Skip to main content

باربری ازگل تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در ازگل تهران

اگر به خدمات باربری و حمل اثاثیه منزل در محله ازگل تهران احتیاج دارید میتوانید با بارکوب تماس بگیرید. اتوبار در ازگل از خدمات باربری شمال شرق تهران بارکوب محسوب می شود. ساکنان محدوده ازگل،  اقدسیه و آجودانیه، بلوار نیروی زمینی و … می توانند برای جابجایی بار و اسباب کشی لوازم منزل در محدوده ازگل با ما تماس بگیریند. تا طبق سفارش ثبت شده ماشین حمل بار و اثاثیه منزل در اختیار قرار بگیرد.

اتوبار در محله ازگل تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 1 تهران بارکوب می باشد.

شماره تماس باربری ازگل تهران

تعرفه حمل بار در ازگل تهران

قیمت باربری ازگل و خیابان های اطراف آن در سال 1402 به شرح زیر است. می توانید برای اطلاع از جزئیات بیشتر و قیمت به روز با کارشناسان و مشاوران سایت ارتباط حاصل کرده و به سادگی ثبت سفارش کنید. (قیمت باربری در تهران)

قیمت باربری ازگل

هزینه های باربری در ازگل
کرایه نیسان در ازگل350 هزارتومان (برای 2 ساعت کار)
کرایه خاور و ایسوزو در ازگل950 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
هزینه کارگر180 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
کرایه حمل بار از ازگل به شهرستانبرای استعلام هزینه تماس بگیرید

لیست اتوبارهای ازگل تهران

برای جابجایی بار در منطقه ازگل بهترین گزینه استفاده از باربری های معتبر اتحادیه هست. شما می‌توانید برای اتوبار و باربری ازگل از لیست باربری های مجاز استفاده کنید تا کوچک ترین مشکلی برای حمل بار در محدوده محله ازگل نداشته باشید. این باربری ها موظف به ارائه خدمات براساس نرخ اتحادیه  می باشند.

باربری بارکوب02144449136تهران، محله ازگل
اتوبار بارکوب02144449176تهران، محله ازگل
پیک موتوریدرحال بروزرسانیتهران، مجیدیه شمالی، کوچه مهدی، بزرگراه شهید صیاد شیرازی، پلاک 138، طبقه زیر زمینکد پستي: 1663736981
پیک اتحادیهدرحال بروزرسانیمجیدیه شمالی بالاتراز میدان ملت ک صالحی پ7 پیک اتحادیه کد 281کد پستي: 1665956611
اتوبار سفیر بار ساقدوشدرحال بروزرسانیمیدان هروی، بلوار گلزار، نبش کوچه حسن خاک، پلاک 121کد پستي: 1667716517
پیک اتحادیهدرحال بروزرسانیتهران، مجیدیه شمالی (شمس آباد)، خیابان شهید صفر رنجبر، خیابان شهید ضابطی (کاج)، پلاک 1، طبقه زیر زمینکد پستي: 1667738962
پیک اتحادیهدرحال بروزرسانیخ مجاهدین اسلام  ک هوشمند پ 11پیک اتحادیه کد 173کد پستي: 1674763511
اتوبار دولتدرحال بروزرسانیبخش مرکزی – شهر تهران – لویزان – خیابان شهید طاهر آبادی – خیابان پانزده متری طالقانی – ساختمان   – پلاک 29 – طبقه همکفکد پستي: 1678619136

خدمات اتوبار ازگل تهران

حمل اثاثیه منزل در ازگل:  پیشنهاد ما به ساکنان شمال شرق تهران و ناحیه ازگل برای جابه جایی اثاثیه منزل استفاده از خدمات اتوبار بارکوب است. با حمل بار توسط  ماشین های مسقف و موکت دار هیچ نگرانی بابت آسیب دیدن  اثاثیه تان نخواهید داشت.

بسته بندی در ازگل:  بهتر است بدانید در بارکوب بسته بندی و آماده سازی اثاثیه برای حمل بار توسط تیم حرفه ای و آموزش دیده  انجام خواهد شد. بدون توجه به اندازه و تعداد لوازم تمام آنها با دقت بسته بندی خواهد شد و حتی وسایل با ارزش یا بزرگ به نحوی خاص و با دقت ویژه بسته بندی می شوند.

باربری محدوده ازگل

باربری میدان ازگل:

برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و امکانات باربری در منطقه ازگل فقط با یکی از شماره های قرار داده شده تماس بگیرید تا کارشناسان سایت ما با توجه به نوع و وضعیت بار بهترین شیوه حمل را پیشنهاد دهند. مرکز حمل بار در این ناحیه به دو صورت شهری و بین شهری به مشتریان خدمت رسانی می کند. ماشین های ما شامل نیسان، وانت، خاور و تریلی است. مناطق تحت پوشش حمل بار ازگل علاوه بر ازگل مناطق و نواحی که در نزدیکی ازگل هستند نیز تحت پوشش باربری ازگل تهران قرار دارند.

نیسان بار  ازگل

باربری بارکوب یکی از بهترین مجموعه های ارائه خدمات حمل با باوانت و نیسان در محله ازگل است. کمترین قیمت و ارسال کارگر اسباب کشی ماهر و بسته بندی حرفه ای وسایل منزل از مزیت های حمل بار سایت بارکوب می باشد.در صورت نیاز به وانت بار در هر زمان از روز فقط کافیست با شماره های موجود در سایت ما تماس بگیرید.

محله ازگل تهران کجاست؟

ازگل یکی از محله های قدیمی شمال و شمال شرق تهران می باشد که دارای بافت خاص و تراکم جمعیت بالایی است. این منطقه از لحاظ موقعیت جغرافیایی از شرق به محله اقدسیه، از جنوب به بزرگراه بابایی و از غرب به بزرگراه امام علی،  از شمال به بزرگراه ارتش  منتهی می شود.

وسعت محله ازگل به نسبت زیاد می باشد و به همین دلیل نیاز باربری در این محله بسیار زیاد می باشد. باربری ازگل توانسته سهم زیادی از باربری این محدوده را بر عهده گرفته و با تجربه چندین ساله خود در باربری شمال در این محله باشد.

سفارش باربری ازگل تهران

برای حمل مطمئن و حرفه ای بار یا اثاثیه منزل در تهران با انواع ماشین باربری وانت، نیسان، خاور، کامیونت و کامیون می‌توانید به ما اعتماد کنید. بارکوب  انواع خدمات باربری و اسباب کشی در شمال تهران از جمله منطقه ازگل و مناطق مجاور ارائه می دهد.  شما می توانید شبانه روزی و به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته از طریق راه های ارتباطی زیر برای سفارش باربری ازگل و حمل بار در محدوده ازگل ثبت سفارش کنید.

برای ثبت سفارش باربری ازگل فقط کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید:

شماره تماس باربری ازگل تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود