Skip to main content

باربری منطقه 8 تهران ⭐️44449176 لیست قیمت ها | اتوبار در منطقه هشت تهران

اگر در منطقه 8 تهران زندگی می­کنید به راحتی و با اطمینان میتوانید از خدمات باربری بارکوب برای جابجایی و حمل بار استفاده کنید. اتوبار و باربری بارکوب در منطقه 8 شهر تهران خدمات ویژه حمل بار و لوازم منزل ارائه می­دهد.

باربری منطقه 8 تهران یا اتوبار منطقه 8 تهران از خدمات باربری تهران موسسه بارکوب به حساب می آیند. در صورت نیاز به باربری در منطقه 8 تهران، اتوبار در منطقه 8 تهران، حمل و جا به جایی در منطقه 8 تهران، جابه جایی و حمل لوازم و اثاثیه منزل در منطقه 8 تهران، اسباب کشی در منطقه 8 می­توانید با شماره های باربری منطقه 8 تهران تماس بگیرید.

شماره های تماس باربری منطقه 8 تهران

شماره های تماس باربری منطقه 8 تهران

لیست موسسه ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار منطقه 8

در ادامه این مقاله لیست باربری های منطقه 8 آورده شده است. در صورت نیاز به راحتی می­توانید به وسیله اطلاعاتی که در خصوص هر شرکت در ادامه گفته شده است با اتوبار های منطقه 8 تهران آشنا شده و با آن­ها ارتباط برقرار کنید و از خدمات این اتوبار ها مانند حمل و جابه جایی بار ها و اثاثیه منزل و همچنین ارسال خاور و نیسان و در صورت نیاز به همراه کارگر، بسته بندی مرسولات خانه و… بهره مند شوید.

شماره تماس باربری منطقه 8 تهران

برخی از بهترین اتوبار های منطقه 8 تهران

اتوبار بارکوب

اتوبار بارکوب شمیرانات با در اختیار داشتن پرسنلی مجرب و کارگرانی ورزیده، ماهر و خوش اخلاق و سال­ها تجربه در زمینه حمل نقل بین شهری و باربری درون شهری در زمره بهترین شرکت­های باربری قرار دارد. تعرفه مناسب و هزینه کارشناسی شده و ارسال به موقع خودرو های حمل بار ( وانت بار ، نیسان بار ، خاور ، کامیون ) با بهترین امکانات و تجهیزات را وظیفه خود می­دانیم و مفتخریم در طول بیش از دو دهه فعالیت همواره رضایتمندی مشتریان خود را در اولویت کارها قرار داده ایم.

اتوبار دولت

اتوبار دولت یکی از قدیمی ترین اتوبار ها در میان شرکت های و موسسه های باربری به حساب می‌آید که توانسته است به خدمت رسانی به مشتریان به نحو احسن، محبوبیت زیادی را به دست بیاورد. اتوبار دولت تمامی خدمات مربوط به باربری مانند حمل اثاثیه منزل، حمل بار و اثاثیه ادارات و ارگان ها و… را ارائه می­دهد که می­توانید به راحتی از این خدمات استفاده کنید.

 

لیست اتوبار های منطقه 8 کلان شهر تهران

بارکوب02144449136تهران ، لویزان ، بلوار ستاد نیروی زمینی ارتش ، بزرگراه ارتش(لشگرک)
اتوبار دولتUpdatingلویزان خیابان شهید طاهر آبادی خیابان ۱۵متری  طالقانی  پلاک ۲۹ طبقه همکف
مهرUpdatingنارمک خیابان آیت خیابان شهید ثانی (۴۶ متری غربی )نبش خیابان سهیلیان پلاک ۲۴۷
زرین بارUpdatingخیابان ۲۰۴ شرقی بلوار شهید ناصر کاظمی شاهد پلاک ۲۶۹
کوثر بارUpdatingشمیران نو خ ابوذر غفاری شمالی پ۴۷۴بین ۱۱ و ۴۲ غربی
سیارUpdatingفرجام سراج گلستان ۲ ۶۱کد پستی: ۱۶۸۵۷۷۶۵۴۴
سیارUpdatingنارمک سرسبز ۴۳ غ ۳  ۴کد پستی: ۱۶۸۱۶۴۷۹۳۷
مصلحUpdatingنارمک چهل و شش متری شرقی روبروی خیابان مدائن پ ۱۱۶
پاسارگادUpdatingتهران ، قنات کوثر ، خیابان هشتم غربی ، خیابان شهید سیدعباس حسینی(شکوفه) ، پلاک ۴۵ ، طبقه همکفکد پستی: ۱۶۸۹۸۵۸۳۹۴
فرجامUpdatingتهران – نارمک – خیابان شهید محمدرضا عبادی – خیابان فرجام – پلاک -۳۷۳ – طبقه همکفکد پستی: ۱۶۸۴۹۵۷۳۶۶
هرویUpdatingلویزان خیابان ۱۵ متری طالقانی خیابن شهید حسین مبارکی پلاک ۳۷

 

قیمت باربری در منطقه هشت تهران

از نکاتی که برای هر کاربر و مشتری دارای اهمیت است، قیمت و نرخ باربری است. قیمت باربری منطقه 8 کلان شهر تهران از نرخ اتحادیه باربری تبعیت می­کند. در زیر قیمت حمل بار با انواع ماشین آورده شده است.

کرایه خاور برای دو ساعت890 هزارتومان
کرایه نیسان برای دو ساعت360 هزارتومان
کرایه کارگر برای سه ساعت145 هزارتومان
کرایه نیسان برای شهرستانبا ما تماس بگیرید – 02144449136

منطقه 8 تهران کجاست؟

در واقع منطقه 8 کلان شهر تهران در بخش شرقی تهران قرار دارد و محله های منطقه 8 کلان شهر تهران شامل تهرانپارس، نارمک، دردشت، مدائن، هفت حوض، فدک، مجیدیه، لشکر شرقی و غربی، تسلیحات، محیدیه و زرکش می باشد و همچنین منطقه 8 شهر تهران از طریق منطقه 4 یعنی همسایه شمالی خودبه کوه ها  و ارتفاعات البرز و همچنین از طریق همسایه جنوبی خود یعنی منطقه 13 به جنگل های سرخه حصار و کوه های سه تپه می­رسد. به طور کلی منطهق 8 از لحاظ وسعت از سمت شما و شمال شرقی به بزرگراه رسالت، از سمت جنوب به خیابان دماوند، از سمت غرب به سبلان جنوبی و استاد حسن بنا منتهی می­شود.

منطقه 8 کلان شهر تهران دارای 3 ناحیه است که ناحیه 1 از سمت شمال و شرق به خیابان رسالت از سمت جنوب به خیابان دماوند، از سمت غرب به خیابان شهید آیت می­باشد. ناحیه 2 از سمت شمال به بزرگراه رسالت، از سمت جنوب به خیابان دماوند و مسیل باختر و از سمت شرق به خیابان شهید آیت و از سمت غرب به خیابان شهید مدنی منتهی می­شود. ناحیه 3 منطقه 8 نیز از سمت شمال به بزرگراه رسالت، از سمت جنوب به خیابان دماوند، از سمت شرق به خیابان مسیل باختر، از سمت غرب به خیابان استاد حسن بنا و خیابان سبلان جنوبی منتهی می­شود.

سفارش باربری منطقه 8 تهران

در صورت نیاز برای سفارش باربری در منطقه 8 کلان شهر تهران، حمل و بار و اسباب کشی و جا به جایی اثاثیه منزل با نواع ماشین وانت، خاور، نیسان و… در ساعات 9 تا 22 شب با شماره هایی که در زیر آمده است تماس بگیرید.

شماره تماس باربری منطقه 8 تهران

 

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود