Skip to main content

باربری قیطریه تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در قیطریه تهران

یکی از خدمات مهم محدوده شمال تهران، اتوبار قیطریه است که به صورت شبانه‌روزی در این منطقه فعالیت دارد. بنابراین شما می‌توانید برای اسباب‌کشی و حمل اثاثیه خود با اتوبار قیطریه و باربری محدوده قیطریه تماس بگیرید. برای استفاده از خدمات حمل باربری قیطریه، حمل اثاثیه قیطریه و باربری با وانت در منطقه قیطریه با شماره‌های زیر تماس بگیرید. بدون شک باربری قیطریه و اتوبار قیطریه، بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید در انجام خدمات حمل اثاثیه و جابه‌جایی وسایل و اسباب‌کشی برگزینید. با ما همراه باشید تا به معرفی بیشتر باربری قیطریه تهران بپردازیم.

شماره تماس باربری قیطریه تهران

قیمت باربری قیطریه تهران

قیمت اسباب‌کشی و حمل بار قیطریه بر اساس میزان ساعت و نوع وسیله نقلیه حمل بار متفاوت است. اتوبار قیطریه در ادامه لیستی از نرخ حمل بار خود ارائه داده است. اما برای این‌که جزئیات بیشتری را در مورد هزینه جابه‌جایی و اسباب‌کشی بدانید به نرخ حمل اثاثیه منزل تهران سر بزنید.

 قیمت باربری قیطریه

 لیست تعرفه باربری قیطریه هزینه باربری قیطریه در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری قیطریهاز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار قیطریه هزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

لیست باربری‌های قیطریه

حمل ایمن و مطمئن کالای شما برای ما اهمیت فراوانی دارد. شما می‌توانید از اتوبارهای قیطریه برای اسباب‌کشی و انتقال بارهای مختلف استفاده کنید، در حالی که خیال‌تان بابت سالم بودن وسایل‌تان کاملا راحت است. از امکاناتی که باربری‌های قیطریه در اختیارتان قرار می‌دهند عبارتند از:

  • خدمات بسته‌بندی مخصوص و مطمئن
  • ارسال وسیله نقلیه حمل بار مانند خاور همراه با کارگر
  • تضمین امنیت کالا
  • و…

شما می‌توانید با انتخاب باربری‌ قیطریه تهران، ارسال کالا و اسباب‌کشی خود را با خیال راحت انجام دهید. در ادامه لیستی از باربری‌های مجاز قیطریه را برای شما آورده‌ایم تا در صورت لزوم جهت هماهنگی باربری و حمل بار در محدوده قیطریه به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

لیست اتوبارهای قیطریه
بارکوب02144449136چیذر، 35 متری قیطریه
باربری قیطریه09191509176اندرزگو، قیطریه
اتوبار قیطریه02144449176قیطریه، خیابان خراسانی
قیطریه بار09192029136میدان ندا، پاساژ ولی‌عصر
ظریف بار1500تهران، محله استخر
قلهک بارتماس بگیریدقلهک، کوچه یزدانیان
اتوبار پاسدارانتماس بگیریددروس، خیابان پاسداران، خیابان اختیاریه جنوبی
حمل بار تهرانتماس بگیریدحسن‌آباد، زرگنده
تجریش بارتماس بگیریدامام‌زاده قاسم، خیابان زبردست
آفریقا بارتماس بگیریدکاووسیه، خیابان ولیعصر، خیابان بهرامی
شیخ بهائیتماس بگیریدآرارات، خیابان ماهتاب، خیابان آفتاب
ارشاد بارتماس بگیریدحسینیه ارشاد، خیابان قبا، خیابان ناطق نوری
درکه بارتماس بگیریداوین، خیابان درکه، خیابان کچوئی
فرخ بارتماس بگیریدکاووسیه، بلوار ماندلا، خیابان والی‌نژاد

اتوبار قیطریه

شرکت باربری بارکوب، با داشتن سال‌ها تجربه و چندین سال مهارت در زمینه حمل بار و جابه‌جایی اسباب و کالاهای مختلف، یکی از مهم‌ترین شرکت‌های باربری محدوده تهران محسوب می‎شود و شعبه‌های مختلفی را در شمال تهران تاسیس کرده است. اتوبار قیطریه بارکوب که یکی از شعبه‌های این شرکت به حساب می‌آید، آگاهی و تخصص لازم را در کار بسته‌بندی، اسباب‌کشی و جابه‌جایی اثاثیه دارا بوده و آماده خدمت‌رسانی و حمل بار به شهرستان نیز هست.

مجموعه باربری قیطریه تهران با در اختیار داشتن کارکنان ماهر و مجرب در انجام خدمات باربری و حمل کالا تلاش خود را می‌کند تا نگرانی و استرسی که بابت حمل اثاثیه خود دارید برطرف کند. بدون شک اگر یکبار با اتوبار قیطریه بارکوب کار کنید، خاطره و تجربه‌ای خوب در ذهنتان نقش می‌بندند. هدف شرکت بارکوب رضایت مشتریان، حفظ احترام آن‌ها و جلب اعتمادشان است. از شعبه‌های دیگر اتوبار شرکت بارکوب که در محدوده شمال تهران می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید، باربری ولنجک و اتوبار زعفرانیه است.

باربری محدوده قیطریه

قیطریه از محدوده‌های شناخته شده و خوش آب و هوای شمال تهران محسوب می‌شود. بنابراین طبیعی است که در این منطقه ساختمان‌سازی فراوان باشد و سکونت رو به پیشرفت داشته باشد. وجه تمایز منطقه قیطریه با مرکز تهران در این است که در این بخش از شمال تهران، بیشتر ساختمان‌هایی که ساخته می‌شوند مسکونی هستند و کاربری اداری کمتری در این ناحیه نسبت به مرکز تهران وجود دارد. این موضوع باعث شده است اسباب‌کشی و حمل اثاثیه در این منطقه فراوان‌تر باشد و طبیعی است که بسیاری افراد نگران سالم ماندن وسایل و اثاثیه خود در حین جابه‌جایی و اسباب‌کشی باشند.

باربری بارکوب با سال‌ها تجربه و در اختیار داشتن افراد متخصص، این اطمینان را به شما می‌دهد که صفر تا صد اسباب‌کشی شما را بدون آسیب و در امنیت کامل انجام دهد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن جابه‌جایی اثاثیه شما را به اتمام برساند. یکی از مزایای شرکت بارکوب، انجام خدمات باربری و ارسال به شهرستان با مناسب‌ترین هزینه در کوتاه‌ترین زمان است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتری و هماهنگی‌های لازم با مشاوران باربری قیطریه تهران در بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

محله قیطریه تهران کجاست؟

قیطریه محله‌ای خوش آب و هوا و لوکس در شمال تهران است. قیطریه که در بهترین محدوده تهران یعنی منطقه یک قرار گرفته است، جزء محله‌های مرفه‌نشین و قدیمی تهران شناخته می‌شود. خیابان اصلی این منطقه، خیابان قیطریه است که پارک معروف قیطریه نیز در آن قرار دارد. تاریخچه قیطریه نشان می‌دهد که قیطریه از قدیم یکی از انتخاب‌های سکونت برای افراد مرفه بوده است. بنابراین توسعه و پیشرفت روزافزون در این منطقه همیشه در جریان بوده است.

باربری محدوده محله قیطریه تهران
باربری محدوده محله قیطریه تهران

منطقه قیطریه امروزی، از شمال به حکمت، از جنوب به بزرگراه صدر، از غرب به خیابان شریعتی و از شرق به چیذر محدود می‌شود. خیابان‌های معروف قیطریه شامل: خیابان قیطریه، بلوار کاوه، بلوار صبا، خیابان فرمانیه، خیابان قلندری شمالی، خیابان خراسانی، خیابان سلیمانی غربی، خیابان خلیلی، خیابان سهیلی و خیابان کریمی اشاره کرد.

سفارش باربری قیطریه تهران

موسسه حمل و نقل قیطریه و باربری قیطریه، فعالیت خود را در منطقه قیطریه از سال 1396 آغاز کرده و تاکنون به بهترین شکل ممکن ادامه داده است. حمل و نقل کالای تجاری و اداری، اسباب‌کشی و حمل اثاثیه منزل مسکونی در تهران و شهرستان‌های سراسر کشور از جمله خدماتی است که باربری قیطریه ارائه داده است. علاوه بر آن، باربری قیطریه با داشتن کارگران مجرب، انجام خدمات بسته‌بندی و دریافت هزینه مناسب همواره در تلاش برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان خود بوده است. بنابراین فقط کافی است با شماره‌های زیر تماس بگیرید تا برای مشاوره و هماهنگی‌های لازم با باربری قیطریه تهران، راهنمای شما باشیم.

شماره تماس باربری قیطریه تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود