Skip to main content

باربری حشمت الدوله تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در حشمت الدوله تهران

یکی از خدمات باربری در تهران که از سوی اتوبار بارکوب ارائه می شود باربری حشمت الدوله می باشد. اگر نیاز به باربری در تهران، باربری حشمت الدوله، اتوبار حشمت الدوله، باربری منطقه 11 تهران، اتوبار مرکز شهر، حمل اثاثیه منزل حشمت الدوله، اثاث کشی حشمت الدوله و …. نیاز دارید می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید. همکاران ما درخدمت شما هستند تا بهترین خدمات باربری در تهران از جمله باربری حشمت الدوله را به شما ارائه کنند. باربری ایمن را از باربری حشمت الدوله بارکوب بخواهید.

شماره تماس باربری حشمت الدوله تهران

خدمات باربری در حشمت الدوله زیر نظر اتحادیه باربری مرکز تهران می باشد.

قیمت باربری حشمت الدوله

در این قسمت تصمیم داریم درباره مواردی که در قیمت خدمات حشمت الدوله تاثیر دارند صحبت کنیم. خدمات مختلف از جمله خدمات باربری تهران به گونه ای هستند که به فراخور چند متغیر قیمتشان متفاوت است. خدمات حمشت الدوله تهران نیز به عنوان یکی از خدمات باربری در تهران به فراخور عواملی مانند تعداد کارگر، نوع وسیله نقلیه و البته مدت زمانی که کارگران به ارائه خدمات می پردازند تعیین می شود. توصیه می کنیم نگاهی به جدول زیر بندازید.

تعرفه حمل بار با نیسان به مدت سه ساعت300 هزار تومان
تعرفه حمل بار با خاور به مدت سه ساعت880 هزار تومان
دستمزد کارگر برای ارائه سه ساعت خدمات170 هزار تومان
تعرفه حمل بار نیسان به مقصد شهرستاناز طریق تماس از قیمت باخبر شوید.

 

باربری بارکوب درخدمت شماست تا بهترین خدمات باربری حشمت الدوله را به عنوان یکی از انواع خدمات باربری مرکز تهران به شما ارائه کند. اگر نیاز به دریافت این خدمات دارید می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

لیست باربری های حشمت الدوله

در این بخش از این مطلب تصمیم گرفته ایم چندین مورد از بهترین باربری هایی که خدمات حشمت الدوله را ارائه می کنند را به شما معرفی کنیم. نگاهی به جدول زیر دست شما را برای دریافت این خدمات باز می کند.

نام باربریشماره تماسآدرس باربری
باربری بارکوب02144449136جمالزاده جنوبی، نبش جمهوری
اتوبار بارکوب09192029136سلیمانیه، نبش جمهوری، پلاک2
حشمت بار02144449176خیابان بهزاد
حمل بار حشمت الدوله09191509176خیابان دیلمان
باربری جمالزادهتماس بگیریدجمالزاده، خیابان لبافی نژاد پلاک 31
اسنپ بارتماس بگیرید
شقایق بارتماس بگیریدجمالزاده جنوبی، کامیاب

 

اگر تصمیم به دریافت بهترین خدمات باربری حشمت الدوله دارید می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید. ما درخدمت شما هستیم تا بارهای شما را بدون دردسر به مقصد حمل کنیم. دریافت باربری از بارکوب یعنی ایمنی و اطمینان در باربری.

محله حشمت الدوله کجاست؟

حشمت الدوله یکی از محله های شناخته شده در تهران می باشد که دارای قدمت قابل توجهی می باشد. این محله از دیرباز مسیری بوده است برای اینکه افراد سری به پزشک مشهور دوره قاجار بزنند. این محله در منطقه 11 تهران واقع بوده و ایستگاه متروی انقلاب نزدیک ترین ایستگاه مترو نزدیک این محله می باشد.

سفارش باربری حشمت الدوله

اگر تصمیم به دریافت خدمات باربری حشمت الدوله دارید می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید. همکاران در زمان مناسب خدمت شما خواهند رسید و به صورت کاملا بی دردسر اسباب و اثاثیه شما را به مقصد حمل خواهند کرد.

شماره تماس باربری حشمت الدوله تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود