Skip to main content

باربری منطقه 17 تهران ⭐️44449176 لیست قیمت ها | اتوبار در منطقه 17 تهران

در صورتیکه به خدمات باربری و حمل بار در منطقه 17 تهران نیاز دارید و یا اگر به دنبال ماشین اسباب کشی در منطقه 17 تهران هستید میتوانید همین حالا با بارکوب تماس بگیرید. خدمات باربری تهران بارکوب شامل تمامی مناطق شهر تهران و شهرهای اطراف می شود. شما همچنین میتوانید از خدمات ویژه بارکوب جهت حمل بار به شهرستان بهره مند شوید. اگر به باربری در منطقه 17، اسباب کشی در منطقه 17 و یا جابجایی لوازم منزل و شرکت در منطقه 17 تهران احتیاج داشتید میتوانید روی بارکوب حساب باز کنید. باربری در منطقه 17 تهران از خدمات باربری جنوب غرب تهران بارکوب بحساب می آید.

شماره های تماس باربری منطقه 17 تهران

شماره های تماس باربری منطقه 17 تهران

لیست شرکت های  باربری و اتوبار منطقه 17 تهران

در ادامه این مقاله لیست باربری های منطقه 17 آورده شده است. در صورت نیاز به راحتی می­توانید به وسیله اطلاعاتی که در خصوص هر شرکت در ادامه گفته شده است با اتوبار های منطقه 17 تهران آشنا شده و با آن­ها ارتباط برقرار کنید و از خدمات این اتوبار ها مانند حمل و جابه جایی بار ها و اثاثیه منزل و همچنین ارسال خاور و نیسان و در صورت نیاز به همراه کارگر، بسته بندی مرسولات خانه و… بهره مند شوید.

 

بارکوب02144449136فلاح،‌ میدان ابوذر
باربری منطقه 1709192029136خیابان ابوذر،‌ میدان گلچین
اتوبار منطقه 1702144449176خیابان قزوین، سه راه آذری
حمل اثاث منطقه 1709191509176زمزم، خیابان ذهتابی
آبان باردر دست بررسیزمزم – بزرگراه سعیدی – خیابان طباطبائی
فلاحدر دست بررسیخیابان ابوذر غربی خ عاشری
سلامتدر دست بررسیخ قزوین خ ابراهیمی
آنی باردر دست بررسیخیابان هلال احمر خیابان مرادی
انقلابدر دست بررسینواب جنوب به شمال نبش کوچه قطب
جمهوریدر دست بررسیبزرگراه نواب بعد از خیابان محبوب مجاز
مهتاب باردر دست بررسیخ قزوين پل امامزاده معصوم خ عرب  خ پهلواني
وصفناردر دست بررسیاتوبان آیت اله سعیدی بعد از پل بهاران
آذر باردر دست بررسیانتهای خیابان قزوین میدان شمشیری
مهتاب باردر دست بررسیقزوین پل امامزاده پهلوانی
آذر باردر دست بررسیقزوین، سه راه آذری
ايران پيامدر دست بررسیهلال احمر ج پل نواب
علی بیجاریدر دست بررسیتهران، شهرک ولی عصر، خیابان قندی، خیابان ساسان پژاند

بهترین اتوبار های منطقه 17 شهر تهران

اتوبار بارکوب

بارکوب یکی از موسسه ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار کلان شهر تهران است که از نظر محبوبیت و قدمت از دیگر رقبای خود برتر است و می­توان گفت که بهترین اتوبار کلان شه تهران به خصوص منطقه 17 به حساب می آید.

شرکت باربری و حمل و جابه جایی بار بارکوب با ارائه تمام خدمات در حوزه باربری و حمل بار توانسته است در طی سال های اخیر محبوبیت زیادی را از سمت کاربران و مشتریان خود به دست بیاورد.

اتوبار آنی بار

شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار یکی از شرکت های پیشرو در ارائه خدمات حمل و نقل شهری  و بین شهری و بین المللی می باشد که خدمات خود را به صورت تخصصی از تمام نقاط کشور ( از تمامی شهر ها و شهرستان ها، بازراچه و گمرکات مرزی و بنادر کشور ) با نازلترین نرخ کرایه در اختیار شما قرار می‌دهد.

شرکت آنی بار برای ارائه خدمات باربری بین شهری و درون شهری بهترین و کاملترین بیمه نامه را در اختیارتان قرار می‌دهد که بر اساس میزان ارزش بار شما پوشش های آن قابل افزایش خواهد بود.

قیمت باربری منطقه 17 تهران

اگر از قیمت باربری و حمل اثاثیه منزل در منطقه 17 تهران اطلاع ندارید، ما جدول زیر را آماده کرده ایم تا بتوانید برآورد مناسبی از قیمت باربری در تهران داشته باشید. البته توجه داشته باشید که جابجایی و حمل اثاثیه در تهران شامل جزئیات بیشتر نیز می باشد که میتوانید در مطلب قیمت باربری در تهران مطالعه کنید.

کرایه خاور برای دو ساعت890 هزارتومان
کرایه نیسان برای دو ساعت360 هزارتومان
کرایه کارگر برای سه ساعت145 هزارتومان
کرایه نیسان برای شهرستانبا ما تماس بگیرید – 02144449136

شماره تماس باربری منطقه 17 تهران

منطقه 17 تهران کجاست؟

منطقه 17 کلان شهر تهران، یکی از مناطق قدیمی این شهر به حساب می آید و در واقع یکی از یادگارهایی است که در بخش جنوب غربی تهران قرار دارد. اغلب ساکنین این منطقه هموطنان آذری زبان و لرهای تویسرکان تشکیل داده اند. یکی از ویژگی های این منطقه، وجود قهوه خانه های متعدد نسبت به مناطق دیگر تهران است. همچنین جالب است بدانید که منطقه 17 کلان شهر تهران بافتی بسیار قدیمی دارد و حدود 70 درصد ساختمان های موجود در این منطقه، بناهای قدیمی و فرسوده هستند. همچنین یکی از گسل های قدیمی پایتخت نیز در این منطقه قرار دارد. طبق سرشماری که در سال 1395 انجام شده است، جمعیت این منطقه حدود 348 هزار نفر براورد شده است که 75 هزار خانوار را در خود جای داده است. از نظر مساحت نیز منطقه 17 کلان شهر تهران حدود 786 هکتار مساحت دارد.

منطقه 17 کلان شهر تهران از سمت شمال و شمال غرب با مناطق 10 و 9 در همسایگی است از سمت غرب به منطقه 18 که بین آن بزرگراه آیت الله سعیدی و یافت آباد است، متصل می‌شود. از سمت شرق در همسایگی مناطق 11 و 16 که بین آنها پل 9 دی بلوار چراغی، بزرگراه نواب صفوی و عبدالهی قرار گرفته است. از جنوب و جنوب شرقی نیز منطقه 17 کلان شهر تهران با منطقه 19 و پادگان قلعه مرغی و پارک ولایت کنونی قرار دارد.

سفارش باربری منطقه 17 تهران

برای سفارش باربری در منطقه 17 تهران میتوانید همه روزه از ساعت 8 صبح الی 8 شب بار بارکوب تماس بگیرید. کارشناسان ما با مشاوره رایگان و انتقال جزئیات بیشتر در خصوص خودروی مناسب بار شما پاسخگوی شما هستند. کافیست به بارکوب اعتماد کنید!

شماره تماس باربری منطقه 17 تهران

 

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود