Skip to main content

باربری سبلان تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در سبلان تهران

اتوبار سبلان، اسباب کشی در محدوده سبلان، حمل لوازم منزل و باربری در سبلان تهران از جمله خدماتی هستند که بارکوب با سرویس باربری شرق تهران آماده ی ارائه ی آن هاست.  اثاث کشی در سبلان شمالی، نظام آباد، محدوده نظام آباد و… از جمله خدمات و مناطق تحت پوشش باربری سبلان تهران هستند. باربری منطقه سبلان و باربری و اتوبار سبلان به صورت شبانه روزی برای ساکنین این محله که نیاز به خدمات حمل بار دارند ماشین ارسال می کند. برای ثبت سفارش خود کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید.

اتوبار در محله مجیدیه تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 8 تهران بارکوب می باشد.

شماره تماس باربری سبلان تهران

تعرفه باربری سبلان تهران

قیمت باربری سبلان برای حمل بار و باربری در محدوده سبلان، به مسائل زیادی بستگی دارد. اسباب کشی و باربری کاری است که نکات ریز و درشتی دارد و به همین دلیل قیمت آن متفاوت است. با این حال باید از قیمت های مصوب اتحادیه آگاهی داشته باشید و طبق آن ها هزینه خود را حساب کنید. جدول زیر نرخ مصوب اتحادیه باربری برای سال 1401 را نمایش می دهد.

قیمت باربری سبلان

هزینه های باربری در سبلان
کرایه نیسان در سبلان350 هزارتومان (برای 2 ساعت کار)
کرایه خاور و ایسوزو در سبلان950 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
هزینه کارگر180 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
کرایه حمل بار از سبلان به شهرستانبرای استعلام هزینه تماس بگیرید

لیست باربری های سبلان

داشتن لیست باربری های سبلان تهران به شما کمک می کند که برای دریافت خدمات باربری سبلان و اتوبار سبلان، از باربری های معتبر و عضو اتحادیه استفاده کنید. با استفاده از این باربری ها می توانید با خیال راحت خدمات حمل و نقل لوازم منزل را دریافت کنید و نگران افراد سودجو که در قالب باربری، لوازم شما را به سرقت می برند نباشید. در ادامه لیست باربری های معتبر در سبلان تهران را ارائه می کنیم.

لیست اتوبارهای سبلان

اتوبار بارکوب02144449136خیابان قصر، خ سبلان
باربری سبلان02144449176خیابان قصر، خ سبلان
اتوبار شریعتیدرحال بروزرسانیخیابان قصر، خ سبلان
بهرام باردرحال بروزرسانینظام آباد شمالی – خیابان مدنی
باربری اتحادیهدرحال بروزرسانینظام آباد شمالی – خیابان سرپرنده
باربری اتحادیهدرحال بروزرسانیسبلان شمالی نبش گل سرخ
اتوبار عباس آباددرحال بروزرسانیخیابان شریعتی، بلوار قدوسی
سبلان باردرحال بروزرسانیتهران – سبلان شمالی
پیک دوستاندرحال بروزرسانینظام آباد شمالی، مسیل گلشن دوست
نظام باردرحال بروزرسانیخیابان نظام آباد، خیابان مدنی

 

اتوبار در سبلان

حمل اثاثیه منزل در سبلان برای ساکنین شرق تهران، کاری است که برای انجام آن می توانید به ما اعتماد کنید. اتوبار سبلان تهران ماشین های مسقف و موکت داری دارد که خیال شما را از بابت حمل و نقل امن لوازمتان راحت می کند. خدمات بسته بندی لوازم منزل سبلان هم توسط باربری ما انجام می شود. تمامی لوازم کوچک و بزرگ، قابل بسته بندی توسط کارگران هستند و لوازم ارزشمند به صورت خاص بسته بندی خواهند شد.

باربری محدوده سبلان

برای باربری سبلان و محدوده ی این خیابان می توانید با باربری بارکوب تماس بگیرید. اگر نمی دانید چه نوع ماشینی برای بار شما مناسب است، تنها کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید. آن ها در خصوص بار شما و ویژگی های آن می پرسند و ماشین مناسب را به شما پیشنهاد خواهند داد. باربری منطقه سبلان به صورت درون شهری و برون شهری فعالیت می کند. ماشین های باربری بارکوب متنوع هستند و می توانید وانت، کامیونت، نیسان، خاور و سایر انواع ماشین های باربری را از ما بخواهید. اگر در محدوده سبلان هستی، برای حمل بار سبلان با ما تمس بگیرید.

نیسان بار سبلان

برای حمل بسیاری از بارها، نیازمند نیسان هستید. نیسان بار سبلان راهکار مناسبی است که جلوی پای شما قرار دارد و باربری بارکوب آن را تامین می کند. حمل بار با وانت و نیسان در سبلان در تمامی روزها حتی روزهای تعطیل توسط باربری بارکوب انجام می شود.

سبلان کجاست؟

محله سبلان یکی از محله های شرق تهران است که در محدوده شرق تهران و بین منطقه هفت و هشت قرار گرفته است. میدان سبلان یکی از میادین مهم این محدوده به شمار می رود. بزرگراه شهید صیاد شیرازی که یکی از بزرگراه های معروف شرق تهران است، از محله سبلان عبور می کند. محله سبلان در طرح زوج و فرد قرار دارد و آب و هوای مناسبی نیز دارد.

سفارش باربری سبلان تهران

برای سفارش باربری سبلان و حمل بار در محدوده سبلان تنها کافی است با شماره های باربری بارکوب تماس حاصل کنید. بارکوب همه روزه و حتی ایام تعطیل پذیرای تماس های شماست و سفارش های باربری شما را ثبت می کند. بارکوب تمامی خدمات مربوط به اتوبار سبلان و باربری در سبلان را با بهترین تجهیزات و کارگران و پایین ترین قیمت را انجام می دهد. بسته بندی وسایل، حمل بار و اسباب کشی منزل خود را به بارکوب بسپارید. برای ثبت سفارش همین حالا تماس بگیرید.

شماره تماس باربری سبلان تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود