Skip to main content

باربری مدنی تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در مدنی تهران

باربری بارکوب در محدوده منطقه 8 تهران و محله مدنی، خدماتی از قبیل باربری مدنی، اسباب کشی و حمل بار انجام می دهد. باربری در مدنی و مدنی بار محدوده ی  گرگان، خواجه نصیر – حقوقی، دهقان، وحیدیه، تسلیحات، فدک، شارق و دروازه شمیران و باربری مدنی تهران را پوشش می دهد. باربری منطقه مدنی و باربری و اتوبار مدنی در هر ساعتی از شبانه روز به ارسال ماشین حمل بار و اثاثیه منزل اقدام می کند. برای استفاده از خدمات باربری مدنی و باربری وانت بار مدنی بارکوب تنها لازم است که با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما به درخواست شما رسیدگی کنند.

اتوبار در محله مدنی تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 8 تهران بارکوب می باشد.

شماره تماس باربری مدنی تهران

قیمت باربری مدنی

قیمت باربری مدنی و نرخ حمل بار در محدوده خیابان مدنی ( نظام آباد ) و اطراف آن برای کرایه انواع ماشین های باری در سال 1402  به شرح زیر است. البته شایان ذکر است که باربری و جا به جایی اثاثیه منزل دارای جزئیات فراوانی است. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

قیمت باربری مدنی

هزینه های باربری در مدنی
کرایه نیسان در مدنی350 هزارتومان (برای 2 ساعت کار)
کرایه خاور و ایسوزو در مدنی950 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
هزینه کارگر180 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
کرایه حمل بار از مدنی به شهرستانبرای استعلام هزینه تماس بگیرید

لیست باربری های مدنی

زمانی که به استفاده از خدمات باربری نیاز دارید، بهترین راهکار استفاده از باربری های معتبری است که زیر نظر اتحادیه قرار دارند. در این صورت است که مشکل خاصی در باربری برای شما به وجود نخواهد آمد. اگر به لیست باربری های مدنی نیاز دارید، ما این لیست را برای شما آماده کرده ایم. این باربری ها امن هستند و وظیفه دارند طبق نرخ مصوب اتحادیه از شما هزینه دریافت کنند.

باربری مدنی بارکوب02144449136تهران نو
اتوبار بارکوب02144449176نظام آباد تهران
بهرام بارUpdatingنظام آباد شمالی، خیابان مدنی
نظام بارUpdatingخ نظام آباد ایستگاه حسینی
عدالت بارUpdatingخواجه نظام الملک – خیابان اجاره دار
هفت تیرUpdatingخیابان دماوند ایستگاه فرودگاه
فردوسیUpdatingتهران نو، خیابان دماوند
آسیا (بی آر تی)Updatingخیابان زاهد گیلانی – خیابان دماوند
اتوبار مادرUpdatingتهران نو ایستگاه فرودگاه
تهران نوUpdatingنظام آباد –  خیابان جانبازان

 

اتوبار در مدنی

خیابان مدنی بخشی از منطقه 8 تهران است و از محله هایی مثل نظام آباد، دروازه شمیران، گرگان، فدک، خواجه نصیر و… عبور می کند. اگر شما ساکن این مناطق در شرق شهر تهران هستید و نیازمند یک باربری مناسب برای اسباب کشی یا جا به جایی وسایل هستید، کافی است به ما اعتماد کنید. اتوبار مدنی ماشین های مسقف و موکت دار دارد که در شرایطی امن و بدون نگرانی، لوازم شما را جا به جا می کنند. علاوه بر جا به جایی، خدماتی مثل بسته بندی در مدنی نیز توسط اعضای حرفه ای تیم بارکوب انجام می شود. لوازم گران قیمت و حساس به دقت و ظرافت بسته بندی مناسب می شوند. اعضای تیم بارکوب می توانند تمام وسایل خانه ی شما چه ریز و چه درشت را بسته بندی کنند.

باربری محدوده مدنی

باربری خیابان مدنی: برای باربری در خیابان مدنی و تمام نواحی نزدیک آن تنها کافی است با بارکوب تماس بگیرید. بعد از شرح نیازی که دارید، کارشناسان بارکوب ماشین حمل بار مناسب با بار شما و وزن آن را به شما پیشنهاد و در صورت موافقت شما آن را برایتان ارسال می کنند. باربری منطقه مدنی تهران هم به صورت درون شهری و هم به صورت برون شهری فعالیت می کند. ماشین های باربری بارکوب انواع گوناگونی شامل نیسان، وانت، خاور و تریلی هستند. مناطق تحت پوشش حمل بار مدنی مناطقی اعم از خود خیابان و محله های اطراف آن مثل دروازه شمیران و گرگان و خواجه نصیر هستند. اگر در نزدیکی خیابان مدنی هستید و به خدمات حمل بار نیاز دارید، تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

نیسان بار مدنی

در صورتی که برای حمل اثاثیه خود در مدنی به نیسان نیاز دارید، تنها کاری که لازم است انجام دهید تماس با شماره های بارکوب است. حمل بار با وانت و نیسان در بارکوب در محدوده مدنی در تمام روزهای هفته انجام می شود.

محدوده مدنی کجاست؟

همان طور که گفتیم خیابان مدنی در منطقه هشت و نزدیک محله هایی مثل نظام آباد، خواجه نصیر – حقوقی، دهقان، وحیدیه، گرگان، شارق، فدک و تسلیحات قرار دارد. اماکن مهمی مثل بیمارستان امام حسین (ع)، اداره کل امور مالیاتی شرق تهران، سینما مهر شاهد، شهرداری منطقه 8، شهرک مخابرات و… در نزدیکی این خیابان آن را به یکی از خیابان های مهم شرق تهران تبدیل کرده اند.

سفارش باربری در مدنی تهران

برای سفارش باربری در مدنی و اتوبار مدنی و حمل بار در محدوده مدنی، کافی است با بارکوب تماس بگیرید. بارکوب آماده ارائه خدمات باربری با تمام وسایل نقلیه اعم از خاور، نیسان، کامیونت و کامیون و وانت است. شما می توانید در تمام روزها حتی در روزهای تعطیل با بارکوب تماس بگیرید و درخواست حمل بار خود را اعلام فرمایید. بارکوب با هزینه ای بسیار کم و حتی کمتر از نرخ اعلامی توسط اتحادیه و با همراهی کارگران حرفه ای و ماشین های مناسب آماده ارائه خدمت باربری در محدوده مدنی است.

شماره تماس باربری مدنی تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود