Skip to main content

باربری دکتر هوشیار تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در دکتر هوشیار تهران

اتوبار دکتر هوشیار، حمل بار و اسباب کشی در دکتر هوشیار تهران، از جمله خدمات باربری مرکز تهران شرکت بارکوب هستند. باربری در دکتر هوشیار و محدوده هوشیار از جمله خدماتی است که برای ساکنین مناطق دکتر هوشیار، بلوار اکبری، میدان استاد معین، جی، طرشت و… انجام می شود. باربری منطقه دکتر هوشیار و باربری و اتوبار دکتر هوشیار به صورت شبانه روزی و در تمامی روزهای هفته به ارسال ماشین های حمل بار اقدام می کند. برای ثبت سفارش باربری دکتر هوشیار و نیسان و وانت بار دکتر هوشیار با شماره های زیر تماس بگیرید.

اتوبار در محله دکتر هوشیار تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 9 تهران بارکوب می باشد.

شماره تماس باربری دکتر هوشیار تهران

تعرفه باربری دکتر هوشیار

قیمت باربری دکتر هوشیار و نرخ حمل بار در محدوه دکتر هوشیار توسط اتحادیه باربری تعیین می شود. تمام باربری ها موظف هستند مطابق این نرخ اعلامی از شما هزینه دریافت کنند. البته اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در دکتر هوشیار جزئیات زیادی دارد که باعث می شود هزینه نهایی هر کار با کار دیگر متفاوت باشد. به طور کلی برای محاسبه هزینه های خود می توانید از جدول خود کمک بگیرید.

قیمت باربری دکتر هوشیار

هزینه های باربری در دکتر هوشیار
کرایه نیسان در دکتر هوشیار350 هزارتومان (برای 2 ساعت کار)
کرایه خاور و ایسوزو در دکتر هوشیار950 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
هزینه کارگر180 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
کرایه حمل بار از دکتر هوشیار به شهرستانبرای استعلام هزینه تماس بگیرید

لیست باربری های دکتر هوشیار

برای باربری سبلان بهترین گزینه استفاده از باربری های معتبری است که تحت نظر اتحادیه مشغول به کار هستند. با استفاده از این باربری ها هم خیالتان از بابت دریافت قیمت مصوب و منطقی راحت خواهد بود و هم امنیت بار شما تضمین می شود. لیست باربری های معتبر برای باربری دکتر هوشیار را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم تا بتوانید به راحتی وسایل مدنظر خود را جا به جا فرمایید.

باربری‌های دکتر هوشیار

اتوبار بارکوب02144449136تهران، آزادی، خیابان دیلمان
باربری دکتر هوشیار02144449176تهران – دکترهوشیار – خیابان دکتر هوشیار
پیک اتحادیهدر حال بروزرسانیتهران، آزادی، خیابان دیلمان، خیابان استاد حسین بهزاد نبش کوچه میری، پلاک 11، طبقه همکف پیک اتحادیه کد 477کد پستي: 1313764114
پیک اتحادیهدر حال بروزرسانیتهران – دکترهوشیار – خیابان دکتر هوشیار – خیابان آزادی – پلاک 474 – طبقه اول – واحد 8، پیک آزادی
پیک اتحادیهدر حال بروزرسانیتهران – شهیدان – کوچه دوم – خیابان شهیدان – مجتمع زیتون – پلاک 143 – طبقه همکف – واحد 6 – کد پستی: 1343641868، پیک تندباد
پیک اتحادیهدر حال بروزرسانیتهران، بهبودی، کوچه شهرام، خیابان ده متری شاهین، پلاک 12، طبقه همکف پیک اتحادیه کد 737کد پستي: 1456688431
پیک اتحادیهدر حال بروزرسانیتهران – شادمان – خیابان شهید رضا استوار – خیابان زنجان شمالی – پلاک 129 – طبقه اولکد پستي: 1456833935، پیک موتوری

 

اتوبار در دکتر هوشیار

حمل اثاثیه منزل در دکتر هوشیار جزئیات زیادی دارد. برای مثال بسته بندی لوازم ریز و درشت، نوع ماشینی که برای حمل بار در دکتر هوشیار استفاده می شود و.. متفاوت هستند. شما می توانید کار بسته بندی لوازم منزل خود برای اسباب کشی در دکتر هوشیار را به کارگران حرفه ای ما بسپارید. این کارگران حرفه ای به بهترین شکل تمام لوازم شما را بسته بندی می کنند. ماشین های حمل بار باربری دکتر هوشیار مسقف و به موکت نیز مجهز هستند، بنابراین از بابت آسیب دیدن بار خود در مسیر نگرانی نخواهید داشت.

باربری محدوده دکتر هوشیار

باربری محله دکتر هوشیار و اطراف آن توسط باربری بارکوب انجام می شود. برای دریافت خدمات باربری در دکتر هوشیار و اطراف آن تنها کافی است با بارکوب تماس بگیرید. باربری بارکوب هم به صورت درون شهری و هم به صورت برون شهری به ارائه خدمات مشغول است. ماشین های این باربری، خاور، تریلی، وانت و نیسان هستند و می توانند تمامی بارهای شما را جا به جا کنند. مناطق اطراف دکتر هوشیار و نواحی نزدیک به آن همگی تحت پوشش باربری بارکوب هستند.

نیسان بار دکتر هوشیار

برای حمل و نقل بسیاری از لوازم به نیسان نیاز دارید. نیسان بار دکتر هوشیار هم به مناطق مختلف شهر تهران و هم به شهرستان ها ارسال انجام می دهد. ارسال وانت و نیسان از باربری بارکوب برای شما عزیزان به صورت همه روزه در تمامی ایام سال انجام می شود.

محله دکتر هوشیار کجاست؟

محله دکتر هوشیار یکی از محله های منطقه 9 تهران است. این محله جزو مناطق مرکزی تهران طبقه بندی می شود. بلوار اکبری، استاد معین، بزرگراه یادگار امام و خیابان دامپزشکی در اطراف این محله قرار دارند. دکتر هوشیار در محدوده زوج و فرد قرار ندارد و دسترسی به آن راحت است.

سفارش باربری دکتر هوشیار تهران

برای سفارش باربری دکتر هوشیار و حمل بار در محدوده دکتر هوشیار، تنها کافی است با بارکوب تماس بگیرید. انواع ماشین های باربری مثل وانت، نیسان، خاور و تریلی برای شما در تمامی روزهای هفته ارسال خواهند شد. باربری بارکوب با کمترین قیمت و بهترین تجهیزات و حرفه ای ترین کارگران، آماده ارائه انواع خدمات در زمینه باربری دکتر هوشیار و اسباب کشی منزل است. برای این که سفارش خود را در خصوص باربری در دکتر هوشیار ثبت کنید، کافی است تلفن را بردارید و با شماره تلفن های باربری بارکوب تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس باربری دکتر هوشیار تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود