Skip to main content

باربری اتوبان همت تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در همت تهران

سرویس باربری اتوبان همت شرکت بارکوب یکی از بهترین باربری ها در شمال تهران و منطقه 6 می باشد.  بارکوب کادر بسیار مجربی را در اختیار شما برای حمل بار و اسباب کشی در اتوبان همت قرار می دهد. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که سرویس باربری اتوبان همت در حمل اثاثیه منزل در همت می تواند به شما خدمات ارائه کند. اتوبار بارکوب در همت خدمات باربری و اثاث کشی را با انواع خودروهای سبک و سنگین اختیار شما قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید با شماره باربری اتوبان همت بارکوب در زیر تماس حاصل فرمایید:

اتوبار در محدوده اتوبان همت تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 6 تهران بارکوب می باشد.

شماره تماس باربری اتوبان همت تهران

تعرفه باربری در اتوبان همت

قیمت باربری در اتوبان همت زیر نظر اتحادیه به شما ارائه می شود. هیچگونه هزینه اضافی نیز از شما دریافت نخواهد شد. قیمت باربری همت نیز در  در اتوبان همت به پارمترهای مختلفی بستگی دارد. در زیر لیست قیمت مربوط به باربری همت را در اختیار شما قرار می دهیم پس تا انتها همراه ما باشید.

لیست باربرای اتوبان همتهزینه باربری در سال جدید
هزینه اجاره خاور برای باربریاز 800 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربریاز 200 هزار تومان
هزینه کارگر برای باربریاز 150 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی  باربری و حمل بار همتهزینه اضافی حمل بار در اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 1250 هزار تومان
دستمزد کارگر برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

خدمات باربری اتوبان همت

بعد از اینکه تصمیم گرفتید که از باربری اتوبان همت استفاده کنید می توانید در زمینه اسباب و اثاثیه منزل این کار را انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر نیز می توانید با شماره تلفن های مربوطه تماس حاصل فرمایید.

کادر مجرب باربری اتوبان همت می تواند بسته بندی اصولی را در اختیار شما قرار دهد. این بسته بندی به مشتری کمک می کند تا حمل بارش به آسانی صورت گیرد و شما نیز باید به آن توجه داشته باشید.

بار منزل شما نیز با رعایت تمامی نکاتی ایمنی به داخل ماشین حمل بار منتقل خواهد شد. چیدمان بار نیز توسط باربری اتوبان همت تهران به صورت کاملا حرفه ای و بدون هیچ گونه آسیبی انجام می شود.

کارگران حرفه ای نیز برای کمک به شما جهت حمل بار فرستاده می شوند.

باربری اتوبار همت بارکوب نیز برای تمامی بارها بیمه نامه صادر خواهد کرد تا در صورت بروز کوچکترین آسیب بیمه تمامی هزینه های مربوطه را پرداخت نماید.

انواع نیسان بار همت

خدمات باربری نیسان بار اتوبان همت همه روزه می تواند خدماتی را برای بارهای کم و کوچک در اختیار شما قرار دهد. نرخ حمل بار نیز بر حسب کیلومتر محاسبه می شود.

وانت بار همت و وانت تلفنی همت

اتوبار همت خدمات وانت بار را به مشتریان ارائه می دهد. وانت بار همت را می توانیم باری حجم بارهای کم نیز در نظر بگیریم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با باربری اتوبان همت در تماس باشید.

اتوبان همت یکی از بزرگراه های تهران است. این مورد را می توانیم یکی از اصلی ترین راه های ارتباطی از شرق به غرب و غرب به شرق در نظر بگیریم. این اتوبان به خاطر محمد ابراهیم همت، شهید جنگ ایران و عراق نام گذاری شده است. در صورتی که در اتوبان همت هستید می توانید از خدمات باربری همت نیز بهره مند شوید و باید به این مورد نیز توجه داشته باشید.

لیست باربری های مجوز دار در اتوبان همت

باربری همتتماس بگیریدتهران اتوبان همت
باربری بارکوب02144449136اتوبان همت
حمل بار در همت09192029136اتوبان همت
باربری اتوبان همت02144449176اتوبان همت
اتوبار بارکوب09191509176اتوبان همت

 

خدمات قابل ارائه در باربری اتوبان همت

باربری اتوبان همت به تمامی افراد در این منطقه خدمات نیسان بار و وانت بار و البته تریلی و دیگر موارد را نیز ارائه می دهد. نرخ کرایه ها نیز بر حسب کیلومترو از مبدا و به مقصد محاسبه می شود. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در صورت بروز هرگونه سوال می توانید با متخصص حاضر در باربری همت بارکوب در تماس باشید و باید به آن توجه داشته باشید چون از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و توجه به آن نیز خالی از لطف نخواهد بود. به طور کلی باربری بارکوب کیفیت بالایی را در حمل و نقل به افراد ارائه می دهد.

ثبت سفارش باربری و حمل بار

در این مقاله ما باربری اتوبان همت را بررسی کردیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که این باربری به صورت نیسان بار همت و اتوبار همت و وانت بار و دیگر موارد خدماتی را به افراد می تواند ارائه دهد. البته این خدمات هزینه های خاص خودش را دارد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر  با شماره تلفن های ذکر شده در این مقاله با آنها تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس باربری اتوبان همت تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود