Skip to main content

باربری خیابان ولیعصر تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در خیابان ولیعصر

خدمات باربری خیابان ولیعصر بارکوب همچون بقیه باربری‌های موجود در شهر تهران با سالیان سال سابقه در زمینه اسباب کشی انواع وسایل، آماده‌ ارائه‌ خدمات در تهران و شهرستان‌ها به ساکنان خیابان ولیعصر می‌باشد. بارکوب با کمک تیم اجرایی حرفه‌ای اثاث کشی منزل، خدمات باربری در خیابان ولیعصر و محدوده خیابان های اطراف خیابان ولیعصر را با بهترین کیفیت انجام می‌دهد و از آسیب و صدمه دیدن بارتان جلوگیری می‌کند.

باربری خیابان ولیعصر از خدمات باربری منطقه 1 و باربری شمال تهران بارکوب است.

اگر نیاز به باربری یا وانت بار در محدوده خیابان ولیعصر دارید یا قصد اسباب کشی و جابجایی در خیابان ولیعصر را دارید با شماره تلفن‌های بارکوب تماس بگیرید.

قیمت باربری در خیابان ولیعصر

قیمت باربری و حمل اثاثیه منزل در خیابان ولیعصر و نرخ حمل بار با نیسان، خاور و وانت در محدوده خیابان ولیعصر و خیابان‌های اطراف برای انواع ماشین باربری در سال 1402 به شرح جدول زیر است.(نرخ اتحادیه)

هزینه های باربری در خیابان ولیعصر تهران
کرایه نیسان در خیابان ولیعصر350 هزارتومان (برای 2 ساعت کار)
کرایه خاور و ایسوزو در خیابان ولیعصر950 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
هزینه کارگر180 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
کرایه حمل بار از خیابان ولیعصر به شهرستانبرای استعلام هزینه تماس بگیرید

 

برای اطلاع از جزئیات قیمت حمل بار باربری تهران با بارکوب تماس بگیرید.

شماره تماس باربری خیابان ولیعصر تهران

لیست شرکت های باربری خیابان ولیعصر تهران

در این بخش لیست شرکت های معتبر باربری و حمل اثاثیه منزل در خیابان ولیعصر تهران را برای شما جمع آورده ایم. بعضی از این شرکت ها صرفا در محدوده خیابان ولیعصر خدمات رسانی و میکنند. برای اطلاع از شرایط تماس بگیرید.

بارکوب 02144449136تجریش – جنب بیمارستان شهدا
باربری خیابان ولیعصر 09192029136حکمت، خیابان باهنر
اتوبارخیابان ولیعصر02144449176منطقه ۱ خیابان مقدس اردبیلی
باربری تجریشدر دست بررسیمیدان تجریش خیابان فناخسرو
نگین بار شمالدر دست بررسیشهرک صدف، خیابان الوند
ولیعصردر دست بررسیشهرک قائم – خیابان محمد مهرآسا
تکبار شمیراناتدر دست بررسیشهرک قائم – خیابان شهید مهرآسا
اطلس باردر دست بررسیخیابان پاسداران – خیابان موحددانش
ندارددر دست بررسیکاشانک – کوچه باستان – خیابان کامران
امداد باردر دست بررسیکاشانک – خیابان مسجد جامع
ندارددر دست بررسیپاسداران – میدان نوبنیاد
بشکن باردر دست بررسیخیابان شهرک بوعلی – خیابان جوریکی
زیباباردر دست بررسیاوین – خیابان درکه – خیابان شهید کچوئی
ولنجکدر دست بررسیولنجک ، بلوار دانشجو ، خیابان گلستان،
پالادیومدر دست بررسیمحمودیه – خیابان مقدس اردبیلی

برخی از شرکت های موجود در خیابان ولیعصر عبارتند از، باربری بارکوب، باربری پاسداران، باربری جردن، باربری ولنجک، باربری تجریش، باربری ولیعصر و باربری خیابان ولیعصر. جهت اطلاعات بیشتر با بارکوب تماس بگیرید.

اتوبار در خیابان ولیعصر

تیم حرفه‌ای باربری بارکوب با بهره مندی از دانش بروز در زمینه هر گونه خدمات حمل و نقل و بسته بندی آماده اما ارائه خدمات در محدوده خیابان ولیعصر است. تا آنچه را که شما از یک جابجایی راحت و بدون نقص و خسارت انتظار دارید به شما هدیه دهد.

شرکت باربری بارکوب با خودروهای اتوبار جدید، بسته بندی وسایل شکستنی با عایق ضد ضربه، کارکنان تعلیم دیده و حرفه‌ای با قیمتی مناسب و عالی‌ترین خدمات باربری در محله خیابان ولیعصر را از این تیم بخواهید.

اتوبار بارکوب با در خیابان ولیعصر انواع خودروهای مجهز و جدید را در اختیار شما قرار میدهد، تا تمامی لوازم شما را بسته بندی و از هرگونه شکستگی جلوگیری کند.

خیابان ولیعصر کجاست ؟

خیابان ولیعصر تهران یکی از شاهراه های ارتباطی در مسیر شمال به جنوب و برعکس در شهر تهران است.  خیابان ولیعصر تهران از جنوب پایتخت در میدان راه‌آهن آغاز می‌شود و تا میدان تجریش در یکی از شمالی‌ترین نقاط شهر تهران در شمیرانات امتداد دارد. در طول خیابان ولیعصر مراکز فرهنگی و تجاری، پارک‌های عمومی بزرگ، رستوران‌ها و اماکن تفریحی و گردشگری زیادی وجود دارند. خیابان ولیعصر، بلندترین خیابان در خاورمیانه است. طول خیابان ولیعصر ۱۷٫۹ کیلومتر است. به‌دلیل قرارگرفتن خیابان ولیعصر در محدوده وسیع شمالی-جنوبی از شهر تهران، این خیابان بخش‌هایی از چهار منطقه شهرداری در تهران را در بر می‌گیرد. شمالی‌ترین نقطه از بلوار ولیعصر در محل میدان تجریش تا تقاطع پارک وی در محدوده منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد.

بخش زیادی از خیابان ولیعصر در محدوده مرکزی شهر تهران قرار دارد و به‌دلیل شلوغی و آلودگی، این قسمت از شهر در محدوده طرح ترافیک قرار دارد. از میدان راه‌آهن تا ورودی خیابان مطهری در خیابان ولیعصر، در محدوده طرح ترافیک دائمی قرار گرفته است. این مناطق بخش‌هایی از مناطق ۱۱ و ۶ شهر تهران هستند. از خیابان مطهری تا بزرگراه همت نیز در محدوده طرح ترافیک زوج و فرد قرار دارد؛ که بخشی از منطقه ۶ است. (+)

سفارش باربری خیابان ولیعصر تهران

بارکوب با کمترین هزینه ممکن خدمات اتوبار در محله های اطراف خیابان ولیعصر تهران را ارائه میکند. بیشترین سرعت و کیفیت ارائه خدمات باربری در خیابان ولیعصر را از بارکوب بخواهید. جهت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس باربری خیابان ولیعصر تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود