Skip to main content

باربری وحیدیه تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در وحیدیه تهران

اتوبار وحیدیه، باربری وحیدیه تهران و باربری در محله وحیدیه، از جمله خدمات باربری شرق تهران شرکت بارکوب هستند. حمل لوازم منزل، اسباب کشی و جابجایی هرگونه بار در محدوده ی شرق تهران از جمله خدمات باربری بارکوب است. باربری بارکوب برای محله وحیدیه خدمات اتوبار و اسباب کشی را به صورت 7 روز هفته ارائه میکند. برای باربری وحیدیه و وانت بار وحیدیه تنها لازم است با شماره های زیر تماس بگیرید.

اتوبار در محله وحیدیه تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 8 تهران بارکوب می باشد.

شماره تماس باربری وحیدیه تهران

قیمت باربری وحیدیه

قیمت باربری در وحیدیه و محله های اطراف آن، باید طبق قیمت مصوب اتحادیه باربری محاسبه شوند. قیمت مصوب اتحادیه طبق مصوبه های سال 1401 به شرح زیر است. البته باربری و حمل اثاثیه منزل در وحیدیه دارای جزئیات متفاوتی است که هر یک قیمت خود را دارند.

قیمت باربری وحیدیه

هزینه های باربری در وحیدیه
کرایه نیسان در وحیدیه350 هزارتومان (برای 2 ساعت کار)
کرایه خاور و ایسوزو در وحیدیه950 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
هزینه کارگر180 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
کرایه حمل بار از وحیدیه به شهرستانبرای استعلام هزینه تماس بگیرید

لیست باربری های وحیدیه

برای استفاده از خدمات باربری وحیدیه و جا به جایی اثاثیه در این منطقه، باید از باربری های معتبر و زیر نظر اتحادیه استفاده کنید. سالانه تعداد بسیار زیادی دزدی در قالب باربری های نامعتبر انجام می شود، بنابراین باید تنها به باربری های اتحادیه باربری اعتماد کنید. در ادامه لیست باربری های معتبر را برای شما آورده ایم که هزینه ای برابر با نرخ مصوب اتحادیه نیز از شما دریافت می کنند.

لیست باربری های وحیدیه

اتوبار بارکوب02144449136وحیدیه ، وحیدیه ، کوچه هجرت
باربری اتحادبه زودیفرارت – روستای جوقین – خیابان (دیناری ) – بلوار شهیدان مداحی[رباط کریم شهریار] – طبقه همکف
باربری فردوسیهبه زودیفردوسیه – عبد آباد – کوچه خیام5غربی – خیابان خیام – پلاک -60 – طبقه همکف
باربری پرشینبه زودیوحیدیه ، وحیدیه ، کوچه هجرت ، خیابان امام خمینی ، طبقه همکف
باربری آزدگانبه زودیوحیدیه – شفیع آباد – خیابان شهیدرجایی – خیابان آیت اله خامنه ای – پلاک 359 – طبقه همکف
شاهین ترابر شهریاربه زودیشهریار کیلومتر ۷ جاده رباط کریم جنب تالار ایران زمین
باربری کوباربه زودی فردوسیه  – فردوسیه – خیابان قائم – بلوار طالقانی – طبقه همکف
باربری مجیدبه زودی فردوسیه  ، فردوسیه ، کوچه شهید دستغیب ، خیابان امام خمینی ، پلاک -827 ، طبقه همکف
باربری کالجبه زودیفردوسیه – فردوس – خیابان شهیدان دباغ زاده – بلوار آزادگان – پلاک 62 – طبقه همکف
باربری مهربه زودیفردوسیه – محمودآباد – خیابان طالقانی – خیابان امام خمینی – پلاک 11 – طبقه همکف

اتوبار در وحیدیه

خدمات حمل اثاثیه منزل در وحیدیه توسط کارگران و لوازم بسیار مناسب توسط بارکوب انجام می شود. در صورتی که ساکن شرق تهران هستید و نیاز به دریافت این خدمات دارید کافی است تماس بگیرید. کارگران حرفه ای تمامی لوازم شما را به خوبی بسته بندی می کنند و ماشین های مسقف و موکت دار آن ها را حمل می نمایند. در صورتی که لوازمی مثل مجسمه های گران قسمت یا لوازم خاص مثل پیانو دارید، کارگران بسته بندی را به بهترین شکل برای شما انجام خواهند داد. بسته بندی تمامی لوازم ریز و درشت توسط کارگران حرفه ای انجام پذیر است و نیازی نیست از این بابت نگرانی ای داشته باشید.

باربری محدوده وحیدیه

باربری محدوده وحیدیه : برای حمل بار در محدوده وحیدیه و اطراف آن تنها لازم است با بارکوب تماس بگیرید. اگر نمی دانید چه ماشینی برای بار شما مناسب است، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان در مورد نوع بار و مقدار آن سوال می کنند و ماشین لازم را به شما پیشنهاد و در صورت موافق شما آن را ارسال می کنند. نیسان، وانت، تریلی و خاور ماشین هایی هستند که باربری بارکوب در اختیار دارد. این ماشین ها مسقف بوده و دارای موکت هستند؛ بنابراین نگرانی ای از بابت مشکلات آب و هوایی برای شما به وجود نخواهد آمد.

نیسان بار وحیدیه

برای حمل بارهای کوچک و ارسال برخی از لوازم به مقصد مدنظرتان نیاز به وانت یا نیسان خواهید داشت. در صورت نیاز به وانت بار یا نیسان کافی است با ما تماس بگیرید. باربری بارکوب همه روزه اقدام به ارسال نیسان و وانت برای رفع نیازهای عزیزان محله وحیدیه می نماید.

وحیدیه تهران کجاست؟

محله وحیدیه در شرق تهران قرار گرفته و حدود 69 کیلومتر وسعت دارد. از شمال خیابان مدنی و از جنوب خیابان دماوند این محله را احاطه کرده اند. وحیدیه تقریبا 150 سال قدمت دارد. خیابان های وحیدیه و سبلان در این محله واقع شده اند و نزدیک به محله تسلیحات می باشد.

سفارش باربری وحیدیه تهران

ثبت سفارش باربری در محله وحیدیه تهران همه روزه حتی در روزهای تعطیل در باربری بارکوب انجام می شود. برای ثبت سفارش باربری وحیدیه و و حمل بار در محدوده وحیدیه تنها کافی است که با ما تماس بگیرید. بارکوب آماده ی ارائه ی هرگونه خدمت در زمینه حمل بار و اسباب کشی در وحیدیه از جمله ارسال ماشین یا کارگر حرفه ای برای بسته بندی و حمل لوازم می باشد. برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود با شماره تماس های باربری بارکوب تماس بگیرید.

شماره تماس باربری وحیدیه تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود