Skip to main content

باربری خیابان دولت تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در خیابان دولت تهران

اگر به دنبال باربری در خیابان دولت، اتوبار در خیابان دولت، خدمات حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی در خیابان دولت هستید  یا به لیست شرکت های باربری در خیابان دولت احتیاج دارید، میتوانید از خدمات باربری در تهران بارکوب استفاده کنید. در این صفحه ما در بارکوب جزئیات کاملی از قیمت حمل بار در خیابان دولت و لیست کاملی از شرکت های باربری و اسباب کشی در خیابان دولت تهران را برای شما آماده کرده ایم.

اتوبار خیابان دولت از خدمات حمل بار و باربری شمال تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 3 تهران بارکوب می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام لحظه ای قیمت حمل بار در خیابان دولت میتوانید با شماره های بارکوب تماس حاصل نمایید:

قیمت باربری در خیابان دولت

نرخ حمل بار در محدوده محله خیابان دولت تهران متناسب با نوع ماشین و تعداد کارگر و همچنین تعداد ساعاتی که نیاز به خدمات باربری دارید متغیر است. هچنین در صورتی که جابجایی بار از نوع اسباب کشی منزل باشد، می تواند هزینه های جانبی نظیر جابجایی یخچال سایدبای ساید، میز ارگ، گاوصندوق و همچنین تعداد طبقات ساختمان در مبدا و مقصد را داشته باشد. برای استعلام دقیق قیمت باربری و حمل بار در خیابان دولت با بارکوب تماس بگیرید.

در جدول زیر قیمت حمل بار در خیابان دولت تهران برای سال 1402را ملاحظه می کنید:

هزینه های باربری در خیابان دولت تهران
کرایه نیسان در خیابان دولت350 هزارتومان (برای 2 ساعت کار)
کرایه خاور و ایسوزو در خیابان دولت950 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
هزینه کارگر180 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
کرایه حمل بار از خیابان دولت به شهرستانبرای استعلام هزینه تماس بگیرید
  • حداقل ساعت برای کرایه خاور و ایسوزو جهت حمل بار 3 ساعت است. و به ازای هر ساعت اضافه، هزینه ماشین و کارگر به تناسب اضافه می گردد.
  • حداقل ساعت برای کرایه نیسان، 2 ساعت می باشد.

شماره تماس باربری خیابان دولت تهران

حمل اثاثیه منزل در خیابان دولت تهران

اگر قصد اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل از خیابان دولت تهران به سایر نقاط را دارید ( و یا بالعکس) میتوانید از خدمات ویژه اسباب کشی و بسته بندی بارکوب بهره مند شوید. انواع خاور و ایسوزو برای اسباب کشی به همراه کارگران حرفه ای و کاربلد و خوش اخلاق را در اختیار شما قرار میدهیم. شرکت های مختلفی جهت باربری و اسباب کشی ممکن است قیمت های مختلفی را ارائه کنند. اما بارکوب همواره علاوه بر این که قیمت های مناسب تری به مشتریان پیشنهاد میدهیم در کنار آن سرویس های ارائه شده توسط ما بالاترین کیفیت را دارند. کافیست یک بار امتحان کنید!

لیست باربری های خیابان دولت

برخی از شرکت های معتبر باربری در خیابان دولت تهران مثل باربری خیابان دولت، اتوبار بارکوب، باربری اتحادیه، سفیربار، اتوبار پاسداران، قلهک بار، شمیران بار، زیبا بار، ارشاد بار و اطلس بار، انواع مختلف خدمات باربری و حمل اثاثیه و اسباب کشی را به شما ارائه می دهند. چنانچه قصد جابجایی بار از خیابان دولت به شهرستان را دارید میتوانید از خدمات حمل بار به شهرستان بارکوب استفاده کنید. برخی از این شرکت ها فقط حمل بار با ماشین های سبک نظیر وانت و نیسان را ارائه میکنند و برخی نیز انواع ماشین سنگین(تک، جفت، خاور و تریلی ) را نیز در اختیار شما قرار میدهند.

بارکوب02144449176تهران، خیابان دولت
اتوبار بارکوب02144449136تهران خیابان دولت
اتوبار اتحادیهدر حال آپدیتپاسداران  – میدان نوبنیاد – مجتمع نوبنیاد
سفیر باردر حال آپدیتمیدان هروی بلوار گلزار نبش کوچه حسن خاک
اتوبار پاسداراندر حال آپدیتروس – خیابان پاسداران – خیابان اختیاریه جنوبی)
قلهک باردر حال آپدیتخ شریعتی قلهک ایستگاه شهردار
شمیران باردر حال آپدیتخ دکتر شریعتی ،بالاتر از بانک ملی قلهک خ یزدانیان، سیمای شمالی
حمل باردر حال آپدیتحسن آباد زرگنده
زیبا باردر حال آپدیتتجریش – اوین – خیابان درکه – خیابان شهید کچویی
ارشاد باردر حال آپدیتتهران – حسینیه ارشاد – خیابان قبا – خیابان شهید علی ناطق نوری
اطلس باردر حال آپدیتتهران – پاسداران – خیابان پاسداران – خیابان شهید برادران موحددانش – ساختمان نیما

 

چه نوع بارهایی حمل می شود؟

خدمات حمل بار در شمال تهران نظیر خیابان دولت، انواع لوازم سبک و سنگین اعم از جابجایی یخچال های ساید بای ساید، میز پینگ پنگ، گاوصندوق، تلوزیون های بزرگ (سینمای خانگی)، لوازم پزشکی و اداری نظیر صندلی و میز و هر نوع لوازم کوچک و بزرگ انجام می پذیرد. هر نوع خودرویی که لازم داشته باشید سبک و یا سنگین در اتوبار بارکوب برای شما فراهم میکنیم. همچنین اگر نیاز به کارگر بسته بندی و اسباب کشی داشته باشید با قیمت مناسب برای شما ارسال می کنیم.

محدوده خدمات باربری در خیابان دولت

  • اختیاریه جنوبی
  • شهید شاپوری
  • دیباجی جنوبی
  • شهید یارمحمدی
  • شهید رحمانی
  • شهید حاج آقامیری
  • شهید کاوه

خیابان دولت تهران کجاست؟

خیابان دولت (کلاهدوز)، خیابانی شرقی غربی است که ابتدای آن از شرق با یک فرعی در خیابان پاسداران شروع شده و تا خیابان شریعتی ادامه میابد. در شمال این خیابان و به موازات آن بزرگراه صدر قرار گرفته است. خیابان کلاهدوز مرز شمال و جنوب چهار محله اختیاریه، دروس، درب دوم و قلهک را تعیین می کند. (منبع)

سفارش باربری خیابان دولت

اگر قصد جابجایی لوازم منزل و اسباب کشی دارید و یا میخواهید کالایی را از محدوده خیابان دولت به سایر محله ها و یا شهرها جابجا کنید، میتوانید همه روزه از ساعت 8 صبح الی 8 شب با بارکوب تماس حاصل نمایید. ما در باربری بارکوب همه روزه منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم. انواع خودروهای سبک (نیسان و انت) و سنگین (کامیون، تک، جفت، خاور) جهت جابجایی و حمل بار ارائه می شود. به تمام نقاط ایران و تهران جابجایی و حمل بار از خیابان دولت تهران انجام می پذیرد برای رزرو و سفارش تلفنی و استعلام قیمت میتوانید با ما تماس بگیرید.

شماره تماس باربری خیابان دولت تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود