Skip to main content

باربری محمودیه تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در محمودیه تهران

سرویس باربری محمودیه تهران بارکوب برای کسانی که در شمالی‌ترین بخش تهران به دنبال شرکت‌های خدماتی برای انجام اموری مانند اسباب‌کشی، حمل بار به شهرستان و بسته‌بندی اثاثیه هستند، بهترین گزینه است. اتوبار بارکوب تمامی خدمات باربری درون و برون‌شهری را پوشش می‌دهد. بدین ترتیب باربری محمودیه برای ساکنین این بخش از تهران که تمایل دارند، هزینه بیشتری برای مسافت بین مبدأ و شرکت پرداخت نکنند، بهترین انتخاب محسوب می‌شود.

اگر به خدمات حمل بار در محمودیه، اسباب کشی در محمودیه، حمل اثاثیه منزل و اتوبار در محمودیه تهران احتیاج دارید، میتوانید همه روز، حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 8 شب با بارکوب تماس بگیرید.

شماره تماس باربری محمودیه تهران

تعرفه باربری محمودیه بارکوب

برای آنکه بتوانید برآورد، دقیق‌تری از هزینه‌ها و قیمت باربری محمودیه به اقصا نقاط ایران به دست آورید یک جدول را برای شما تدارک دیده‌ایم. همان‌طور که می‌دانید هزینه باربری متناسب با نوع خودرو، تعداد کارگران و مسافت متغیر است. ولی ما نرخ مصوب اتحادیه‌ای را در اینجا ذکر می‌کنیم.

 قیمت باربری محمودیه

 لیست تعرفه باربری محمودیه هزینه باربری محمودیه در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری محمودیهاز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار محمودیه هزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

معرفی تعدادی از معروف‌ترین باربری‌های محمودیه تهران

شرکت‌های بسیاری به حوزه خدمات باربری محمودیه تهران واردشده‌اند، اما تنها تعدادی از آن‌ها توانسته‌اند با ارائه یک فعالیت در سطح کیفی عالی نام و نشانی خوب را از خود برجای بگذارند. برای آنکه با انتخاب بهترین اتو بار در محمودیه یک شرایط ایده ئال را در زمان باربری تجربه نمایید، به معرفی معتبرترین این باربری‌ها می‌پردازیم.

 

معرفی معروف‌ترین باربری‌های محمودیه تهران
حمل بار محمودیه02144449136تهران، محمودیه، خیابان آبان
اتوبار بارکوب09192029136تهران، خیابان کونیکو یامامورا
شمال بار02144449176تهران، محمودیه، خیابان جمشید مشایخی
تهران بار09191509176تهران ـ محمودیه
پالادیومتماس بگیریدمحمودیه ـ خیابان مقدس اردبیلی
جردنتماس بگیریدکاووسیه ـ خیابان ولیعصر ـ خ بهرامی
افرا بارتماس بگیریدکاووسیه ـ بلوار نلسون ماندلا
ظرافت بارتماس بگیریدفرحزاد، کوچه سرو، خیابان امام زاده داود
ترابر بارتماس بگیریدفرحزاد، کوچه روحانی فرد، خیابان گلپاد
اتوبار همشهریتماس بگیریدتهران، فرحزاد، کوچه (سوم)، خیابان توسل
همسفرتماس بگیریدتهران، فرحزاد، کوچه مسجد، خیابان امام زاده داود
باربری بهرودتماس بگیریدشهرک مخابرات، میدان بهرود، بلوار پیام
بوعلی بارتماس بگیریدشهرک بوعلی ـ خیابان شهید جوریکی
درکهتماس بگیریداوین ـ خیابان درکه ـ خیابان شهید کچوئی
ولنجکتماس بگیریدولنجک، بلوار دانشجو، خیابان گلستان دوم

 

باربری محدوده محمودیه تهران
باربری محدوده محمودیه تهران

آشنایی بیشتر با منطقه محمودیه تهران

محله محمودیه در استان تهران و در محدوده‌ی شمال شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان مقدس اردبیلی و خیابان پسیان، از شرق با خیابان ولیعصر، از جنوب با بزرگراه چمران و از غرب با خیابان یمن و میدان الف محدود شده است و با محله‌های ‌آرارات، الهیه، ولنجک، زعفرانیه، امانیه، باغ فردوس، اوین مجاورت دارد.

چگونگی دسترسی به محمودیه تهران

دو مسیر ارتباطی عالی و وسیع بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر سبب شده، ماشین‌های بزرگ شرکت‌های باربری محمودیه تهران برای تردد و توقف در این حومه شهر مشکلی نداشته باشند. بدین ترتیب با سهولت و سرعت‌بالا محموله‌های باری خود را منتقل نموده و با این مزیت هزینه‌های نهایی مشتریانشان را نیز کاهش دهند. برای تردد راحت‌تر در محدوده محمودیه می‌توانید، از خیابان مهم و تقریباً عریض این منطقه مانند خیابان مقدس اردبیلی و خیابان جمشید مشایخی برای حمل راحت‌تر اثاثیه خود استفاده نمایید. بدین ترتیب بدون آسیب به بار و ایجاد سد معبر یک حمل‌ونقل عالی را تجربه کنید.

شرایط زندگی و سکونت در منطقه محمودیه تهران

تمامی افرادی که قصد نقل‌وانتقال به محل سکونت جدید در محمودیه را دارد، غالباً دو دغدغه مهم ذهنشان را درگیر می‌کند. اولین مورد شرایط زندگی در مکان جدید و دومی انتخاب یک اتو بار محمودیه معتبر و متعهد است. باید گفت منطقه محمودیه به دلیل بهره‌مندی از انواع مراکز آموزشی دخترانه و پسرانه در کنار مجموعه‌های ورزشی باکیفیت شرایط خوبی را برای سکونت خانواده‌های دارای فرزند فراهم نموده است. البته این بخش از تهران بزرگ ازنظر مراکز درمانی، مساجد و مکان‌های دیدنی نیز بسیار غنی بوده و مشکلی از این باب نیز در محمودیه احساس نخواهید کرد. ازنظر انتخاب شرکت‌های حمل‌ونقل نیز ما به شما معتبرترین مراکز باربری محمودیه تهران را در قالب یک فهرست معرفی نموده‌ایم که دغدغه شمارا از این بابت نیز برطرف می‌سازند.

موقعیت جغرافیایی محله محمودیه

محله محمودیه در شمالی‌ترین بخش تهران و محصور در میان محلات مهم و سرشناس تهران است. بدین ترتیب برای بیان موقعیت و مختصات جغرافیای این منطقه باید آن را از شمال به محله زعفرانیه، از جنوب به بزرگراه چمران، از شرق به ولیعصر و از غرب به اوین سعادت‌آباد محدود دانست. با این توصیف از شرایط مکانی محمودیه می‌توان ادعا کرد که این محله به بخش‌های مهمی از تهران نزدیک بوده یا از یک ارتباط باکیفیت آسفالته بهره‌مند ‌است.

خدمات شرکت‌های باربری محمودیه تهران

با توجه به اینکه محله محمودیه از مناطق لوکس و لاکچری محسوب می‌شود، پس خدمات شرکت‌های باربری محمودیه تهران نیز باید به همان نسبت با بهترین خودروها و باکیفیت‌ترین متریال‌های بسته‌بندی صورت پذیرد. البته شما می‌توانید، وظیفه حمل‌ونقل بارهای خود به دیگر مناطق تهران و حتی شهرهای دیگر ایران را نیز به این باربری‌ها بسپارید و خدماتی درخور و شایسته را تحویل بگیرید.

شماره تماس باربری محمودیه تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود