Skip to main content

باربری تهران به قم ⭐️44449136 جدول قیمت ها

لیست باربری های تهران به قم

چنانچه قصد اسباب کشی و حمل بار از تهران به قم دارید و نیازمند باربری تهران به قم هستید، می توانید از خدمات بسته بندی وسایل منزل، اسباب کشی و حمل اثاثیه از سامانه بارکوب کمک بگیرید. تمامی لوازم و اثاثیه شما با بارنامه و بیمه نامه و انواع ماشین های باربری توسط شرکت های حمل و نقلی و باربری های تهران به قم که از مبدا تهران به مقصد قم کالا حمل میکنند معرفی میکنیم.لطفا از بارکوب استعلام بگیرید.

نام اتوبارشماره تماسآدرس
شرکت حمل و نقل کالج بارتماس بگیرید …تهران، جاده مخصوص، کیلومتر 7، روبروی کارخانه ارج، پارکینگ کالج بار، شرکت کالج بار ترابر
مرکز باربری ستاری با حمل تخصصی انواع کالاتماس بگیرید …تهران، میدان المپیک، پایین تر از المپیک، خیابان ساحل، خیابان 51، پلاک 19، شرکت خدمات اثاث کشی ستاری
مرکز خدمات حمل اثاثیه نارمک بارتماس بگیرید …تهران، خیابان دماوند، ایستگاه مسجد کمیل، پلاک 555، موسسه حمل مبلمان و اثاثیه نارمک بار
اتوبار ظفر بار تهرانتماس بگیرید …تهران، خیابان ظفر، خیابان فرید افشار شرقی ( نونهالان )، پلاک 55، شرکت تخصصی ظفر بار
شرکت حمل مبلمان و اثاثیه جامیتماس بگیرید …تهران، خیابان آزادی، نرسیده به استاد معین، کوچه دوازدهم، خیابان شهید رضا میر قاسمی، پلاک37، موسسه اسباب کشی و حمل بار جامی
نیسان بار پاسداران تهرانتماس بگیرید …تهران، خیابان پاسداران، روبروی گلستان 6، اول خیابان اختیاریه، پلاک 1، اتوبار تخصصی پاسداران
مرکز اسباب کشی و حمل بار بهمن بونکرتماس بگیرید …تهران، خیابان فردوسی، خیابان تقوی، کوچه انوشیروانی، پلاک 4، طبقه 1، واحد 4، حمل کالای بهمن بونکر
مرکز وانت بار امین بارتماس بگیرید …تهران، خیابان جمهوری، بین خیابان شیخ هادی و پل حافظ، ساختمان آلومینیوم، طبقه 1، واحد 124، پلاک 113، باربری امین بار
باربری  پیامبر تهرانتماس بگیرید …تهران، باغ فیض، خیابان نیلوفر، گلزار نهم، برج کاملیا، پلاک 1، واحد 18، موسسه حمل و نقل پیامبر
مرکز تخصصی اتوبار مادربار غفاریتماس بگیرید …تهران، فیروزکوه، بعد میدان تامین ماسه، جنب انجمن نوبت دهی، شرکت حمل و نقل مادربار غفاری، نیسان بار مادربار غفاری

لیست قیمت های باربری تهران به قم

از مبدا تهران به قم و حومه :خاورنیسان
تهران به مقصد قم2.300.000700.000
تهران به مقصد کهک2.430.000830.000
تهران به مقصد جعفرآباد2.500.000900.000

لیست تخلیه بارها (خرده بار) تهران به قم

چنانچه می خواهید برای تحویل خرده بار خود از تخلیه بار ها اقدام کنید ما اسامی تخلیه بار های تهران را با جواز کسب در لیست زیر آورده ایم.

نام خرده بارشماره خرده بار یا تخلیه بارآدرس
شرکت جهان بار ترابر تهران02155305707//روبرروی پمپ گاز
موسسه تخلیه بار شاهین02155302834//روبروی بانک مسکن
اتوبار وطن بار02155187272تهران شوش خ شهید رجایی
موسسه جهان بار خوزستان02155604971//میدان هرندی
باربری صبا بار02155629961
02155152116
خ شوش غربی جنب بانک مسکن
موسسه حمل بار و خرده بار شمال02155572388شوش غربی – نرسیده به میدان هرندی
موسسه حمل بار و اثاثیه عامری02155187558شوشغربی جنب هلال احمر
حمل خرده بار حبیبی02155187189شوش پلاک 216
مرکز تخلیه بار و حمل و نقل دشت گرگان02155057151شوش غربی 344
موسسه خدمات باربری و خرده بار قدس02155187000شوش غربی روبروی ب ملی

حمل بار از تهران به قم با بهترین شرکت و خدمات باربری

حمل بار از تهران به قم می‌تواند بهترین فرصت آشنایی شما با انواع خدمات باربری  حرفه‌ای و شروع همکاری مستمر با شرکت‌های موفق حمل بار باشد.

شماره تماس باربری از تهران به قم و بالعکس
[برای تماس کلیک یا لمس کنید]

شماره تماس باربری در تهران

شماره تماس باربری تهران به قم : 02122940505

قم یا کُم از شهر‌های باستانی ایران است که سابقه تاسیس آن به دوران هخامنشی باز می‌گردد. از خصایص برجسته قم که در رشد و دوام این شهر از دیرباز تاثیر گذاشته نزدیکی به پایتخت و قرار گرفتن در مسیرهای حمل و نقل و تجاری است.

 

همین امر نیز باعث شده که بعد از نابودی این شهر کهن به دست اسکندر و با گذر شاه قباد پس سال‌ها از این منطقه دوباره رونق و آبادی به این شهر بازگردد.

هنوز هم با گذشت چند قرن بقایای ابنیه قم (مانند کاروانسرای پاسنگان) در مسیر تجاری جاده ابریشم پا برجا است و خبر احیا جاده ابریشم از برنامه‌های کلان دولت‌های منطقه به گوش می‌رسد.

بیشتر بدانید: لیست باربری های تهران

پیشرفت قم در بخش معدن، صنعت، کشاورزی و خدمات از برنامه‌های ویژه دولت است.  درحالی‌که پیش بینی رشد اقتصادی کشور تنها ۸ درصد در سال جاری در نظر گرفته شده پیشرفت رشد اقتصادی قم ۸/۷ درصد برآورد شده است.

 

هم‌اکنون قم در حوزه تولید کالاهای پایین دستی و پتروشیمی، صنایع فلزی، صنعت کفش، تولید لوازم خانگی و…نقش پررنگی در زمینه صادرات دارید و محصولات خود را به کشورهای آلمان، ترکیه، امارات و… صادر می‌کند. بدیهی است که این توانمندی بدون حضور و فعالیت گسترده شرکت‌های باربری به ویژه حمل بار از تهران به قم میسر نبوده و نخواهد بود.

شماره تماس باربری از تهران به قم و بالعکس
[برای تماس کلیک یا لمس کنید]

شماره تماس باربری در تهران

شماره تماس باربری تهران به قم : 02122940505

بهترین شرکت حمل بار از تهران به قم

با وجود هیاهوی تبلیغاتی و تعداد زیاد شرکت‌های باربری نوظهور  انتخاب بهترین شرکت حمل بار به‌ويژه از مبدا تهران به قم کار سختی به نظر می‌رسد؛ لیکن این کار بسیار آسان‌تر می‌شود؛ اگر شما جواب هر شرکتی را به دو سوال کلیدی چرا؟ چگونه؟ بدانید.

چرا ما بهترین شرکت باربری هستیم

فلسفه و مأموریت مؤسسه باربری ما اطمینان از ایجاد فرآیندی برای کسب رضایت مشتری است.

همه مشتریان ما چه کسانی که سال‌ها است که مشتری ما هستند و چه کسانی که درحال ثبت نخستین سفارش حمل بار خود هستند به واسطه استفاده از فناوری مدرن و دانش لجستیک برای توسعه و بهبود خدمات باربری ما خدماتی با استاندارد بالا را دریافت می‌کنند.

 

تیم‌های کارشناسی حمل بار ما همان‌طور که برای مشارکت برجسته و درخشان در خدمات باربری بین استانی فعالیت می‌کنند مشتاق ارسال خدمات به بازارهای محلی و رفع نیاز همه مشتریان است.

چگونه ما بهترین حمل بار را انجام می‌دهیم

باربری ما در تلاش مستمر برای ارائه راه‌حل‌های جابه‌جایی بار بر اساس شخصیت هر تقاضا است به روشی جدید و کارآمد است تا هر گونه رویه تنش‌زا و دردسرساز که موجب آسیب به کالا محصول و یا تاخیر در رسیدن آن به مقصد می‌شود را حذف کند.

برنامه‌های نظرسنجی ما که به‌طور منظم و با جدیت پیگیری می‌شود ضمانتی محکم برای تحقق این اهداف است.

شماره تماس باربری از تهران به قم و بالعکس
[برای تماس کلیک یا لمس کنید]

شماره تماس باربری در تهران

شماره تماس باربری تهران به قم : 02122940505

با این اوصاف پیشنهاد ما برای دریافت نخستین خدمات سفارشی باربری برای حمل بار از تهران به قم و انتخاب بهترین شیوه، زمان‌بندی دقیق و بهترین وسیله حمل بار استفاده از خدمت مشاوره رایگان باربری است.

قیمت حمل بار تهران به قم

در دنیای مرسوله‌ها قیمت حمل بار بر اساس معیار‌های اساسی تعریف می‌شود؛ ولی باید بدانید انتقال هیچ دو باری در این صنعت مشابه یک‌دیگر نیست.

 

همان‌طور که وقتی به پیش خیاطی می‌روید دغدغه نخست شما باید سفارش لباسی برازنده و متناسب باشد در ثبت سفارش بار نیز همین قاعده جاری است و باید در وهله نخست به فکر ایمنی، سرعت حمل بار متناسب با کالا یا مرسوله خود باشید.

 

از این جهت پیشنهاد می‌کنیم برای محاسبه قیمت حمل بار تهران به قم با مشاورین باربری تماس گرفته تا با شناخت ملاحظات حرفه‌ای حمل بار بهترین تجربه را کسب کنید.

 

شماره تماس باربری از تهران به قم و بالعکس
[برای تماس کلیک یا لمس کنید]

شماره تماس باربری در تهران

شماره تماس باربری تهران به قم : 02122940505

 

 

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود