل سنگین تر به سمت کابین و در مقابل دیوارها قرار دارند .

وسایل سنگین متوسط باید بالای وسایل سنگین تر حرکت کنند و وسایل سبک تر نیز باید در قسمت بالا و به سمت جلوی کامیون حرکت کنند .

سرانجام ، هنگامی که وسایل خود را بسته بندی می کنید ، می خواهید مطمئن شوید که همه وسایل با تسمه های متحرک ایمن هستند .

این امر از انتقال لوازم شما در هنگام انتقال به خانه جدید شما جلوگیری می کند . توصیه می کنیم هر بار یک بخش از کامیون را بند بندید .

به عنوان مثال ، هنگامی که وسایل سنگین خود را بارگیری می کنید ( یا یک لایه ) ، آنها را در جای خود ببندید .

سپس وسایل اندازه متوسط ( لایه دو ) را در جای خود بر روی وسایل سنگین تر و غیره تسمه دهید . کلیه جعبه های متحرک نیز باید بند بند شوند تا در طول سفر پایین جاده آنها را در جای خود نگه دارند .

سوالات متداول
از کجا می توانم اجاره کامیون را پیدا کنم ؟

شرکت های کرایه ای کامیون مخصوص اسباب کشی زیادی در هنگام برنامه ریزی برای جابجایی بعدی شما انتخاب می کنند . فقط مطمئن شوید که یکی را انتخاب کنید که متناسب با بودجه و نیازهای شما باشد .

چندین موسسه اجاره کامیون مخصوص اسباب کشی را در نظر بگیرید و بودجه خود را آماده کنید . اکثر شرکت ها کامیون های مختلف ، بارگیری اسکله ها و مکان های زیادی را در سطح کشور ارائه می دهند .

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین اجاره کامیون های یک طرفه برای اسباب کشی بعدی سایت باربری بارکوب را بررسی کنید .

همچنین می توانید از طریق مرکز اجاره کامیون بارکوب اطلاعات و تخفیف های بیشتری را در مورد شرکت های مختلف کرایه ای پیدا کنید .

 

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


    دیدگاهی ثبت نشده است

    آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود