Skip to main content

باربری سعدآباد تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در سعدآباد تهران

باربری سعدآباد تهران از جمله خدمات کیفیت بالا و قیمت مناسب باربری بارکوب در شمال و منطقه 1 شهر تهران می باشد. آن هم توسط بهترین افراد شاغل در حوزه باربری و مناسب ترین قیمت ها که سبب می شوند این باربری کاملا بی دردسر انجام شود. اگر به خدمات اتوبار در سعدآباد، اسباب کشی در سعدآباد، حمل بار در سعدآبار تهران احتیاج دارید، همه روزه از ساعت 8 صبح الی 8 شب با بارکوب تماس بگیرید.

همچنین ما خدمات بسته بندی بارهای شما را نیز تقبل می کنیم و در ایمن حمل کردن بارهای شما تخصص کامل داریم. جهت سفارش خدمات باربری سعدآباد تهران می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید. همکاران ما خدمت شما خواهند رسید و بارهای شما را به خوبی حمل خواهند کرد.

شماره تماس باربری سعدآباد تهران

قیمت خدمات باربری سعدآباد تهران

اگر به دنبال اطلاع از قیمت های خدمات باربری هستید باید بدانید که نمی توان به طور کلی یک قیمت دقیق تعیین کرد. باید تعیین کنید که بارهای خود را می خواهید با کدام وسیله نقلیه حمل کنید. همچنین باید از سوی شما تعیین شود که چه تعداد کارگر و به چه مدت قرار است به شما خدمت کنند. توصیه می کنیم در ابتدا نگاهی به جدول زیر بندازید.

 قیمت باربری سعدآباد

 لیست تعرفه باربری سعدآبادهزینه باربری سعدآباد در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری سعدآباداز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار سعدآبادهزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

اگر قصد این را دارید که بی دردسر و توسط بهترین افراد بارهای خود را حمل کنید بدانید که خوب جایی آمده اید. باربری بارکوب به عنوان ارائه کننده بهترین خدمات باربری درخدمت شماست تا بارهای شما را بدون دردرسر و با مناسب ترین قیمت ها به مقصد حمل کند. از طریق شماره های درج شده در سایت می توانید با ما تماس بگیرید.

لیست باربری های سعدآباد

در لیستی که ادامه مطلب آورده ایم می توانید مهم ترین گزینه ها برای دریافت این خدمات باربری را مشاهده کنید. اما اگر به دنبال بهترین اتوبار ارائه کننده خدمات باربری سعدآباد هستید بارکوب درخدمت شماست. بارکوب با بهره گیری از متخصص ترین افراد شاغل در حوزه باربری درخدمت شماست تا بهترین خدمات حمل بار به سعدآباد را به شما ارائه کند.

نام باربریشماره تلفنآدرس
بارکوب02144449136تهران، دربند
شمال بار02144449176تهران، سعدآباد، خیابان طاهری
قهلک بار09192029136تهران، خیابان ملکی
سعدبار09191509176خیابان غلام جعفری
ظریف بار شمال02122647683سعدآباد
اتوبار زعفرانیه02122075296سعدآباد

 

اگر قصد دریافت بهترین خدمات باربری سعدآباد تهران را دارید بارکوب درخدمت شماست. بارکوب درخدمت شماست تا بارهای شما را بدون حتی یک خدشه کوچک به مقصد حمل کند. جهت دریافت بهترین خدمات باربری سعدآباد تهران می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

محله های تحت پوشش

خیابان کوهستان، خیابان جعفری، خیابان کوهپایه، خیابان البرز کوه، خیابان اعجازی، سه راه آصف، خیابان طاهری، خیابان ملکی، خیابان افراز، خیابان دربند، خیابان ولیعصر، خیابان وهابی و … تحت پوشش باربری بارکوب هستند.

وانت بار سعدآباد

یکی از خدمات پرتقاضای بارکوب در شمال شهر تهران، خدمات نیسان بار و وانت بار می باشد. که به دلیل راحتی در جابجایی و سرعت بالا طرفداران زیادی دارد. اگر شما هم در منطقه های شمال شهر تهران هستید و قصد جابجایی بار های سبک و یا کم حجم را دارید میتوانید از خدمات نیسان و یا وانت بارکوب استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

خدمات بسته بندی در سعد آباد

اگر نیاز به خدمات بسته بندی لوازم دارید میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. در نظر داشته باشید که اگر بسته بندی و باربری را همزمان احتیاج دارید، حتما 2 روز قبل از روز جابجایی بار، برای ثبت سفارش اقدام کنید.

معرفی محله سعدآباد تهران

سعدآباد یکی از محله های شناخته شده شمال تهران و بخشی از شمیرانات می باشد. این محله را بسیاری از افراد بخاطر وجود جاذبه تاریخی به نام کاخ سعدآباد می شناسند. این محله یکی از محله های خوش آب و هوای تهران می باشد که جز محدوده طرح ترافیک نمی باشد.

سفارش خدمات باربری سعدآباد تهران

اگر قصد دریافت بهترین خدمات باربری سعدآباد تهران را دارید می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با بهترین ارائه کننده خدمات باربری تماس بگیرید. بارکوب با استفاده از افراد باتجربه و کاربلد در این حوزه بدون دردسر بارهای شما را به مقصد حمل خواهد کرد.

شماره تماس باربری سعدآباد تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود