Skip to main content

باربری شهید دستغیب تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در شهید دستغیب تهران

اتوبار شهید دستغیب، باربری شهید دستغیب تهران و باربری در محله شهید دستغیب، از جمله خدمات باربری غرب تهران شرکت بارکوب هستند. بزرگراه سعیدی، خیابان هاشمی، خیابان مبینی، بوستان معلم، بوستان هاشمی و محله فرودگاه مهرآباد از جمله محدوده های تحت پوشش باربری شهید دستغیب تهران هستند. باربری منطقه شهید دستغیب و باربری و اتوبار شهید دستغیب به صورت شبانه روزی ماشین حمل بار و اثاثیه ارسال می کند. برای باربری شهید دستغیب و باربری وانت بار شهید دستغیب کافی است با شماره تماس های ما تماس بگیرید.

اتوبار در محله شهید دستغیب تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 8 تهران بارکوب می باشد.

شماره تماس باربری شهید دستغیب تهران

تعرفه باربری شهید دستغیب

قیمت باربری شهید دستغیب و نرخ حمل بار در محدوده محله شهید دستغیب تهران، برای انواع ماشین باربری متفاوت است. هزینه کلی باربری با توجه به جزئیات امر تغییر می کند اما می توانید از طریق جدول زیر قیمت نهایی خدمت مدنظر خود را محاسبه کنید. جدول زیر نرخ مصوب اتحادیه باربری برای سال 1402 است.

قیمت باربری شهید دستغیب

هزینه های باربری در شهید دستغیب
کرایه نیسان در شهید دستغیب350 هزارتومان (برای 2 ساعت کار)
کرایه خاور و ایسوزو در شهید دستغیب950 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
هزینه کارگر180 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
کرایه حمل بار از شهید دستغیب به شهرستانبرای استعلام هزینه تماس بگیرید

لیست باربری های شهید دستغیب

بهترین راه برای حمل اثاثیه در شهید دستغیب استفاده از باربری های معتبر و زیر نظر اتحادیه می باشد. استفاده از باربری های تحت نظر اتحادیه به شما اطمینان می دهد که این باربری ها نرخ مصوب را برای شما محاسبه می کنند و افراد سودجو و کلاهبرداری که قصد دزدیدن لوازم شما را دارند نیستند. در ادامه لیست باربری های معتبر در محدوده شهید دستغیب را برای شما فراهم کرده ایم.

لیست اتوبارهای شهید دستغیب

اتوبار بارکوب02144449176انتهای خیابان قزوین
آذر بارتماس بگیریدانتهای خیابان قزوین میدان شمشیری پ 1352
ساحل بارتماس بگیریدخ قزوین  خیابان ایت اله سهیدی خیابان ساسان پژاند پ11
معروف بارتماس بگیریدشهیدان – کوچه دوم – خیابان شهیدان – مجتمع زیتون – پلاک 143 – طبقه همکف –
واحد 31
نصرتماس بگیریدخ قزوین بلوار سی متری جی نرسیده به خیابان امیری  پ 28
پیشگامتماس بگیریدتهران ، مهرآباد جنوبی ، خیابان سی متری طالقانی ، خیابان شهیدمیرآقامیرقادری ، پلاک 70 ، طبقه همکفکد پستي: 1385656587
پیک اتحادیهتماس بگیریدتهران ، مهرآباد جنوبی ، کوچه مطلبی ، خیابان شهیدحبیب اله کوسه لو ، پلاک 35قدیم 41جدید ، طبقه همکف پیک اتحادیه کد 494کد پستي: 1385833113
پیک موتوری اتحادیهتماس بگیریدمهرآبادجنوبی20متری شمشیری خیابان سلطانیکد پستي: 1383784546

 

اتوبار در محله شهید دستغیب

حمل اثاثیه منزل در شهید دستغیب یکی از خدماتی است که باربری ها ارائه می دهند. حمل اثاثیه و اسباب کشی در شهید دستغیب جزئیات زیادی دارد و یکی از آن ها بسته بندی لوازم منزل است. کارگران حرفه ای و با تجربه باربری ما می توانند تمام وسایل منزل شما را بسته بندی کنند. از بابت لوازم گران قیمت خود نگران نباشید زیرا آن ها به بهترین نحو بسته بندی خواهند شد. ماشین های حمل بار برای باربری در محله شهید دستغیب، بهترین ماشین ها با معاینه فنی و موکت و مسقف هستند. این ماشین ها امنیت بار شما را در مسیر تضمین می کنند تا به سلامت به مقصد برسند. در صورتی که در محدوده ی شهید دستغیب به خدمات حمل بار نیاز دارید با ما تماس بگیرید.

نیسان بار محله شهید دستغیب

برای حمل بسیاری از لوازم منزل و اسباب کشی های مختصر، به ماشین هایی مثل کامیون نیاز ندارید و یک نیسان کار شما را راه می اندازد. نیسان بار شهید دستغیب و وانت بار محله دستغیب به صورت شبانه روزی فعال است و اقدام به ارسال ماشین برای شما می کند. اگر به خدمات بیرون شهری و درون شهری با نیسان بار نیاز دارید، تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

محله شهید دستغیب کجاست؟

محله شهید دستغیب یکی از محله های منطقه نه تهران است و جزو مناطق مرکزی تهران طبقه بندی می شود. این محله شامل مکان هایی مثل بلوار استاد معین، بوستان معلم، بوستان هاشمی و امام زاده عبدالله است. محله شهید دستغیب در مجاورت محله دکتر هوشیار، محله جی، بزرگراه یادگار امام و محله زنجان قرار گرفته است.

سفارش باربری محله شهید دستغیب تهران

برای سفارش باربری محله شهید دستغیب تهران و حمل بار در محدوده محله شهید دستغیب، می توانید به باربری بارکوب اعتماد کنید. بارکوب با بهترین تجهیزات و کارگران حرفه ای و با تجربه، به همراه کمترین قیمت، حمل بار شما را انجام می دهد. کارشناسان ما همه روزه و حتی روزهای تعطیل آماده ی دریافت تماس های تلفنی و ثبت سفارش های باربری شما هستند. بارکوب به سراسر شهر تهران و دیگر شهرستان ها ماشین حمل بار ارسال می کند. برای ثبت سفارش باربری خود با ما تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود