Skip to main content

باربری درختی تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در درختی تهران

مجموعه بارکوب با در نظر گرفتن طیف وسیعی از خدمات باربری غرب تهران در کنار شما است تا بتوانید انتقال وسایل مورد نیاز خود را خوبی پیش ببرید. یکی از امکانات در نظر گرفته شده برای این منطقه باربری درختی، حمل اثاثیه منزل درختی، اسباب کشی درختی و اتوبار در محله درختی تهران است. باربری در محله درختی امکان جا به جایی وسایل خانه، شرکت، کارگاه و هر مکان دیگری را برای اهالی این محله راحت می‌کند.

شماره تماس باربری درختی تهران

قیمت باربری درختی

باربری درختی جزو خدمات پر درخواست مجموعه ما است؛ زیرا ساکنان این محله پر رفت و آمد به بیمه وسایل خود اهمیت زیادی می‌دهند. آنها می‌دانند که شکستگی، جابه‌جایی نادرست و سایر حوادث ناگوار در حین جابه‌جایی وسایل اتفاق می‌افتد، بنابراین ترجیح می‌دهند یک بیمه نامه برای پوشش خسارت داشته باشند. اتوبار درختی چنین امکانی را برای این مشتریان آسان کرده است.

به خاطر داشته باشید که هنگام استفاده از خدمات حمل و نقل و بسته بندی اگر شرکت منتخب شما بیمه‌نامه‌ای ارائه نمی‌دهند، باید به دنبال گزینه مورد نظر خود را تغییر دهید. در واقع توصیه می‌شود به دنبال خدمات حمل و نقل و بسته بندی دیگری باشید که این کار را انجام می‌دهند، این نشانه حرفه‌ای بودن آنها است و نشان می‌دهد که شرکت مذکور مسئولیت اشتباهات خود را می‌پذیرد.

نکته مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید لیست قیمت‌های باربری درختی است. تعرفه‌های این لیست ثابت هستند و تنها در صورتی تغییر می‌کنند که مشتری درخواست مضاعفی را در ثبت سفارش خود لحاظ کرده باشد.

 قیمت باربری درختی

 لیست تعرفه باربری درختی هزینه باربری درختی در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری درختیاز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار درختی هزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

لیست باربری های درختی

با توجه به لیست قیمت باربری درختی متوجه شده‌اید که مجموعه بارکوب طیف مناسبی از وسایل نقلیه درون شهری را برای جابه‌جایی شما انتخاب کرده است. در لیست ارائه شده نیسان بار درختی یکی از محبوب‌ترین وسایل در نظر اهالی این محله بوده است؛ زیرا حمل و نقل وسایل با این ماشین راحت‌تر است.

 

نام باربریشماره تلفنآدرس
باربری بارکوب02144449136تهران، بلوار شهید درختی، خیابان سپهر
اتوبار بارکوب09191509176تهران، بلوار شهید درختی، خیابان سپهر، هشتم
درختی بار02144449176تهران، درختی، خیابان حافظی
باربری تهران09192029136تهران، خیابان درختی، ارغوان غربی
اسنپ بارتماس بگیریدتهران

 

یکی از افتخارات ما در این زمینه همکاری با رانندگان و کارگران حرفه‌ای است. حتما می‌دانید که همکاری با یک مجموعه متبحر در زمینه حمل و نقل و بسته‌بندی وسایل مهم است. این افراد باید هم در کاری که انجام می‌دهند آموزش دیده و هم با تجربه باشند. آنها باید تکنیک‌ها و روش‌های بسته‌بندی را بدانند تا از شکستگی و اتفاقات ناگوار جلوگیری کنند. ما در باربری درختی تضمین می‌کنیم شما با مجموعه‌ای از افراد حرفه‌ای و با تجربه همکاری می‌کنید.

اتوبار درختی

همچنین باید توجه داشته باشید که یک شرکت خوب باید به شکایات و نظرات منفی مشتریان هم رسیدگی کند. اطمینان حاصل کنید که شرکتی که با آن همکاری می‌کنید با کمال میل به چنین مسائلی رسیدگی می‌کند، زیرا ممکن است اتفاقات ناگوار رخ دهد. ما در باربری غرب تهران درختی تاکنون مسائلی از این دست را تجربه نکرده‌ایم؛ اما همیشه درصدد پاسخگویی به مشتریان خود بوده و هستیم.

حمل بار محله درختی مجموعه‌ای از حرفه‌ای‌ها را در خود جای داده تا مشتریان بتوانند به کمترین اضطرابی روند نقل و انتقال وسایل خود را پیش ببرند. برای دریافت اطلاعات کامل در این زمینه و همچنین درخواست لیست اتوبارهای درختی تهران با شماره‌های ذکر شده در انتهای این متن تماس حاصل نمایید.

نیسان بار درختی

اشاره کردیم که حمل اثاثیه درختی می‌تواند با انواع وسایل نقلیه انجام شود که نیسان بار یکی از این ماشین‌ها است. شرکت‌های مختلف در این زمینه خدمات متفاوتی را ارائه می‌دهند، بنابراین مهم است که مجموعه‌ای را انتخاب کنید که خدمات مورد نیاز شما را در نظر گرفته است. برای سهولت در انتخاب نوع خدمات از خودتان بپرسید آیا برای بسته‌بندی و باز کردن وسایل به کمک نیاز دارید؟ آیا به یک وسیله برای حمل و نقل نیاز است یا رزرو دو ماشین را در نظر گرفته‌اید؟ در نهایت اطمینان حاصل کنید که شرکت حمل و نقل حتما خدمات مورد نیاز شما را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. مجموعه بارکوب در باربری درختی این کیفیت را تضمین می‌کند.

باربری محدوده درختی

باربری محدوده درختی تنها مختص بلوار شهید دادمان و یا بلوار پاک‌نژاد نیست. شما در هر کجای این محله که قرار گرفته باشید می‌توانید با استفاده از شماره باربری درختی سفارش خود را ثبت کرده و در کمترین بازه زمانی، روند جا به جایی خود را شروع کنید.

محله درختی کجاست؟

محله درختی در بخش شمال غربی شهرک غرب واقع شده است و جزو محلات منطقه ۲ تهران به حساب می‌آید. این محله نسبتا پر رفت و آمد از بخش‌های شمالی با بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش) هم مرز است. همچنین بلوار شهید دادمان (جنوب)، بلوار پاک‌نژاد (شرق) و بزرگراه یادگار امام (غرب) نیز دیگر نقاط محله را احاطه کرده‌اند. محله درختی با محلات ایوانک در شهرک غرب، محله آسمان، خیابان دریا در سعادت آباد و دره پونک همسایه است.

باربری محدوده محله درختی تهران
باربری محدوده محله درختی تهران

سفارش باربری درختی

در نهایت باربری درختی مجموعه بارکوب در کنار شما می‌ماند تا بتوانید به بهترین نحو روند انتقال اثاثیه خود را تمام کنید. برای استفاده از خدمات و امکانات اتوبار در محله درختی شماره‌های زیر را در نظر بگیرید.

شماره تماس باربری درختی تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود