Skip to main content

باربری منطقه 3 تهران ⭐️44449176 لیست قیمت ها | اتوبار در منطقه سه تهران

از خدمات حمل و جا به جایی بار اتوبار بارکوب در کلان شهر تهران میتوان به باربری در محدوده منطقه 3 تهران اشاره کرد.

در صورت نیاز می­توانید برای دریافت خدمات باربری بارکوب در منطقه 3 تهران، اتوبار در منطقه 3 تهران، حمل و جابه جایی بار در منطقه 3 تهران، باربری منطقه 3 تهران، حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی بارکوب در منطقه 3 کلان شهر تهران، حمل و نقل منطقه 3 تهران و همچنین وانت بار، نیسان و کامیونت منطقه 3 تهران با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس باربری منطقه 3 تهران

شماره های تماس باربری منطقه 3 تهران

منطقه 3 تهران کجاست؟

منطقه 3 تهران در شمال شرقی تهران قرار دارد و از سمت جنوب به اتوبان همت و بزرگراه رسالت و از سمت غرب به اتوبان چمران و از سمت شرق به پاسدارن و همچنین از سمت شمال به نیز به بزرگراه مدرس  و صدر منتهی می­شود. به طور کلی مساحت منطقه 3 تهران حدود 32 کیلومتر مربع است و دارای 12 محله است. منطقه 3 کلان شهر تهران از مهم ترین مناطق این شهر به حساب می آید. این منطقه به دلیل امتیازاتی که دارد نسبت به دیگر محله های کلان شهر تهران از جمعیت بیشتر و مراکز خرید بیشتری بخوردار است و به همین دلیل به نسبت دیگر مناطق، شلوغ تر است.

جالب است بدانید که منطقه 3 تهران به دلیل وجود محله هایی مانند ده ونک، زرگنده، رستم آباد و قلهک و… بافتی سنتی و قدیمی تری و همچنین سبز تری نسبت به بقیه مناطق تهران دارد. التبه امروزه به دلیل گسترش شهر نشینی و توسعه شهری، منطقه 3 تهران دچار تغییرات بسیاری شده است اما هنوز هم ردپای فضای سبز قدیمی این منطقه هنوز باقی مانده است.

منطقه 3 کلان شهر تهران دارای محله های بسیار زیبا و دلپذیر است و از این رو بسیاری از افراد علاقه زیادی به سکونت و خرید خانه در این منطقه دارند. درواقع اصالت، آرامش و امکانات رفاهی این منطقه باعث محبوبیت آن در میان افراد شده است.

شماره تماس باربری منطقه 3 تهران

لیست باربری های منطقه 3 تهران

در ادامه مقاله با ارائه لیستی از باربری های منطقه سه آورده شده است. با استفاده از اطلاعات شرکت ها و سامانه های باربری که در ادامه گفته می­شود به راحتی میتوانید با اتوبار های منطقه 3 ارتباط برقرار کنید و از خدمات این سامانه ها و شرکت ها مانند حمل و جا به جایی بار ها و اثاثیه خانه، ارسال خاور و نیسان و همچنین در صورت نیاز، به همراه کارگر به درب منزل شما ارسال می­شود.

برخی از بهترین اتوبار های منطقه 3 تهران

اتوبار بارکوب

در حقیقت بارکوب یک اتوبار و سامانه ارائه دهنده خدمات باربری و حمل و نقل و همچنین اسباب کشی در شهر های تهران و کرج است.در واقع خدمات حمل بار و جا به جایی بار این شرکت توسط خاور ها و کامیون های مسقف به همراه بسته بندی حرفه ای و ارسال کارگران حرفه ای و با اخلاق  انجام می­شود تا در هنگام جا به جایی و حمل بار های شما، آسیب کمتری به دارایی ها و وسایل شما وارد شود.

در واقع سامانه بارکوب از ارائه دهندگان خدمات باربری و اتوبار است که ارزان تر و به صرفه تر به مشتریان و کاربران خود خدمات ارائه می­دهند. جالب است بدانید که حمل و جا به جایی اسباب و اثاثیه بین شهری و همچنین باربری در کلان شهر تهران به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته انجام می­شود.

اتوبار میرداماد بار

یکی از باسابقه ترین و بهترین باربری های تهران می­توان به شرکت حمل بار و باربری میرداماد کلان شهر تهران اشاره کرد. سامانه حمل و جابه جایی میرداماد بیش از 2 دهه است که بهترین خدمات حمل اثاثیه و همچنین بسته بندی را در بین رقبای خود ارائه می­دهند و توانسته است در طول این مدت نظر کاربران و مشتریان خود را به دست بیاورد.

بارکوب02144449136تهران، خیابان ولیعصر
میرداماد بارUpdatingداوودیه، خیابان آلن آبکار شاه نظری
قلهک بارUpdatingخ شریعتی قلهک، ایستگاه شهردار
شمیران بارUpdatingخ دکتر شریعتی ،بالاتر از بانک ملی قلهک
حمل بارUpdatingحسن آباد، زرگنده
پاسدارانUpdatingخیابان پاسداران، اول خیابان اختیاریه
ارشاد بارUpdatingتهران حسینیه ارشاد، خیابان قبا
تجریش بارUpdatingتجریش – پاسداران – – میدان نوبنیاد
سید خندانUpdatingبزرگراه رسالت 16 متری دوم جنوبی
اتوبار آفریقاUpdatingکاووسیه، خیابان ولیعصر، خ بهرامی
صفا بارUpdatingخ دکتر شریعتی باغ صبا خ کاشانی
عباس آبادUpdatingخیابان شریعتی، بلوار قدوسی
فرخ بارUpdatingتهران، کاووسیه، بلوار نلسون ماندلا
شریعتی بارUpdatingUpdating
نوبارUpdatingونک – خیابان لاهیجانی (نیلو)
کردستان بارUpdatingخ اسد آبادی، خ جهان آرا خ 17
فاطمی بارUpdatingبزرگراه کردستان، خیابان بیست متری اول
شیخ بهائیUpdatingشیخ بهایی، خیابان ونک، خ افتاب
اتوبار بارساUpdatingونک، خیابان سئول، نبش نیایش

قیمت باربری منطقه 3 تهران

از مهم ترین نکاتی که برای هر کاربر و مشتری دارای اهمیت بالایی است، قیمت حمل و جابه جایی بار است. در ادامه می­توانید قیمت باربری و جابه جایی بار را در منطقه 3 کلان شهر تهران مشاهده بکنید و همچنین نرخ حمل بار با انواع ماشین را در این منطقه مشاهده بکنید.

کرایه خاور برای دو ساعت890 هزارتومان
کرایه نیسان برای دو ساعت360 هزارتومان
کرایه کارگر برای سه ساعت145 هزارتومان
کرایه نیسان برای شهرستانبا ما تماس بگیرید – 02144449136

 

نحوه سفارش اتوبار منطقه 3 تهران

برای سفارش باربری در منطقه 3 کلان شهر تهران، اتوبار منطقه 3 تهران و همچنین حمل و جابه جایی برا در منطقه 3 تهران در هفت رو هفته می­توانید با شماره های داده شده زیر تماس برقرار کنید. سامانه حمل و نقل بار بارکوب آماده خدمت رسانی و ارائه خدمات باربری و حمل و جابه جایی بار در تمامی مناطق تهران و همچنین منطقه 3 تهران است.

شماره تماس باربری منطقه 3 تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود