Skip to main content

باربری کاووسیه تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در کاووسیه تهران

استفاده از خدمات باربری کاووسیه بارکوب یکی از بهترین روش‌ها برای رساندن محموله‌ها از مبدأ به مقصد است. این باربری می‌تواند از مبدأ تهران به مقصد هر شهر و شهرستانی در سراسر ایران را دربر بگیرد. «شرکت باربری بارکوب» به‌عنوان مجری این خدمات باوجود شبکه‌های بزرگراهی و جاده‌های محلی، زیرساخت‌ها و لوازم موردنیاز در حمل بار و ایمنی جاده و استانداردهای لازم راه‌سازی موجود مجموعه باربری شمال تهران را تأسیس نموده تا از این ظرفیت در جهت کمک به هم‌وطنانش بهره ببرد. اکنون این شرکت در پوشش باربری منطقه 3 تهران توانسته از مقبول‌ترین روش حمل کالا نه‌تنها در ایران بلکه در جهان بیشترین استفاده را داشته باشد. کاهش هزینه و زمان و افزایش سرعت باربری حمل جاده‌ای را بر باربری ریلی اولویت داده است. عدم وجود خطوط ریلی گسترده و مسیر طولانی‌تر، شیوه جاده‌ای توسط کامیون، کفی و نیسان را بهینه‌تر ساخته است.

اگر به خدمات حمل بار در کاووسیه، اسباب کشی در کاووسیه، حمل اثاثیه منزل و اتوبار در کاووسیه تهران احتیاج دارید، میتوانید همه روز، حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 8 شب با بارکوب تماس بگیرید.

شماره تماس باربری کاووسیه تهران

تعرفه باربری کاووسیه بارکوب

خدمات شرکت‌ها و ارگان‌های باربری کاووسیه لجستینگ بهینه کالاها این مهم‌ترین رکن در تجارت داخلی است. در این نهادها، اتوبار کاووسیه کالاهای تجاری یا شخصی از یک نقطه داخل کشور با صدور بارنامه به دیگر نقاط حمل و در آنجا پیاده می‌شوند. قیمت باربری کاووسیه در هر حد و اندازه‌ای با توجه به ظرفیت‌های کم، محدودیت‌های فراوان و سرعت عمل پایین حمل بار توسط خطوط ریلی بسیار به‌صرفه‌تر و اقتصادی‌تر است. البته مهم بوده، کدام شرکت باربری را در کاووسیه تهران برمی‌گزینید، چراکه فقط آن دسته که عضو اتحادیه باشند به نرخ مصوب این سازمان پایبند بوده و از دریافت حق‌الزحمه‌های گزاف اجتناب می‌کنند.

 قیمت باربری کاووسیه

 لیست تعرفه باربری کاووسیه هزینه باربری کاووسیه در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری کاووسیهاز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار کاووسیه هزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

قیمت کرایه نیسان بار کاووسیه

در کشورهای پیشرفته که خطوط ریلی گسترده تمام کشور را فراگرفته، باربری ریلی رونق بالایی دارد. ولی در ایران به دلیل پهناوری کشور احداث این حجم خطوط ریلی که پاسخگوی صنعت باربری داخلی باشد، بسیار هزینه‌بر است. در این راستا شرکت‌های خدمات باربری در کاووسیه و دیگر نقاط تهران بزرگ احداث‌شده تا با ارائه انواع خودروهای سنگین به نیاز باربری پاسخی اصولی بدهند. کرایه کامیون، تریلی و نیسان بار کاووسیه بسیار کم‌هزینه‌تر از اجاره یک واگن قطار برای حمل بار است. از طرفی امکان تحویل درب به درب کالا، عدم نیاز به جرثقیل برای تخلیه و بارگیری، سرعت عمل بالاتر و امکان انتخاب راه‌های مناسب‌تر با مصافت کمتر، حمل جاده‌ای را مناسب‌تر ساخته است. حتی با صدور بیمه‌نامه می‌توان خدمات باربری در کاووسیه را در برابر خطرات جاده‌ای، سوانح و بلایای طبیعی (طوفان) ایمنی بخشید.

کرایه باربری درون‌شهری از خیابان کاووسیه
مقصدوانتنیسان
مینی‌سیتی98 هزار تومان109 هزار تومان
جشنواره109112
تهرانپارس110113
نارمک شرق106120
افسریه130145
سعادت‌آباد6882
تجریش85100
نیاوران92106
پاسداران95108
ونک8094
سهروردی7690
هفت‌تیر7588
انقلاب7894
امام حسین8599
جنت‌آباد8498
شهید ستاری88102
ارم97111
آزادی89103
ستارخان7792
توپخانه86100
نواب8599
یافت‌آباد100114

انواع کالاهای تحت پوشش باربری کاووسیه تهران:

بارکوب، این اتوبار در کاووسیه رسالت جابه‌جایی هر نوع باری را بر عهده می‌گیرد. خدمات حمل اثاثیه کاووسیه این مجموعه به دلیل سطح بالای کیفیت، زبان زد است. ولی برای حمل بارهای خاص مانند سیستم‌های آنالیزور هوا، ترنسمیترهای فشار، سولوشن و پمچ های وکیوم و سیستم‌های کنترل دبی سیالات نیز بر روی این مجموعه باربری محدوده کاووسیه حساب ویژه بازنمایید. البته این باربری شمال تهران کاووسیه نقل‌وانتقال کالاهای ابزار دقیق (لول گیج، فلومتر)، شیرهای صنعتی (بال ولو، گلوب ولو)، سیلندر پیستونی، کمپرسورهای فشار و بسیاری ابزارهای دیگر حجیم و سنگین صنعتی را نیز بر عهده می‌گیرد.

باربری محدوده کاووسیه تهران
باربری محدوده کاووسیه تهران

محله کاووسیه تهران کجاست؟

کاووسیه تهران بین محلات مهم و شریان‌های طبیعی تهران مانند بزرگراه همت، بلوار میرداماد، بزرگراه کردستان و سئول محصورشده است. به همین دلیل شرکت‌های حمل بار کاووسیه بهترین شرایط را برای عبور و مرور در این محله تجربه می‌کنند. بیشتر کاربری این محله مسکونی و اداری است. بدین ترتیب اکثر مشتریانی که با شماره باربری کاووسیه تماس گرفته، مالکان ساختمان‌های مسکونی یا مدیران اداره‌ها جهت جابه‌جایی وسایل خود هستند. هرچند مراکز خرید وسیع تجار و بازاریان را نیز به سمت خدمات حمل و نقل و بهره‌گیری از کاووسیه بار متمایل نموده است.

سفارش باربری کاووسیه

با نگاهی به لیست اتو بارهای کاووسیه تهران تعداد زیادی از آن‌ها را عضو اتحادیه و دارای مجوزهای متعدد جهت حمل قانونی بار می‌یابیم که در میان آن‌ها «شرکت باربری بارکوب» نیز به‌خوبی می‌درخشد. اگرچه این شرکت برای حفظ رابطه پایدار بین مشتریان می‌کوشد تا خدمات خود را بهینه و به‌صرفه ارائه داده و پاسخگوی شکایات و انتقادات آن‌ها باشد. ولی در صورت تخطی نیز دست شما برای شکایت از این مجموعه در نزد رئیس صنف باز بوده و این نقطه قوتی برای مشتریان محسوب می‌شود. پس با خیال آسوده تمامی پروسه‌های باربری خود در اقصا نقاط تهران به بارکوب بسپارید و به مشتری دائمی این مجموعه تبدیل شوید.

شماره تماس باربری کاووسیه تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود