Skip to main content

باربری هفت حوض تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در هفت حوض تهران

اتوبار باربری بارکوب در محدوده منطقه 8 تهران و محله هفت حوض، خدماتی از قبیل باربری هفت حوض، اسباب کشی و حمل بار انجام می دهد. سرویس حمل بار و اثاث کشی بارکوب محدوده خیابان های بهمن شرقی و مهرانپور، خیابان مدائن، چمن غربی و شرقی و خیابان سروان بختیاری تهران را پوشش می دهد. حمل بار در هفت حوض و اسباب کشی در هفت حوض در هر ساعتی از شبانه روز به ارسال ماشین حمل بار و اثاثیه منزل اقدام می کند. برای استفاده از خدمات باربری هفت حوض و باربری وانت بار هفت حوض بارکوب تنها لازم است که با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما به درخواست شما رسیدگی کنند.

اتوبار در محله هفت حوض تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 8 تهران بارکوب می باشد.

شماره تماس باربری هفت حوض تهران

نرخ باربری هفت حوض

تعرفه خدمات باربری بارکوب در محدوده خیابان های بهمن شرقی و مهرانپور، خیابان مدائن، چمن غربی و شرقی و خیابان سروان بختیاری و منطقه 7 و 8 تهران به شرح جدول زیر است:

هزینه باربری هفت حوض

کرایه خاور برای سه ساعت۸۸۰ هزارتومان
کرایه نیسان برای دو ساعت۳۵۰ هزارتومان
کرایه کارگر برای سه ساعت۱۷۰ هزارتومان
کرایه نیسان برای شهرستانتماس بگیرید

لیست باربری های هفت حوض تهران

در جدول زیر میتوانید لیست معتبرترین شرکت های باربری و حمل بار در محدوده هفت حوض تهران را مشاهده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با بارکوب تماس بگیرید.

باربری بارکوب02144449136خیابان مدائن
اتوبار بارکوب09192029136تهران هفت حوض
باربری هفت حوض02144449176میدان هفت حوض ابتدای گلبرگ شرقی
اتوبار هفت حوض09191509176بازار تهران هفت حوض
باربری نبوتتماس بگیریدمیدان نبوت تهران خیابان جانبازان
اتوبار مهرتماس بگیریدنارمک خیابان آیت خیابان شهید ثانی (46 متری غربی )نبش خیابان سهیلیان
مصلح بارتماس بگیریدنارمک چهل و شش متری شرقی روبروی خیابان مدائن
نارمک بارتماس بگیریدتهران ، نارمک ، کوچه مسجد کمیل ، خیابان دماوند
پیک اتحادیهتماس بگیریدتهران ، نارمک ، خیابان شهید حسین فاطمی (19 غربی) ، خیابان شهید دکتر آیت ، مجتمع تجاری نبوت
سيارتماس بگیریدنارمک سرسبز 43 غ 3  4کد پستي: 1681647937
فرجامتماس بگیریدتهران – نارمک – خیابان شهید محمدرضا عبادی – خیابان فرجام

 

اتوبار در هفت حوض تهران

حمل اثاثیه منزل در هفت حوض : اگر در هفت حوض تهران هستید میتوانید برای حمل اثاثیه خود به ما اعتماد کنید. اتوبار هفت حوض تهران با دارا بودن ماشین های مسقف و موکت شده اثاثیه تان را به طوری حمل خواهد کرد که آسیبی به آنها وارد نشود.

بسته بندی ایمن در هفت حوض : خدمات مربوط به بسته بندی لوازم منزل توسط کارشناسان بارکوب انجام می گردد. هر گونه وسایل ریز و درشتی که در خانه دارید بدون هیچ نگرانی قابل بسته بندی شدن می باشد. لوازم بزرگ و خاص مانند مجسمه و عتیقه جات و لوازم گران قیمت یا حساس و شکستنی با دقت بالا بسته بندی می شوند.

نیسان بارهفت حوض تهران

در صورت نیاز به نیسان بار در هفت حوض و منطقه 7 و 6 و 8 تهران با شماره های بارکوب تماس بگیرید. حمل بار با وانت بار و نیسان در هفت حوض همه روزه در بارکوب انجام می شود.

علاوه بر هفت حوض می توانید برای باربری در خیابان های اطراف با شماره های ما در بارکوب تماس حاصل فرمایید لازم به ذکر است بارکوب خدمات حمل و نقل بین شهری  و داخل شهر را ارائه می دهد.

هفت حوض تهران کجاست؟

میدان نبوت (نام پیشین: میدان هفت حوض ) یکی از بزرگترین میدان‌های شرقی تهران است. این میدان در قسمت جنوبی محله نارمک تهران و در منطقه ۸ شهرداری تهران قرار دارد و حالت مرکزی و همچنین تجاری در این محله دارد.

هفت حوض نام محله ای معروف در شرق شهر تهران است. این محله در نزدیکی نارمک بوده و حدود صد میدان سرسبز در آن وجود دارد. میدان هفت حوض یکی از این صد میدان بوده که نیم قرن پیش ساخته شده است. دلیل نام گذاری این میدان آن است که هفت عدد حوض در این میدان وجود دارند. لازم به ذکر است که امروزه اصلاحاتی روی این میدان صورت گرفته که سبب شده تعداد حوض ها در میدان هفت حوض تهران بیشتر شوند.

میدان هفت حوض فقط مانند یک فلکه برای تسهیل در رفت و آمد خودروها عمل نمی کند بلکه در آن می توان انواع فعالیت های اجتماعی را دید. افراد زیادی هر روزه برای بهره بردن از جذابیت های میدان هفت حوض، راهی این محله می شوند.

سفارش باربری هفت حوض تهران

جهت سفارش باربری و حمل بار هفت حوض در محدوده هفت حوض با انواع وانت نیسان و خاور و باربری و باربری همه روزه حتی در روزهای تعطیل می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید . باربری بارکوب تهران آماده ارائه انواع خدمات جابجایی و اسباب کشی در تهران به ویژه منطقه هفت حوض و اطراف با کمترین قیمت و اعزام نیروی کار ماهر اسباب کشی و بسته بندی حرفه ای لوازم منزل می باشد. برای ثبت سفارش باربری در هفت حوض با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس باربری هفت حوض تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود