Skip to main content

باربری صاحبقرانیه تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در صاحبقرانیه تهران

باربری صاحبقرانیه تهران یکی از خدمات باربری اتوبار بارکوب در شمال تهران می باشد که توسط کادری کاربلد و وسایل نقلیه حرفه ای ارائه می شود. اگر قصد دریافت بهترین خدمات باربری در صاحبقرانیه، اسباب کشی در صاحبقرانیه و یا اتوبار در صاحبقرانیه را دارید و یا خدمات بسته بندی بارهای خود را لازم دارید می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید. تمامی محدوده محله صاحبقرانیه نظیر خیابان های پاسداران، خیابان شهید باهنر، خیابان قاسمی، خیابان رحمانی، خیابان سعیدی تحت پوشش بارکوب قرار دارند. همکاران ما با مهارت کافی و تعهد کامل خدمت شما خواهند رسید. درصورت درخواست خدمات بسته بندی نیز با محکم ترین متریال مخصوص بسته بندی خدمت شما خواهیم رسید.

شماره تماس باربری صاحبقرانیه تهران

خدمات اتوبار در صاحبقرانیه تهران زیر نظر اتحادیه باربری شمال تهران و باربری منطقه 1 تهران می باشد.

قیمت خدمات باربری صاحبقرانیه تهران

نمی توان به طور کلی تعیین کرد که برای این خدمات مشتریان عزیز چه هزینه ای را باید پرداخت کنند. برای نمونه فاکتورهایی مانند نوع وسیله نقلیه، تعداد کارگری که به خدمت می گیرید و البته مدت زمانی که کارگر به شما خدمت ارائه می کند در تعیین این هزینه ها نقش دارند. توصیه می کنیم برای آشنایی بیشتر با قیمت خدمات باربری صاحبقرانیه نگاهی به جدول زیر بندازید:

 قیمت باربری شهرک صاحبقرانیه

 لیست تعرفه باربری صاحبقرانیه هزینه باربری صاحبقرانیه در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری صاحبقرانیهاز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار صاحبقرانیه هزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

درصورتی که نیاز به دریافت بهترین خدمات باربری صاحبقرانیه تهران دارید می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید. همکاران ما بدون بدقولی و با نهایت مهارت و درکمال حسن خلق خدمت شما خواهند رسید و بهترین خدمات باربری را به شما ارائه خواهند کرد.

لیست باربری های صاحبقرانیه تهران

اگر قصد این را دارید تا بهترین گزینه ها برای دریافت خدمات باربری صاحبقرانیه تهران را دریابید می توانید نگاهی به جدول زیر بندازید:

 

نام باربریشماره تماسآدرس باربری
بارکوب02144449136تهران، پاسداران، خیابان فرهنگسرا، روحانی
پاسداران بار09192029136تهران، پاسداران، پارک اول
تهران بار02144449176تهران، پاسداران، پارک دوم
صاحب بار09191509176تهران، شهرک پاسداران، خیابان نفت جنوبی
نگین بار شمالتماس بگیریدخ پاسداران روبروی گلستان ۶ اول اختیاریه پ۱
تکبار قدس و شمیراناتتماس بگیریدتهران، شهرک صدف، خیابان الوند، بن بست توچال بن بست توچال دوم ، مجتمع تجاری توچال، طبقه اول، واحد ۲۳کد پستی: ۱۹۵۵۶۸۸۴۵۴
ساقدوشتماس بگیریدتهران – شهرک قائم – کوچه نرگس یکم – خیابان شهید علی محمد مهرآسا – مجتمع تجاری الزهرا – پلاک ۷ – طبقه همکف – واحد ۶ – کد پستی: ۱۹۵۵۸۶۵۴۸۸
ولیعصرتماس بگیریدتجریش، شهرک قائم، کوچه نرگس یکم، خیابان شهید علی محمد مهرآسا، مجتمع تجاری الزهرا، پلاک ۳، طبقه زیر زمین، واحد ۳۸، کد پستی: ۱۹۵۵۸۶۴۷۸۷
امداد بارتماس بگیریدتجریش، کاشانک، خیابان مسجد جامع، خیابان شهید برادران موحددانش، پلاک ۲۱، طبقه منفی ۱، واحد ۱۰کد پستی: ۱۹۵۷۸۳۴۸۵۶

 

اگر قصد این را دارید که بهترین خدمات باربری صاحبقرانیه تهران را دریافت کنید می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید. ما در سریع ترین زمان ممکن خدمت شما خواهیم رسید و بارهای شما را حمل خواهیم کرد.

معرفی محله صاحبقرانیه تهران

صاحبقرانیه یکی از محله های شناخته شده شمال تهران می باشد. این محله از نظر تقسیم بندی های شهری شهرداری تهران در منطقه 1 شهرداری قرار دارد. این محله در مجاورت کاخ نیاوران قرار داشته و بخشی از شهرستان شمیرانات واقع است.

سفارش خدمات باربری صاحبقرانیه تهران

اگر قصد دریافت خدمات باربری صاحبقرانیه تهران را دارید بارکوب بهترین گزینه برای شماست. بارکوب درخدمت شماست تا بهترین خدمات باربری را با مناسب ترین قیمت ها و توسط متخصص ترین افراد به شما ارائه کند. باربری ایمن را از بارکوب بخواهید.

شماره تماس باربری صاحبقرانیه تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود