Skip to main content

اسباب کشی منیریه تهران ⭐️44449136 قیمت بسته بندی و حمل اثاثیه منزل منیریه

اسباب کشی تخصصی درمنیریه

امروزه با تغییر سبک زندگی افراد و روی آوردن بسیاری از خانه ها به آپارتمان نشینی و اجاره نشینی، نیاز افراد در شهرهای بزرگ و کوچک به خصوص در تهران و … به حمل اثاثیه منزل افزایش یافته است. اسباب کشی و حمله اثاثیه از فعالیت های پر درد سر برای هر خانواده محسوب می شود و هیچ خانواده ای نمی خواهد به هنگام مواجه شدن با این موضوع آسایش و امنیت خود را از دست بدهند. بلکه می خواهند بدون نگرانی حمل اثاثیه و جا به جایی وسایل خود را انجام دهند.
در اصل باید گفت فعالیت های مربوط به حمل اثاثیه منزل از جمله جمع کردن لوازم خانه و بسته بندی آنها، جمع آوری دکوراسیون مثل مبلمان، میز و … جمع آوری فرش و موکت و تمیز کاری خانه، کاری بسیار طاقت فرسا و خسته کننده خواهد بود. برای رهایی از این دردسر در منطقه منیریه تهران و همشهریان عزیزی که می خواهند اثاث کشی را انجام دهند ما پیشنهاد می دهیم که از اسباب کشی تخصصی درمنیریه که با سابقه ای درخشان در حال فعالیت هستند استفاده نمایند.

هزینه حمل و نقل اثاثیه درمنیریه

 هزینه حمل و نقل اثاثیه درمنیریه بارکوب در زمینه هزینه ها کمترین هزینه را برای باربری درمنیریه  میگیرد و در اینجا میخواهیم بدانیم که این هزینه ها به چه چیزهایی بستگی دارد

 نرخ اتحادیه حمل اثاثیه منزل در منیریه

  • اول از همه به حجم اثاثیه منزل شما بستگی دارد
  • به تعداد وسایل سنگین شما از جمله حمل پیانو و یخچال ساید و وسایل ورزشی و ….
  • به مسافت بین منزل قدیم و منزل جدید
  • به طبقات که باید وسایل منزلتان را جابجا کنند
  • به اینکه چه تعداد کارگر اسباب کشی لازم دارید
  • به تعداد ماشین های مجهز برای حمل و نقل اثاثیه منزل شما

شرکت هزینه حمل و نقل اثاثیه درمنیریه همیشه در کنار شماست تا راحت ترین و بی دردسر ترین اسباب کشی پ را تجربه کنید

خاور 3 ساعتسه ساعت880.000
هر ساعت اضافه خاوریک ساعت290.000
کارگر 3 ساعتسه ساعت150.000
هر ساعت اضافه کارگریک ساعت50.000
«یخچال ۱۲ فوت و ۱۲ فوت به بالا»برای هر طبقه30.000
«حمل میز ناهارخوری ۸ نفر به بالا»برای هر طبقه30.000
«کمد و بوفه ارتفاع ۱.۶ متر به بالا»برای هر طبقه30.000
«جابجایی کاناپه و مبل سه نفره»برای هر طبقه30.000
«جابجایی تاج تخت دو نفره»برای هر طبقه30.000
جابجایی لباسشوییبرای هر طبقهرایگان
جابجایی ظرفشوییبرای هر طبقهرایگان
جابجایی گازبرای هر طبقهرایگان
سایر وسایلبرای هر طبقهرایگان
جابجایی یخچال سایدبرای هر طبقه40.000
جابجایی تردمیلبرای هر طبقه60.000
جابجایی دوچرخه ثابتبرای هر طبقه30.000
جابجایی پیانوبرای هر طبقه60.000
جابجایی گاوصندوق (هر صد کیلو)برای هر طبقه60.000
باز و بسته کردن درِ ساید ۲ درببرای هر دستگاه120.000
باز و بسته کردن درِ ساید ۴ درببرای هر دستگاه180.000
باز و بست پردهدر مبدا و مقصد60.000
باز و بست کردن لوستردر مبدا و مقصد60.000
باز و بست تختدر مبدا و مقصد60.000
باز و وصل ظرفشویی و لباسشوییدر مبدا و مقصد60.000
پیاده روی اضافهبرای هر متر3.000

لیست باربری ها درمنیریه

لیست باربری ها درمنیریه می توانید یک اسباب کشی بدون دغدغه را با  تجربه کنید .ما مفتخریم که به عنوان بهترین شرکت از بهترین نیروهای متخصص استفاده می کنیم .دقت زیاد در حمل اثاثیه به همراه سرعت بالا را از شرکت اسباب کشی بارکوب بخواهید .ما دراین زمینه از تجربه ی فراوانی برخوردار هستیم .

نام باربریشماره تماسآدرس
بارکوب44449136منیریه، خیابان جمهوری اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، خیابان معیری
ظریف بار در حال به روز رسانیتهران_حکیمیه
اطلس بار در حال به روز رسانیتهران _ موحد دانش
جابه جا بار در حال به روز رسانیتهران _ اشرفی اصفهانی
ولنجکدر حال به روز رسانیولنجک ، بلوار دانشجو ، خیابان گلستان

بسته بندی اثاثیه منزل درمنیریه

برای بسته بندی اثاثیه منزل درمنیریه و وسیله های منازل و اداره ها  سعی می کند از بهترین کارتن ها استفاده کند ، کارتن هایی که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و در اثر جابه جا شدن و ضربه پاره نشده و سبب آسیب دیدن به وسیله های داخل کارتن نشود. هم چنین  در زمان بسته بندی کردن وسایل از چسب های پهن و محکم استفاده می کنیم و کارتن ها را با چسب به صورت محکم چسب مبزنیم . در بعضی مواقع نیز برای وسایل چینی و شکننده که در بار وجود دارد از پلاستیک  های حباب دار استفاده می کنیم . بسته بندی اصولی و استاندارد اسباب و وسایل باعث  می شود که از پاره شدن کارتن جلوگیری کند و این خود باعث می شود که به کار اسباب کشی سرعت بخشد و کارکنان راحت تر بتوانند کارتن ها را جا به جا کنند و اسباب کشی در مدت زمان کوتاه تری انجام گیرد . بسته بندی مناسب اسباب و وسایل باعث می شود از اتلاف وقت جلوگیری کند . البته باید این نکته را نیز  متذکر شد که اسباب کشی برای وسایل مختلف متفاوت است و در اسباب کشی وسایل شکننده و خرده ریز ها باید دقت زیادی کرد . در اسباب کشی وسایل شکننده و چینی ها باید حتما از پلاستیک های حباب دار استفاده کرد و از کارتن های مقاوم استفاده کرد

کارتن اسباب کشی درمنیریه

اثاث کشی منزل یا اداره از جمله اموری است که بسیاری از صاحبان بار را از مدت‌ها قبل نگران می‌کند. اما این را بدانید که اگر یک شرکت باربری مورد اطمینان را به عنوان شرکت ارائه دهنده خدمات انتخاب کنید و در طی بسته بندی از لوازم بسته بندی استاندارد استفاده نمایید، دردسرهای اسباب کشی نزدیک به صفر کاهش می‌یابد.استفاده از کارتن اسباب کشی در منیریه یکی از شروط ایمنی اثاث کشی است. اگر می‌خواهید این مرحله از زندگی شما بدون مشکل پیش رود بدون شک به دنبال خرید کارتن اسباب کشی نیز می‌باشید. سایت و فروشگاه‌های مختلفی در زمینه فروش کارتن اسباب کشی در حال فعالیت هستند و این کارتن‌ها در انواع و در قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند.یافتن مرکز خرید کارتن اسباب کشی کار راحتی نیست؛ چرا که در صورت عدم اعتماد به مرکز خرید و فروشگاه لوازم بسته بندی، خرید کارتن اسباب کشی عملاً غیرممکن می‌شود.

  • با خرید کارتن اسباب کشی استاندارد اثاثیه با نظم بهتری منتقل می‌شوند.
  • سرعت در  جابجایی اثاثیه به دلیل استفاده از کارتن اسباب کشی استاندارد مساوی است با کاهش هزینه‌های کارگر و باربری!
  • کارتن اسباب کشی استاندارد از آشفتگی‌های بعد از اسباب کشی و چیدمان اثاثیه منزل می‌کاهد.
  • بسته بندی با کارتن‌های غیراستاندارد، به وسایل حساس در طی حمل و نقل آسیب‌های جدی وارد می‌سازد.
  • بسته بندی با کارتن‌های اسباب کشی استاندارد، با نظم بهتری پیش خواهد رفت.
  • کارتن مخصوص اسباب کشی برای اسباب کشی طراحی شده و وسیله را در مقابل ضربات و رطوبت و حرارت تا حد زیادی مقاوم می‌سازد.

کارتن‌های اسباب کشی فاقد آلودگی هستند و می‌توانید وسایل بهداشتی را درون آن قرار دهید

ماشین باربری و حمل باردر منیریه

ماشین باربری و حمل باردر منیریه بیش از نیم قرن سابقه در زمینه اثاث کشی در منیریه تهران  با در اختیار داشتن امکانات مدرن و پیشرفته و همچنین پرسنل خوب و با اخلاق آماده خدمات رسانی میباشد اثاث کشی و حمل اثاثیه منزل در منیربه با بارکوب به صورت شبانه روز انجام میشود حمل بار و حمل اثاثیه منزل خود را با اطمینان خاطر به ما بسپارید تا به صورت صد درصد تضمینی از صفر تا صد اسباب کشی شما را انجام بدهیم کامیون های بزرگ و موکت کاری شده و همچنین نیسان و وانت مخصوص جابه جایی اثاثیه منزل همراه با پرسنل دوره دیده و مجرب از مزایای باربری منیریه میباشد

کارگر اسباب کشی در منیریه

چرا به کارگر اسباب کشی در منیریه نیاز داریم؟حمل و نقل لوازم سنگین کار سختی می باشد همچنین این کار جزء کارهایی محسوب می شود که شخص باید قوای جسمی بسیاری داشته باشد .

کارگر اسباب کشی در منیریه چه خدماتی عرضه می کند؟

کارگران اثاث کشی در منیریه کلیه وسایل، از لوازم ریز تا سنگین ترین لوازم را به آسانی برای مشتریان جابه جا می کنند.
یکی از لوازمی که شاید در زمان جابه جایی آن در اسباب کشی دشوار می باشد، یخچال ساید می باشد .
چیدمان اسباب در اتومبیل باربری و نحوه چیدمان اسباب و محصولات داخل اتومبیل باربری از دیگر مسئولیت ها و تخصص های کارگران می باشد .

حمل بار درون شهری و برون شهری در منیریه

حمل بار درون شهری و برون شهری در منیریه: به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شود: باربری درون شهری و حمل بار به صورت برون شهری. اغلب از حمل باردرون شهری برای اسباب‌کشی، خرید لوازم نو برای منزل یا جابجایی محیط کار استفاده کرده‌ایم.حمل و نقل درون شهری به حمل و جابجایی هرگونه وسیله‌ای در داخل یک شهر و  در مسافت‌های کم تلقی می‌شود. طبیعی است که هزینه این نوع حمل بار و حساسیت آن نسبت به روش برون شهری کمتر است.یکی از مهم‌ترین بخش‌های حمل و نقل برون شهری در کشور ما استفاده از جاده برای ارسال کالا است. انواع خودروهای باری توسط شرکت‌های باربری برون شهری به کار گرفته می‌شوند تا کالای شما از مبدأ به مقصد مورد نظر برسانند. این نوع از حمل و نقل در کشور ما به خوبی جا افتاده است و اکثر شرکت‌های باربری برون شهری از این نوع حمل و نقل برای ارسال کالا استفاده می‌کنند.با باربری بارکوب یک شرکت معتبر باربری و مقرون به صرفه برای رسیدگی به جابجایی شما ، فقط اطمینان از انجام اسباب کشی شما به کارآمدترین روش ممکن را می دهد. همچنین باعث صرفه جویی در وقت و انرژی ارزشمندی می شود که می توانید برای سایر موارد مهم لیست کارها در چک لیست در حال اسباب کشی خود صرف کنید.

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود