Skip to main content

باربری منطقه 9 تهران ⭐️44449176 لیست قیمت ها | اتوبار در منطقه نه تهران

اگر در محدوده 9 تهران زندگی میکنید و یا اینکه به خدمات باربری و حمل اثاثیه منزل در منطقه 9 تهران احتیاج دارید، میتوانید با بارکوب تماس بگیرید.

باربری منطقه 9 تهران یا اتوبار منطقه 9 تهران از خدمات باربری تهران اتوبار بارکوب به حساب می آیند. در صورت نیاز به باربری در منطقه 9 تهران، اتوبار در منطقه 9 تهران، حمل و جا به جایی در منطقه 9 تهران، جابه جایی و حمل لوازم و اثاثیه منزل در منطقه 9 تهران، اسباب کشی در منطقه 9 می­توانید با شماره باربری منطقه 9 تهران بارکوب تماس بگیرید.

شماره های تماس باربری منطقه 9 تهران

شماره های تماس باربری منطقه 9 تهران

قیمت باربری منطقه 9 تهران

از نکاتی که برای هر کاربر و مشتری دارای اهمیت است، قیمت و نرخ باربری است. قیمت باربری منطقه 9 کلان شهر تهران از نرخ اتحادیه باربری تبعیت می­کند. در زیر قیمت حمل بار با انواع ماشین آورده شده است.

کرایه خاور برای دو ساعت890 هزارتومان
کرایه نیسان برای دو ساعت360 هزارتومان
کرایه کارگر برای سه ساعت145 هزارتومان
کرایه نیسان برای شهرستانبا ما تماس بگیرید – 02144449136

 

منطقه 9 تهران کجاست؟

منطقه 9 کلان شهر تهران یکی از منطقه های غربی پایتخت به حساب می آید که از 2 ناحیه و 8 محله تشکیل شده است. ناحیه یک این منطقه نیز شامل 3 محله و ناحیه 2 منطقه 9 تهران شامل 5 محله است. جمعیت منطقه 9 کلان شهر تهران با توجه به سرشماری که در سال 95 انجام شد به حدود 175 هزار نفر می­رسد که این جمعیت را حدود 58 هزار خانوار تشکیل داده است.

منطقه 9 پایتخت دارای بیش از 20 بوستان یعنی به عبارتی 76.6 هکتار این منطقه را فضای سبز تشکیل داده است که شامل بوستان ها، جنگلکاری ها و رفوژ ها است.

به دلیل وجود مدیان و برج آزادی در منطقه 9 کلان شهر تهران، به عنوان یکی از نماد های تهران است و همه ساله در این منطقه همایش های مختلفی تشکیل می­شود. بافت منطقه 9 کلان شهر تهران بسیار قدیمی و فرسوده است به طوری کلی برخی از بنا های این منطقه که در مکان های پرجمعیت قرار دارد، بیش از نیم قرن است که قدمت دارند.

منطقه 9 کلان شهر تهران از لحاظ وسعت نیز از سمت شمال به خیابان آزادی و جاده مخصوص و از سمت غرب نیز به رودخانه سولقان و از سمت جنوب به بزرگراه فتح و 45 متری زرند و همچنین از سمت شرق نیز به انتهای بزرگراه یادگار امام و خیابان امامزاده عبدالله ختم می­شود.

شماره تماس باربری منطقه 9 تهران

لیست موسسه ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار منطقه 9

در ادامه این مقاله لیست باربری های منطقه 9 آورده شده است. در صورت نیاز به راحتی می­توانید به وسیله اطلاعاتی که در خصوص هر شرکت در ادامه گفته شده است با اتوبار های منطقه 9 تهران آشنا شده و با آن­ها ارتباط برقرار کنید و از خدمات این اتوبار ها مانند حمل و جابه جایی بار ها و اثاثیه منزل و همچنین ارسال خاور و نیسان و در صورت نیاز به همراه کارگر، بسته بندی مرسولات خانه و… بهره مند شوید.

 

برخی از بهترین اتوبار های منطقه 9 کلان شهر تهران

اتوبار بارکوب

بارکوب یکی از موسسه ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار کلان شهر تهران است که از نظر محبوبیت و قدمت از دیگر رقبای خود برتر است و می­توان گفت که بهترین اتوبار کلان شه تهران به خصوص منطقه 9 به حساب می آید.

شرکت باربری و حمل و جابه جایی بار بارکوب با ارائه تمام خدمات در حوزه باربری و حمل بار توانسته است در طی سال های اخیر محبوبیت زیادی را از سمت کاربران و مشتریان خود به دست بیاورد.

بارکوب02144449136خیابان آزادی، خیابان بهبودی
باربری تهران09192029136جیحون، خیابان مرتضوی
اتوبار تهران02144449176نواب،‌ خیابان آذربایجان
حمل اثاثیه تهران09191509176خیابان قزوین، دوراهی قپان
نصر بارUpdatingسی متری جی، خیابان زمانی ، خیابان بختیاری
آذر بارUpdatingقزوین، سه راه آذری
اتوبار سيارUpdatingجیحون، هاشمی
مهتاب بارUpdatingقزوین، پل امامزاده پهلوانی
اتوبار سيارUpdatingمالک اشتر، بین جیخون و یادگار امام دمیرچی
اتوبار سيارUpdatingمالک اشتر، بین جیحون و یادگار دمیرچی 28
سحر بارUpdatingتهران – هاشمی – خیابان هرمزان
اتوبار انقلابUpdatingتهران – چهارراه سالار – کوچه کمالی – بزرگراه نواب صفوی
خوش بارUpdatingتهران، خیابان خوش
سلسبیل بارUpdatingتهران، نواب صفوی ، خیابان کمیل
آنی بارUpdatingتهران، خیابان هلال احمر
یادگار بارUpdatingخیابان امام خمینی تهران
جیحون بارUpdatingتهران، خیابان امام خمینی
معروف بارUpdatingتهران، خیابان شهیدان

 

سفارش باربری منطقه 9 تهران

در صورتیکه به خدمات باربری و حمل اثاثیه منزل، انواع خودروهای سبک و سنگین نظیر وانت، نیسان، خاور، کامیون و … در محدوده منطقه 9 تهران نیاز دارید، میتوانید با شماره های بارکوب تماس بگیرید.

شماره تماس باربری منطقه 9 تهران

 

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود