Skip to main content

باربری قم به تهران ⭐️۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱ جدول قیمت حمل بار قم به تهران

قیمت های خدمات باربری بارکوب از قم به تهران

شرکت بارکوب تمامی خدمات مربوط به باربری قم به شهرستان از جمله باربری قم به تهران را انجام می دهد. در این بخش می خواهیم هزینه باربری قم به تهران با انواع کامیون ها، تریلی، کرایه نیسان از قم به تهران و وانت بار قم به تهران را در اختیار شما قرار دهیم تا بدین وسیله اطلاعات کامل درباره امور حمل و نقل و اسباب کشی منزل در قم را در دست داشته باشید. با آگاهی از کرایه حمل بار از قم به تهران می توانید برای مهاجرت خود به خوبی برنامه ریزی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک شرکت های باربری قم مراجعه نمایید.

جدول قیمت های زیر در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۴ به روز رسانی شده است.

از مبدا قم به تهرانوانتنیسانخاورکامیون تککامیون جفتانواع تریلی
قم به مقصد بومهن
قم به مقصد دماوند
قم به مقصد اسلامشهر
قم به مقصد ورامین
قم به مقصد شهر ری
قم به مقصد آزادی

ارسال خرده بار از قم به تهران

برای دریافت خدمات خرده بار قم می توانید با شرکت های تخلیه بار وطن قم، تخلیه بار جهان پیام قم و سایر شرکت هایی که خرده بار انجام میدهند، تماس بگیرید. این خرده بار ها با باربری خرده بار شوش تهران و انبار ترمینال تهران کار می کنند و کالای شما را قبل از حرکت بیمه می کنند تا شما با خیالی راحت بتوانید از خدمات باربری آنها استفاده نمایید. اگر اطلاعات بیشتر راجع به آدرس و شماره باربری قم می خواهید، میتوانید به لینکی که در پاراگراف اول بدان اشاره شد، دسترسی پیدا کنید.

حمل ارزان بار از قم به تهران با شرکت بارکوب

قم شهری مذهبی می باشد و هر ساله افراد زیادی برای بازدید از بناهای تاریخی و مذهبی به این شهر سفر می کنند.  با توجه به مدرن شدن زندگی ها، برخی به دنبال این هستند که از جوامع سنتی فاصله بگیرند و اولین گزینه برای آنها تهران پایتخت کشور می باشد. در تهران، فرصت های شغلی و امکانات معیشتی به صورت گسترده تری عرضه می شود و همین باعث شده که حمل و نقل و باربری و اسباب کشی منزل در قم از اهمیت ویژه ای برخوردار شود. شرکت بارکوب  قصد دارد با اطلاعات بیشنر در این حوزه، آمادگی خود را برای ارائه انواع خدمات باربری و حمل و نقل اعلام نماید تا شما بتوانید کالاهای خود را به دستان مطمئن بسپارید.

مسافت میان قم به تهران چیزی در حدود ۱۵۰ کیلومتر می باشد. اگر بخواهید با سرعت عادی برانید تقریبا ۱ ساعت و پنجاه دقیقه طول می کشد تا به مقصد برسید. جاده قم به تهران از شهرک صنعتی محمود آباد قم می گذرد.

شهرک صنعتی محمود آباد واقع در استان قم شهرستان قم می باشد .مساحت کلی شهرک 341 هکتار و مساحت صنعتی 248 هکتار می باشد. موقعیت جغرافیایی آن تا مرکزاستان 18 کیلومتر و فاصله تا نزدیکترین شهرستان 18 کیلومتر است. برخی شرکت های مستقر عبارتند از: شرکت پاکشوما – شرکت امید سازان کلید آریا – حساسه ساز دقیق صنعت – سپید اکسید شکوهیه – نواندیشان روان پلیمر آذربایجان.

کارشناسان بارکوب آماده هستند تا تمامی سوالات شما را درباره باربری نیسان در قم، کرایه وانت در قم و باربری تریلی در قم را پاسخگو باشند. جهت اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

لیست باربری های قم

باربری تهران به قم

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


    دیدگاهی ثبت نشده است

    آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود