Skip to main content

باربری داودیه تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در داودیه تهران

حتی اگر یک‌بار هم به خدمات باربری شمال تهران نیاز پیدا نموده باشید، می‌توانید حدس بزنید که چقدر انتخاب یک شرکت موفق و کاردان در کاهش استرس و اضطراب‌های این پروسه حساس مهم است. «شرکت باربری بارکوب» به‌عنوان یک مجموعه باربری منطقه 3 تهران تلاش می‌کند با رعایت تمامی امور باربری به صورتی صحیح در کاهش نگرانی‌های شما نقش کلیدی داشته باشد. فقط کافی است با شماره باربری داودیه بارکوب تماس گرفته و به رزرو خدمات بپردازید و دیگر نگرانی بابت حمل اثاثیه و کالاهای گران‌قیمت خود نداشته باشید.

اگر به خدمات حمل بار در داودیه، اسباب کشی در داودیه، حمل اثاثیه منزل و اتوبار در داودیه تهران احتیاج دارید، میتوانید همه روز، حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 8 شب با بارکوب تماس بگیرید.

شماره تماس باربری داودیه تهران

 

قیمت باربری داودیه

قیمت باربری داودیه به‌شرط آنکه از لیست اتوبارهای داودیه تهران آن موردی که عضو اتحادیه بوده را انتخاب نمایید، برایتان کاملاً به‌صرفه است. چراکه این شرکت‌های اتوبار در تهران اجرت خود را برحسب نرخ نامه مصوب ارائه داده و تخطی از آن سبب جریمه‌شان از سوی نهادهای قانونی می‌شود. پس هیچ‌گاه به فکر افزایش غیرمعقول و خارج از عرف هزینه‌ی خدمات باربری و حمل اثاثیه داودیه خود نخواهند بود.

 

 قیمت باربری داودیه

 لیست تعرفه باربری داودیه هزینه باربری داودیه در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری داودیهاز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار داودیه هزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

قیمت کرایه نیسان بار داودیه

استفاده از خدمات نیسان بار داودیه اگر بارهای شما پرتعداد، پرحجم و عظیم‌الجثه نیست انتخاب خوبی به‌حساب می‌آید. گاهی خانواده‌ها ترجیح می‌دهند، اسباب شکستنی، حساس و خاص خود را با وانت و نیسان به مقصد انتقال داده و برای حمل مابقی وسایل از کامیون باربری تهران استفاده کنند. تجهیزات برقی، لوسترهای بزرگ، لوازم دکوراتیو لوکس، پیانو و بسیاری وسایل دیگر در زمره‌ی نمونه‌های خاص جای می‌گیرند. این تمهید باهدف افزایش ایمنی بارها در مسیرهای طولانی صورت می‌گیرد. اگرچه خدمات باربری داودیه از نوع نیسان و وانت برای صنایع نیازمند حمل بارهای کوچک نیز پرکاربرد است. به همین منظور جدول نرخ نامه این دو ماشین را ارائه داده تا با خیالی آسوده‌تر به سراغ آن‌ها بروید.

 

کرایه باربری درون‌شهری از محله داودیه تهران
مقصدوانتنیسان
مینی‌سیتی98 هزار تومان109 هزار تومان
جشنواره109112
تهرانپارس110113
نارمک شرق106120
افسریه130145
سعادت‌آباد6882
تجریش85100
نیاوران92106
پاسداران95108
ونک8094
سهروردی7690
هفت‌تیر7588
انقلاب7894
امام حسین8599
جنت‌آباد8498
شهید ستاری88102
ارم97111
آزادی89103
ستارخان7792
توپخانه86100
نواب8599
یافت‌آباد100114

 

باربری محدوده محله داودیه تهران
باربری محدوده محله داودیه تهران

محله داودیه تهران کجاست؟

مهم‌ترین مشخصه خیابان داودیه تهران وجود فروشگاه‌های متعددی و آپارتمان‌های پرتعداد لوکس، مجلل و شیک بوده که این خیابان را معروف ساخته است. محله داوودیه در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۳ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان دستگردی، از شرق با خیابان دکتر شریعتی، از جنوب با بزرگراه حقانی، خیابان کوشا، خیابان شنگرف و بزرگراه همت و از غرب با بزرگراه مدرس محدود شده است و با محله‌های ‌ظفر، سید خندان، گاندی، زرگنده، قبا مجاورت دارد.

اصول کلیدی خدمات حمل بار موفق برای شرکت‌های این حوزه

هر شرکت اتو بار در داودیه و دیگر نقاط ایران زمانی که بتواند با شناخت نیازهای مشتریان تیمی مجرب را برای خدمت‌رسانی آماده سازد در این عرصه به موفقیت نائل می‌شود. در غیر این صورت بسیاری از شرکت‌های حمل بار داودیه با سال‌ها تلاش مستمر بازهم نتوانسته‌اند در دنیای پررقابت کنونی جایگاه مدنظر خود را کسب کنند. از دیگر اصول کلیدی موفقیت در شغل باربری و حمل اثاثیه می‌توان به موارد بسیاری اشاره نمود که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

  • در اختیار قرار دادن اطلاعات شفاف خدمات در فضای آنلاین
  • طراحی سایتی با سرعت لود بالا و با پاسخگویی 24 ساعته
  • ارائه تصویرهای واقعی از پروسه‌های حمل بار پیشین
  • یادگیری شیوه و شگردهای مدیریتی
  • استخدام مشاورانی کاردان و کار بلد به اصول باربری
  • تصویرسازی واقعی از شرکت و نوع فعالیتش
  • توجه به نظرات، پیشنهادها و انتقادات مشتریان سابق
  • مشتری مداری و ماندگار نمودن و ایجاد حس وفاداری به شرکت
  • توجه به حیطه آموزش برای مشتریان در فضاهای آنلاین باهدف اعتمادسازی بیشتر

سفارش باربری داودیه

خدمات باربری در داودیه تمامی خدمات حمل بار در تهران را پوشش می‌دهد و جابه‌جایی اثاثیه ساختمان‌های مسکونی، اداری، شرکتی و سازمانی نیز از خدمات باربری شمال تهران بارکوب می باشد. «شرکت باربری بارکوب» باکیفیت عالی، قیمت مناسب و سرویس خوب خدمات باربری در داودیه خود را ارائه داده است. همین امر رقابتی فراوانی را ایجاد نموده و سبب اعتماد بیشتر و مراودات فراوان‌تری با این مجموعه شده است.

شماره تماس باربری داودیه تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود