Skip to main content

باربری منطقه 16 تهران ⭐️44449176 لیست قیمت ها | اتوبار در منطقه 16 تهران

اتوبار و باربری بارکوب در منطقه 16 تهران برای ساکنین این منطقه خدمات ویژه باربری و حمل بار ارائه میکند. اگر در منطقه 16 تهران زندگی می­کنید و قصد جابجایی بار و اسباب کشی دارید میتوانید از خدمات ویژه بارکوب در حمل بار استفاده کنید.

 اتوبار منطقه 16 یا باربری منطقه 16 تهران از خدمات باربری تهران شرکت بارکوب به حساب می آید. در صورت نیاز به خدمات باربری در منطقه 16 تهران، حمل و جا به جایی در منطقه 16 تهران، جابه جایی و حمل لوازم و اثاثیه منزل در منطقه 16 تهران، اسباب کشی در منطقه 16 یا اتوبار در منطقه 16 می‌توانید با شماره باربری منطقه 16 تهران بارکوب تماس بگیرید. باربری در منطقه 16 تهران از خدمات باربری جنوب شرق تهران بارکوب بحساب می آید.

شماره های تماس باربری منطقه 16 تهران

شماره های تماس باربری منطقه 16 تهران

لیست شرکت های خدمات باربری و اتوبار منطقه 16 تهران

در ادامه این مقاله لیست باربری های منطقه 16 آورده شده است. در صورت نیاز به راحتی می­توانید به وسیله اطلاعاتی که در خصوص هر شرکت در ادامه گفته شده است با اتوبار های منطقه 16 تهران آشنا شده و با آن­ها ارتباط برقرار کنید و از خدمات این اتوبار ها مانند حمل و جابه جایی بار ها و اثاثیه منزل و همچنین ارسال خاور و نیسان و در صورت نیاز به همراه کارگر، بسته بندی مرسولات خانه و… بهره مند شوید.

بارکوب02144449136جوادیه ده متری اول
باربری جوادیهدر حال بروزرسانیبیست متری جوادیه
اتوبار جوادیهدر حال بروزرسانیجوادیه تهران خیابان زمانی
اتوبار انقلابدر حال بروزرسانینواب جنوب به شمال نبش کوچه قطب
مهتاب باردر حال بروزرسانیقزوین پل امامزاده
حافظ باردر حال بروزرسانیخیابان شوش انتهای خ وحدت اسلامی
شاهین باردر حال بروزرسانیب فرهنگ –  – خیابان وحدت اسلامی
آبان باردر حال بروزرسانیتهران – زمزم – بزرگراه آیت اله سعیدی
باربری ایران پیامدر حال بروزرسانیهلال احمر ج پل نواب
اتوبار فلاحدر حال بروزرسانیخیابان ابوذر غربی خ عاشری
سلسبیل باردر حال بروزرسانینواب صفوی، خیابان کمیل
باربری اصفهان باردر حال بروزرسانیدروازه غار –  خیابان خیام جنوبی
نصر باردر حال بروزرسانیسی متری جی، خیابان زمانی، خیابان بختیاری
مولوی باردر حال بروزرسانیامیریه، خیابان شهید علیرضا فروزش
امیریه باردر حال بروزرسانیامیریه  خیابان شهید علیرضا فروزش
آذر باردر حال بروزرسانیانتهای خیابان قزوین میدان شمشیری
منیریه باردر حال بروزرسانیامیریه خیابان  بشیری خیابان شیخ بهائی
آنی باردر حال بروزرسانیخیابان هلال احمر خیابان مرادی
سحر باردر حال بروزرسانیهاشمی – خیابان هرمزان

 

قیمت باربری منطقه 16 تهران

اگر به دنبال قیمت باربری و حمل اثاثیه منزل در منطقه 16 تهران هستید، ما جدول زیر را آماده کرده ایم تا بتوانید برآورد مناسبی از قیمت باربری در تهران داشته باشید. البته توجه داشته باشید که جابجایی و حمل اثاثیه در تهران شامل جزئیات بیشتر نیز می باشد که میتوانید در مطلب قیمت باربری در تهران مطالعه کنید.

کرایه خاور برای دو ساعت890 هزارتومان
کرایه نیسان برای دو ساعت360 هزارتومان
کرایه کارگر برای سه ساعت145 هزارتومان
کرایه نیسان برای شهرستانبا ما تماس بگیرید – 02144449136

شماره تماس باربری منطقه 16 تهران

منطقه 16 کجاست؟

یکی از مناطق قدیمی شهر تهران که در طول تاریخ پهلوانان و قهرمانان زیادی را در خود جای داده است، منطقه 16 کلان شهر تهران است. همچنین از دیگر ویژگی های این منطقه نیز می‌توان به شلوغی خط راه آهن آن اشاره کرد که البته این ویژگی مناطق جنوبی شهر تهران است.

در گذشته در این منطقه قبرستان قدیمی و کاملا ناامن وجود داشت که امروزه تغییر کاربری داده است و به محله ای ایمن و پرتردد تبدیل شده است. طبق سرشماری که در سال 95 انجام شد جمعیت این منطقه حدود 278 هزار نفر برآورد شده است که متشکل از 89 هزار خانوار است.

این منطقه قدمت بسیاری زیادی دارد به طوری که تشکیل برخی از محله های این منطقه به زمان تشکیل شهر تهران برمی‌گردد. برای مثال می‌توان گفت که قدمت محله های باغ آذری و بعثت به زمان قاجار و یا حتی به قبل از آن بر می‌گردد. یکی از بوستان های این منطقه که به بوستان بعثت شناخته می شود به جای مانده از گودهای کوره های آجرپزی قدیمی است که علت اصلی آن خاک مرغوب برای آجرپزی است که به گود تبدیل شده بود و در این محل بوستان بعثت تاسیس شد. در کل منطقه 16 کلان شهر تهران به زمان قاجار و اوایل حکومت پهلوی بر می‌گردد که در حاشیه شهر قدیم بوده است.

سفارش باربری منطقه 16 تهران

در صورت تمایل به خدمات باربری و حمل اثاثیه منزل در منطقه 16 تهران و خیابان های اطراف، میتوانید از ساعت 8 صبح الی 8 شب با شماره تماس های بارکوب تماس بگیرید. انواع خودروهای سبک و سنگین جهت حمل بار با امکانات ویژه در اختیار شما قرار داده می شود. کافیست امتحان کنید.

شماره تماس باربری منطقه 16 تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود