Skip to main content

باربری زرگنده تهران ⭐️44449136 جدول قیمت ها | اتوبار زرگنده تهران

اتوبار و باربری زرگنده

باربری زرگنده ،اتوبار زرگنده، خدمات اسباب کشی و حمل اثاثیه در محدوده زرگنده، باربری محدوده زرگنده، لیست باربری های زرگنده تهران، قیمت باربری زرگنده، با مجوز رسمی و معتبر از اتحادیه باربران و سال ها سابقه درخشان در امر باربری و بهره مندی از کادری مجرب و آموزش دیده خدمات نوین در زمینه حمل و نقل اسباب و اثاثیه و باربری را به شما عزیزان ارائه می دهد. هدف باربری بارکوب مشتری مداری و رضایتمندی شما عزیزان است. بارکوب شما را دعوت می کند تا یکبار ما را امتحان نمایید تا برای همیشه یکی از مشتریان ثابت باربری ما شوید.

قیمت باربری قلهک

قیمت باربری قلهک  در باربری بارکوب با توجه به مواردی اعم از مقصد، میزان اثاثیه و تعداد ماشین ها برای حمل اسباب، تعداد کارگران، مقدار وسایل استفاده شده در باربری و حمل و نقل، تعداد طبقات مبدا و مقصد بستگی دارد که در کل جمع بندی هزینه ها طبق تعرفه اتحادیه می باشد و هیچ هزینه ی اضافی ای از شما عزیزان گرفته نمی شود. با خیال راحت اثاثیه خود را به ما بسپارید و در مقصد با نازلترین قیمت تحویل بگیرید.

لیست تعرفه باربری هزینه باربری و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای باربری از 800.000 تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربریاز 200.000 تومان
هزینه کارگر باربریاز 150.000 تومان
فهرست موارد اضافی باربری و حمل بارهزینه‌های اضافی حمل بار و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260.000 تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100.000 تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافه از 125.000 تومان
دستمرد کارگر برای یک ساعت اضافهاز 80.000 تومان

لیست باربری های زرگنده

توصیه ما این است که برای اسباب کشی و باربری در زرگنده حتماٌ از باربری های معتبر استفاده کنید. در جدول زیر لیست باربری های زرگنده که از اتحادیه باربری تهران مجوز دارند آمده است. همگی این باربری های پروانه کسب از اتحادیه دارند و باید نرخ اتحادیه را رعایت کنند.

نام باربریشماره تماسآدرس
بارکوب44449136زرگنده،خ کوروش،خ امامزاده،خ عطاری مقدم
ظریف بار در حال به روز رسانیتهران_حکیمیه
اطلس بار در حال به روز رسانیتهران _ موحد دانش
جابه جا بار در حال به روز رسانیتهران _ اشرفی اصفهانی
ولیعصر باردر حال به روز رسانیتجریش، شهرک قائم
شمیراناتدر حال به روز رسانیشمیران خیابان فرمانیه
باربری اتحادیهدر حال به روز رسانیکاشانک، خیابان کامران

حمل اثاثیه منزل در زرگنده

عضو رسمی و معتبر اتحادیه باربران تهران

اتوبار زرگنده باربری زرگنده بهترین بسته بندی اثاثیه با به روز ترین و جدید ترین ابزار و وسایل

اتوبار زرگنده متخصص در امر باربری و اسباب کشی

اتوبار زرگنده رعایت نکات بهداشتی و اصول  ایمنی

خدمات: اعزام کارگر کاربلد، جدا سازی و بسته بندی اسباب و اثاثیه، حمل تخصصی یخچال ساید، حمل اسباب های سنگین و گران قیمت

باربری زرگنده با سرویس دهی شبانه روزی

باربری زرگنده سرویس دهی به تمام نقاط تهران

اتوبار زرگنده با کادری مجرب

باربری زرگنده با کامیون های بزرگ و سرویس  V.I.P

اتوبار زرگنده با بیمه نامه معتبر

حمل بار به شهرستان تا مبلغ ۳۰ میلیون تومان بیمه می شود

حمل بار و اثاثیه منزل به شهرستان با بارنامه دولتی رایگان

باربری ارزان زرگنده تهران

هزینه های باربری که شرکت باربری نیاوران برای مشتریان خود تعیین می کند بسیار مناسب است.در باربری ارزان نیاوران تهران همه افراد در هر سطحی مالی که باشند می توانند به راحتی از عهده هزینه باربری بر بیایند. اسباب کشی توسطباربری نیاوران هم راحت است و هم ارزان. اگر قیمت باربری برای شما مهم است اسباب کشی خود را به شرکت ما بدهید.

 خودروهای حمل باردر زرگنده

از خودروهای حمل باردر زرگنده که برای جا‌به‌جایی اثاثیه شما استفاده می کند. شامل وانت، نیسان، خاور، جفت، تریلی… از وانت بارها برای جا‌به‌جایی وسایل شما در داخل شهر استفاده می‌کند. وانت بار نسبت به اندازه کوچکتری که با خاور دارد جابه‌جایی وسایل در آن راحت‌تر می شود. همچنین قدرت مانور بالایی نیز در خیابان و کوچه دارد و همچنین از بارچین  مخصوص برای وسایل شما استفاده می کند تا هیچ مشکلی برای وسایل شما پیش نیاید. هحچنین از پتو و موکت برای ماشین های حمل بار استفاده می کند تا وسایل در هنگام قرار گرفتن کنار یکدیگر دچار آسیب نشوند.

زرگنده کجاست؟

زرگنده محله ای قدیمی در منطقه 3 تهران است . زرگنده ای که امروز ما می شناسیم بخشی از روستای حسن آباد بود که با توسعه شهر تهران شکل شهر نشینی به خود گرفت. محله زرگنده در سه کیلومتری جنوب تجریش قرار دارد. زرگنده در منطقه ۳ تهران واقع شده است. این محله از جمله محله های تاریخی شهر تهران به شمار میرود و در گذشته ای نه چندان دور، بعنوان روستایی در شمال شهر ری به شمار میرفت؛ که حدود ۳ هزار نفر جمعیت داشت. به مرور زمان با گسترش شهرنشینی، زرگنده نیز به بافت شهری تهران پیوست. از آنجا که سفارت روسیه در این منطقه واقع شده بود ییلاق کارکنان روس بشمار می رفت. یکی از کوچه های معروف این محله، کوچه قنات است که روبه روی مسجد جامع می باشد و به دلیل وجود قنات که آب شرب ساکنین این محله را تامین می کرد به کوچه قنات شهرت یافته بود. این کوچه به دلیل داشتن پله های فراوان و خانه هایی که بافت قدیمی خود را همچنان حفظ کرده است، توانسته محله زرگنده را در اذهان زنده نگه دارد. زرگنده دارای مسیلی است که از نهرهای جاری از دامنه البرز به سمت تهران به وجود آمده است.«زرگنده» با کوچه‌های پلکانی و خانه‌های قدیمی‌ شناخته می‌شود؛ محله‌ای که بین بزرگراه صدر و خیابان شریعتی و محله قلهک قرار گرفته‌است. زرگنده و قلهک آخرین روستاهای محدوده شمیران بودند.

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود