Skip to main content

باربری کیش به تهران ⭐️09172021956 جدول قیمت حمل بار کیش به تهران

هزینه خدمات باربری از کیش به تهران بارکوب

شرکت بارکوب قصد دارد شما را با باربری کیش به تهران آشنا کند که از مهمترین حمل و نقل های بین شهری باربری کیش محسوب می شود. در جدول زیر ما به هزینه باربری کیش به تهران پرداختیم تا اگر قصد مهارجرت و یا حمل اثاثیه خود به تهران را دارید، بتوانید بنابر نوع حمل و نقل مد نظر خود به آسانی ماشین باربری خود را انتخاب نمایید. کارشناسان ما در این زمینه میتوانند به شما کمک کنند.

جدول زیر در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۴ گردآوری شده است.

از مبدا کیش به تهرانوانتنیسانخاورکامیون تککامیون جفتانواع تریلی
کیش به مقصد بومهن
کیش به مقصد دماوند
کیش به مقصد اسلامشهر
کیش به مقصد ورامین
کیش به مقصد شهر ری
کیش به مقصد آزادی

حمل اثاثیه منزل در کیش

هرساله افراد زیادی خواهان مهاجرت به سوی پایتخت کشور و استفاده از منابع رفاهی و اقتصادی این شهر می باشند. اگر شما هم مایل به مهاجرت می باشید، باید مد نظر داشته باشید که با شرکت باربری در کیش ارتباط برقرار کنید که از تعدادی قایق، لنج و کشتی برخوردار باشد، تا باربری را هم به داخل کشور و هم به خارج از آن ممکن سازد، شرکت بارکوب تمامی خدمات مربوط به اسباب کشی منزل در کیش را به شما ارائه می کند.

از دو طریق می توان باری را از کیش که در استان هرمزگان واقع شده است را خارج یا به آن وارد کرد؛ گاهی اتومبیل مد نظر را بار می زنند، روی کشتی قرار می دهند و به خشکی (داخلی یا خارجی) می رسانند تا همان اتومبیل ادامه فرایند باربری را انجام دهد؛ گاهی نیز بار را سوار به لنج یا کشتی کرده، به خشکی می رسانند و پس از آن با اتومبیل حامل جابه جا می کنند که محاسبه کرایه بار در این دو حالت خیلی تفاوتی ندارد.

حمل ارزان بار شرکت بارکوب از کیش به تهران

فاصله تهران تا بندرعباس که یکی از بندرهای متصل به کیش است، با استفاده از مسیر زمینی ۱۲۷۶ کیلومتر بوده و در حدود ۱۴ ساعت طی کردن این مسیر با خودرو طول می کشد. به دلیل آن که کیش جزیره بوده و در خلیج فارس قرار دارد، بخشی از مسیر تهران تا کیش از طریق مسیر زمینی امکان پذیر نبوده و شما باید برای رسیدن به جزیره به نزدیکترین بندر رفته و از آن خود را با وسایل مختلف آبی به جزیره کیش برسانید.

سامانه بارکوب به شما این اجازه را می دهد که در حوزه خدمات باربری کالا هایی در مقیاس کوچکتر، از وانت بار تلفنی در کیش استفاده نمایید. در مقیاسی بزرگتر باربری نیسان در کیش را سفارش دهید و حتی اگر کالای مد نظر شما چیزی در حدود ۴ تن می باشد، از باربری تریلی در کیش استفاده کنید.

مطالب مرتبط:

باربری تهران به کیش

پایانه باربری کیش

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


    دیدگاهی ثبت نشده است

    آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود