Skip to main content

باربری درب دوم تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در درب دوم تهران

اگر در محدوده خیابان های دکتر شریعتی، شهید کلاهدوز، بزرگراه صدر، بلوار کاوه هستید و نیاز به خدمات باربری و حمل بار دارید، میتوانید روی بارکوب حساب کنید. بارکوب همه روز حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 8 شب خدمات باربری و اتوبار در محله درب دوم (محله صدر) تهران ارائه میکند. حمل اثاثیه منزل درب دوم، اسباب کشی درب دوم، حمل بار درب دوم و به صورت کلی اتوبار در محله صدر (درب دوم) از خدمات باربری شمال تهران بارکوب می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

شماره تماس باربری درب دوم تهران

قیمت باربری درب دوم

نرخ باربری در محدوده محله صدر و خیابان های درب دوم تهران توسط بارکوب ارائه می شود، همگی زیر نظر نرخ اتحادیه باربری تهران می باشد. شما میتوانید از جدول زیر برای برآورد اولیه قیمت حمل بار در محدوده درب دوم تهران به سایر محله ها و خیابان ها استفاه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با بارکوب تماس بگیرید.

 قیمت باربری درب دوم

 لیست تعرفه باربری درب دوم هزینه باربری درب دوم در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری درب دوماز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار درب دوم هزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

قیمت کرایه نیسان بار درب دوم:

قیمت باربری درب دوم برحسب نوع بار و ماشین انتخابی بسیار متغیر است. برای مثال هزینه خدمات باربری درب دوم برای کامیون‌ها و تریلی‌های سنگین‌وزن با خدمات نیسان بار درب دوم بسیار متمایز است. البته این موضوع در مورد بارها نیز صادق است. بدین ترتیب خدمات اتو بار در درب دوم متناسب با نوع بار قیمت‌گذاری می‌شود. در حال حاضر بارهای قابل‌حمل توسط شرکت‌های حمل بار درب دوم را می‌توان در دسته‌های زیر بیان نمود.

  • بارهای فله‌ای (وسایل فاقد بسته‌بندی)
  • باندل (کالاهای فلزی، چوبی، لوله‌های کم قطر)
  • عداتول (بارهای پرتراکم مانند شکر، نمک، پنبه)
  • بارهای متحرک (دام و طیور)
  • بار عام (بشکه، جعبه، کارتن، سیمان، چوب، میلگرد)
  • فریت بار (بسته‌بندی برای خارج از مرزها)
  • حمل و نقل وسایل منزل، اداره و سازمان‌ها

 

کرایه باربری درون‌شهری از محله درب دوم (صدر)
مقصدوانتنیسان
مینی‌سیتی98 هزار تومان109 هزار تومان
جشنواره109112
تهرانپارس110113
نارمک شرق106120
افسریه130145
سعادت‌آباد6882
تجریش85100
نیاوران92106
پاسداران95108
ونک8094
سهروردی7690
هفت‌تیر7588
انقلاب7894
امام حسین8599
جنت‌آباد8498
شهید ستاری88102
ارم97111
آزادی89103
ستارخان7792
توپخانه86100
نواب8599
یافت‌آباد100114

باربری محله درب دوم تهران
باربری محله درب دوم تهران

محله درب دوم تهران کجاست؟

محله درب دوم در استان تهران و در محدوده‌ی شمال شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۳ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با طبقه‌ی دوم بزرگراه صدر، بزرگراه صدر و خیابان نادر، از شرق با بلوار کاوه، خیابان بهار جنوبی و خیابان اخلاقی شرقی، از جنوب با خیابان کلاهدوز و از غرب با خیابان دکتر شریعتی و خیابان کشانی محدود شده است و با محله‌های ‌الهیه، درب دوم، دروس، تجریش، زرگنده، قیطریه، قلهک مجاورت دارد.

مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت‌های باربری تهران

یک مدیر متعهد برای افزایش کیفیت خدمات باربری، خود را موظف به مذاکره در مورد شرایط و ضوابط بهینه کار، پایبندی به نرخ مصوب اتحادیه و بررسی انتظارات مشتریان باربری می‌نماید. البته اعزام و برنامه‌ریزی بهینه تحویل کالا، مسیریابی درست، انتخاب حالت قرارگیری صحیح بار و تعادل بار نیز از وظایف یک شرکت متعهد باربری خوب در تهران به شمار می‌رود. ردیابی کالاها، حصول اطمینان از وجود بیمه مناسب، رسیدگی به شکایات و هرگونه ادعا حول حمل‌ونقل و درنهایت مدیریت و نظارت بر دریافت و پرداخت فاکتورها نیز در شرح وظایف شرکت‌های باربری و تمامی فعالان این حوزه قرار دارد. به همین دلیل حیطه فعالیت چنین نهادهایی بسیار گسترده‌تر ازآنچه بوده که تصور می‌شود.

سفارش باربری درب دوم

برای سفارش فقط کافی است با شماره باربری درب دوم بارکوب تماس گرفته تا خدمات باربری درب دوم بار بارکوب به‌سرعت و در عرض زمان کوتاهی در اختیارتان قرار گیرد. مدیریت بارکوب این مجموعه باربری شمال تهران توانایی انجام عملیات مقرون‌به‌صرفه، اجرای استراتژی‌های مختلف جهت افزایش بهره‌وری حمل‌ونقل و استفاده از دانش برای هماهنگی بین حامل‌ها و مقصد را دارد. ازاین‌رو بدون کوچک‌ترین دغدغه بارها را به مقاصد نهایی منتقل ساخته و خسارات را از میان‌ برمی‌دارد.

شماره تماس باربری درب دوم تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود