Skip to main content

باربری منیربه تهران ⭐️44449136 جدول قیمت ها | اتوبار منیریه تهران

باربری منیریه | اتوبار منیریه

باربری منیریه و اتوبار منیریه با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه اسباب کشی و جا به جایی وسایل با عقد قرارداد رسمی در ابتدای فعالیت با مشتریان عزیز، خیال ایشان را آسوده می کند. این شرکت با کادر با تجربه و ماهر که متشکل از راننده های ماهر و کارگران با تجربه در باربری تهران به شما خدمت رسانی می کند. شرکت بارکوب ارائه دهنده خدمات باربری مرکز تهران و باربری منطقه 11 تهران است که دارای مجوز رسمی از اتحادیه می باشد. ما آماده هستیم تا هرگونه بار و اثاثیه منزل شما را جابه جا کنیم، سرعت و دقت در مراحل اثاث کشی و حمل بار باعث شده تمامی مشتریان ما خاطره ی خوشی از اسباب کشی آسان و بی دردسر را در باربری بارکوب تجربه نمایید.

قیمت باربری منیریه

قیمت باربری منیریه و نرخ حمل بار در محدوده خیابان منیریه و مناطق اطراف برای انواع ماشین باربری برای سال ۱۴۰۱در جدول زیر آمده است.از آنجا که هزینه خدمات این شرکت متناسب با کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان و طبق قیمت باربری تهران است، مشتریان اغلب از پرداخت آن رضایت کامل دارند. مشتری مداری در این شرکت باعث شده است هزینه های در نظر گرفته شده برای هر کدام از خدمات به گونه ای باشد که پرداخت آن برای اقشار مختلف جامعه آسان باشد.

لیست تعرفه باربری بارکوب هزینه باربری و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای باربری از 800.000 تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربریاز 200.000 تومان
هزینه کارگر باربریاز 150.000 تومان
جابجایی وسیله‌های سنگین و خارج از عرف، اضافه کار و فاصله از مبدا در تعیین هزینه کل باربری تاثیرگذارند.
فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار بارکوبهزینه‌های اضافی حمل بار و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260.000 تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100.000 تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافه از 125.000 تومان
دستمرد کارگر برای یک ساعت اضافهاز 80.000 تومان

لیست باربری های منیریه

لیست باربری های منیریه در جدول زیر درج شده است. شما میتوانید لیست کاملی از شرکت های معتبر حمل بار در منیریه را مشاهده کنید. برخی از این شرکت ها جابجایی بار به داخل استان و خارج از استان را نیز انجام میدهند. در صورتیکه تصمیم به جابجایی کالا، لوازم منزل، اسباب کشی و حمل اثاثیه را دارید میتوانید با شرکت های متعبر باربری در بارکوب که در لیست زیر ارائه شده است تماس بگیرید. ما این لیست را هر چند وقت یکبار بروز رسانی می کنیم.

نام باربریشماره تماسآدرس
شرکت حمل و نقل بارکوب44449136منیریه، خیابان جمهوری اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، خیابان معیری
ظریف بار در حال به روز رسانیتهران_حکیمیه
اطلس بار در حال به روز رسانیتهران _ موحد دانش
جابه جا بار در حال به روز رسانیتهران _ اشرفی اصفهانی
شاهین باردر حال به روز رسانیخ وحدت اسلامی نبش خ فرهنگ
انقلاب باردر حال به روز رسانیتهران – چهارراه سالار – بزرگراه نواب
باربری ثلاثدر حال به روز رسانیکارگر جنوبی، نرسیده به میدان قزوین

خدمات باربری منیریه

خدمات باربری منیریه به صورت شبانه روزی در منیریه به صورت تخصصی آماده ارائه خدمات در زمینه های حمل اثاثیه منزل، باربری تهران به شهرستان می باشد. کلیه خدمات حمل بار و اثاثیه را برای شما انجام خواهیم داد. از ابتدای شروع حمل بار، با مشاوره در زمینه انتخاب روش ارسال بار، هزینه حمل بار، بسته بندی اصولی بارها با شما خواهیم بود تا زمانیکه بار شما در مقصد تحویلتان داده شود.

خدمات باربری منیریه بارکوب  عبارت است از:

  •   کاهش مقدار زمان لازم برای امور اسباب کشی در منیریه
  •  بسته بندی لوازم حساس و قیمتی به صورت ویژه برای محافظت بیشتر
  • اعزام نیروی ورزیده و ماهر به پونک و اطراف آن
  • ارسال خودروی مجهز با کلیه امکانات و راننده مجرب و حرفه ای
  • بسته بندی اثاثیه منزل با متد روز دنیا و قیمت بسیار مناسب
  • راهنمایی و مشاوره امور باربری به صورت شبانه روزی
  • افزایش سرعت در حمل بار و اثاثیه و چیدمان لوازم در محل جدید
  • باربری بین شهری از منیریه به سایر نقاط کشور با خاور و نیسان بار منیریه
  • رعایت حقوق مشتریان برای جلب رضایت و اعتماد آنها

وانت بار بارکوب در منیریه

نکته قابل اشاره اینکه بزرگترین اتحادیه صنفی کشور در محله منیریه قرار دارد.اتحادیه وانت بار تهران یا اتحادیه حمل و نقل بار و کالای سبک شهری در منطقه منیریه قرار دارد و بعضی افراد به آن اتحادیه وانت بار منیریه می‌گویند

منیریه تهران

منیریه تهران در منطقه 11 قرار دارد. محلۀ منيريه يكی از محلات قديمی تهران است كه در دوران قديم يكی از مناطق اعيان‌نشين بوده است. در این محله، امکانات عالی برای زندگی متمرکز شده است. امکانات زیادی وجود دارد که ما با خرید خانه در منیریه می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند بشید. در شرق محله حر و در غرب آن محله سنگلج و پارک شهر قرار دارد. این محله از غرب با خیابان کارگر محدود شده و با محله حر و محله مخصوص، از شمال با خیابان امام خمینی محدود شده. و با محله شیخ هادی و فردوسی، از جنوب با خیابان ابوسعید و امیریه محدود شده و با محله امیریه و از شرق با خیابان وحدت اسلامی محدود شده و با محله سنگلج و پارک شهر مجاورت دارد. میدان منیریه مهمترین میدان و معبر محله منیریه است. میدان منیریه یکی از مهمترین مسیرهای ورودی محله است که در جنوب محله قرار دارد. میدان منیریه تقاطع خیابان ولیعصر با خیابان ابوسعید و خیابان معیری است. این میدان از مسیرهای اصلی ورود به بازار تهران و محله سنگلج نیز است. محله منیریه از محله های خوب تهران برای دسترسی است. بهترین مسیر دسترسی به منیریه از غرب تهران چهارراه لشگر و خیابان معیری است. اگر بخواهید از جنوب تهران به این محله دسترسی داشته باشید می توانید از خیابان ولیعصر خود را به میدان منیریه برسانید و دسترسی شرقی این محله از طریق خیابان وحدت اسلامی امکانپذیر است. خیابان امام خمینی در شمال این محله نیز می تواند مسیر خوبی برای رسیدن به منیریه باشد. وجود خیابان های ولیعصر و کارگر در اطراف این محله امکان دسترسی این محله را به بسیاری از مناطق تهران مانند امیرآباد، انقلاب، فاطمی، بلوار کشاورز، جمهوری اسلامی، ولیعصر، ونک، بلوار میرداماد، جردن و تجریش را امکانپذیر می کند. ( منبع )

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود