Skip to main content

باربری گاندی تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در گاندی تهران

باربری گاندی در تهران از خدمات مربوط به باربری در شمال تهران است. جهت باربری و اتوبار در گاندی و به طور کلی باربری در خیابان و منطقه گاندی و همچنین  کلیه موارد مربوط به باربری می توانید با شماره های زیر در تماس باشید. افراد حاضر در باربری گاندی به خوبی شما را راهنمایی خواهند نمود.

اتوبار در محله شیراز جنوبی تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 6 تهران بارکوب و از سرویس های باربری شمال تهران می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره زیر در تماس باشید.

شماره تماس باربری خیابان شیراز جنوبی تهران

قیمت باربری گاندی

در خصوص قیمت باربری گاندی و همچنین نرخ حمل وبار در محدوده گاندی در تهران برای انواع ماشین باربری می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم. باید در نظر داشته باشید که حمل اثاثیه و باربری در تهران جزییات خاصی را به خودش اختصاص می دهد که در جدول زیر به تمامی هزینه ها اشاره شده شده است.

هزینه های باربری گاندی

کرایه خاور برای سه ساعت880 هزار تومان
کرایه نیسان برای دو ساعت350 هزارتومان
کرایه کارگر برای سه ساعت170 هزار تومان
کرایه نیسان برای شهرستان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های گفته شده تماس بگیرید.

لیست باربری های گاندی

برای باربری گاندی لیستی از باربرهای مربوطه در تهران در زیر آورده شده است. تمامی باربری ها نیز نرخ اتحادیه را دارند. همچنین اگر باربری ها مبلغ زیاد از شما بگیرند به راحتی می توانید با سامانه 124 تماس بگیرید.

بارکوب02144449136تهران- خیابان گاندی
اتوبار شیخ بهایی09192029136 تهران-آرارات- خیابان مهتاب- خیابان آفتاب
اتوبار بارسا02144449176ونک، خیابان سئول، نبش نیایش، مجتمع شهرک فجر
اسد آبادیتماس بگیریدتهران- والفجر- بزرگراه شهید همت غربی- خیابان شیراز جنوبی
فرخ بارتماس بگیریدتهران- کاووسیه- بلوار نلسون ماندلا- خیابان والی نژاد
نوبارتماس بگیریدتهران- ونک- خیابان فوزی- خیابان لاهیجانی( نیلو)

 

خدمات باربری گاندی

اتوبار و باربری گاندی می تواند خدمات همه روز در زمینه بسته بندی اثاثیه منزل برای اسباب کشی و جابجایی اثاثیه منزل و همچنین حمل بار به شهرستان و البته جابجایی اثاثیه به خارج از کشور را انجام دهد.

افرادی که در تهران هستند به راحتی می توانند با ما تماس بگیرند. ارائه کلیه انواع خدمات باربری در مرکز تهران نیز یکی از مهمترین تخصص های اتوبار و باربری بارکوب. باربری گاندی شعب خاصی نیز در یوسف بار و فاطمی و مطهری نیز تاسیس کرده است. به همین ترتیب همه افراد می توانند از آن استفاده کنند.

باربری محله گاندی

گاندی یک منطقه است که در نزدیکی میدان ونک قرار دارد. همچنین در قسمت شرقی خیابان ولیعصر می باشد. این نام به خاطر ماهاتما گاندی که رهبر انقلابی هند بود بر روی این بخش گذاشته شد. به طور کلی اسباب کشی نیز یکی از مهمترین مواردی می باشد که افراد باید با آن دست و پنجه نرم کنند. به همین ترتیب مراکزی وجود دارد که ما می توانیم از طریق آنها نسبت به انجام روند باربری اقدامات لازم را به انجام برسانیم.

یکی از مهمترین باربری هایی که در تهران وجود دارد، باربری گاندی می باشد. باربری گاندی در واقع می تواند بهترین خدمات را در حوزه جابجایی منزل در اختیار شما قرار دهد. بهترین شیوه بسته بندی نیز برای باربری منطقه گاندی مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال لوازم شکستنی و  غیر شکستنی در بسته بندی های مختلف استفاده می شوند.

در هر جای تهران که باشید می توانید از باربری گاندی استفاده کنید. باربری گاندی می تواند با کمترین هزینه به شما بهترین نوع خدمات را ارائه دهد. تمامی پروتکل ها نیز برای آسیب ندیدن وسایل به خوبی توسط کارکنان باربری گاندی رعایت می شود. این مورد باعث می شود تا ما بتوانیم به خوبی به باربری گاندی اعتماد داشته باشیم و باید به این مورد نیز توجه داشته باشیم.

 منطقه گاندی تهران کجاست؟

خیابان گاندی از خیابان های تهران است که در نزدیکی ونک و در حدود منطقه 6 و 3 قرار دارد. افرادی که در خیابان گاندی قرار دارند می توانند با تماس با باربری های گاندی بهترین وانت و یا نیسان و یا وسایل نقلیه بزرگتر را برای خودشان جهان باربری به هر منطقه ای که می خواهند سفارش دهند.

سفارش باربری در باربری گاندی چگونه قابل انجام است؟

شما به راحتی می توانید با نمایندگی گاندی در محل زندگیتان تماس بگیرید. سپس می توانید  با متخصصین حاضر در باربری گاندی ارتباط بگیرید. برای هرگونه سوال نیز می توانید به افراد حاضر در باربری گاندی مراجعه نمایید.

بررسی خدمات مربوط به باربری گاندی در تهران

شما عزیزان می توانید  هر نوع باربری که دارید را به باربری گاندی بسپارید. بهترین تکنیک ها برای بسته بندی وسایل شما توسط این باربری استفاده می شود. هزینه ها نیز بر طبق نرخ اتحادیه است. می توانید وسیله نقلیه مورد نظرتان را بگویید تا بر طبق نیازی که وسایل نقلیه مورد نظر شما فرستاده شوند. به طور کلی می توانید کارگر نیز داشته باشید تا در حمل و نقل وسایل به شما کمک کنند. کارگران نیز از سوی باربری گاندی به محل مورد نظر شما فرستاده خواهند شد.

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود