Skip to main content

باربری حشمتیه تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در حشمتیه تهران

خدمات باربری و حمل اثاثیه منزل در محله حشمتیه تهران توسط بارکوب همه روزه حتی ایام تعطیل انجام می شود. اگر به خدمات باربری و حمل بار و اثاث کشی در محدوده حمشتیه تهران، وانت بار در حمشتیه و اتوبار در حشمتیه احتیاج دارید میتوانید از ساعت 8 صبح الی 8 شب با بارکوب تماس بگیرید. باربری حشمتیه زیر مجموعه خدمات باربری مرکز تهران بارکوب می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

اتوبار در محله حشمتیه تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 7 تهران شرکت بارکوب می باشد.

شماره تماس باربری حشمتیه تهران

تعرفه باربری حشمتیه

قیمت حمل بار و اسباب کشی در محله حشمتیه تهران و محله های منطقه 7 در جدول زیر مشخص شده است. این جدول تعرفه اسباب کشی و جابجایی در حشمتیه برای سال 1402 است. که میتوانید حدود هزینه را با آن مشخص کنید. برای دریافت جزئیات بیشتر با بارکوب تماس بگیرید.

قیمت باربری حشمتیه

هزینه های باربری در حشمتیه
کرایه نیسان در حشمتیه350 هزارتومان (برای 2 ساعت کار)
کرایه خاور و ایسوزو در حشمتیه950 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
هزینه کارگر180 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
کرایه حمل بار از حشمتیه به شهرستانبرای استعلام هزینه تماس بگیرید

 

لیست باربری های حشمتیه تهران

در جدول زیر لیست برخی از شرکت های باربری و اتوبارهای معتبر در سطح شهر تهران و محدوده حشمتیه مشخص شده است. شما میتوانید با تماس با هریک از این شرکت ها که زیر نظر اتحادیه باربری تهران فعالیت میکنند تماس بگیرید. در صورتیکه به خدمات فوری حمل بار در حشمتیه احتیاج دارید با بارکوب تماس بگیرید.

لیست اتوبار های بارکوب

باربری بارکوب02144449136تهران، حشمتیه، خیابان معلم
حمل بار حشمتیه09192029136تهران، حشمتیه، خیابان عطرچی
اتوبار بارکوب02144449176تهران، حشمتیه، خیابان مطهری
صفا باردر حال بروزرسانیتهران ، باغ صبا ، خیابان شیخ صفی ، خیابان کلیم کاشانی ، پلاک 36 ، طبقه همکفکد پستي: 1613688641
ترانسپورت باردر حال بروزرسانیتهران ، دکترعلی شریعتی ، کوچه فرهاد ، خیابان پادگان ولیعصر (عج) ، پلاک 28 ، طبقه همکفکد پستي: 1613945811
نورددر حال بروزرسانیخ پاستارک مروی پاساژ144 اهن  110کد پستي: 1616616861
اتوبار سید خنداندر حال بروزرسانیتهران ، مجیدیه ، خیابان شهید اثنی عشری ، خیابان شهید سعید موسوی ، پلاک 120 ، طبقه همکفکد پستي: 1634663361
اتوبار تهران نودر حال بروزرسانیتهران – نظام آباد – کوچه شهید محمدرضا دولت آبادی – خیابان مسیل شهید داود گلشن دوست – پلاک 379 – طبقه همکف
بهرام باردر حال بروزرسانیتهران – نظام آباد شمالی – خیابان شهید سعید زینال زاده(130) – خیابان شهید آیت اله مدنی – پلاک 1,288 – طبقه همکف
اتوبار شریعتیدر حال بروزرسانیتهران ، سبلان شمالی ، کوچه شهید اکبر وفائی ، خیابان شهید ابوالفضل رضائی ، پلاک 33 ، طبقه همکف
عباس آباددر حال بروزرسانیخیابان شریعتی،  بلوار قدوسی،  خیابان آقا بیگی ، پلاک 15، طبقه همکف

اتوبار در حشمتیه تهران

حمل اثاثیه منزل در حشمتیه : اگر ساکن محله حشمتیه و یا منطقه 7 هستید برای حمل اثاثیه خود به ما اعتماد کنید. اتوبار حشمتیه تهران با دارا بودن ماشین های مسقف و موکت دار اثاثیه تان را به گونه ای حمل می کند که آسیبی به آنها وارد نشود.

بسته بندی در حشمتیه: خدمات مربوط به بسته بندی لوازم منزل توسط تیم حرفه ای بارکوب انجام می شود. هر گونه وسایل ریز و درشتی که در خانه دارید بدون هیچ نگرانی قابل بسته بندی کردن است. لوازم بزرگ و خاصی مانند پیانو و مجسمه های گران قیمت با حساسیت و دقت بالا بسته بندی می شوند.

باربری محدوده حشمتیه تهران

برای حمل بار در محدوده منطقه 7 و مناطق اطراف آن با بارکوب تماس بگیرید. کارشناسان ما متناسب با نوع بار و وزن آن ماشین مناسب برای حمل بار را به شما پیشنهاد می دهند. باربری منطقه 7 تهران و محله حشمتیه به صورت درون شهری و بین شهری فعالیت می کند. ماشین های ما شامل نیسان، وانت، خاور و تریلی است.

مناطق تحت پوشش حمل بار حشمتیه تهران : علاوه بر حشمتیه مناطق و نواحی که در نزدیکی حشمتیه هستند تحت پوشش باربری حشمتیه تهران قرار دارند. بنابراین در محله ها و مناطق زیر نیز می توانید در صورت نیاز به حمل بار با ما تماس بگیرید.

۱- خیابان معلم

2. خیابان گوهری

3. خیابان مرودشت

نیسان بارحشمتیه تهران

در صورت نیاز به وانت بار در حشمتیه و محدوده منطقه 7 با شماره های ما در بارکوب تماس بگیرید. حمل بار با وانت و نیسان در حشمتیه همه روزه در بارکوب انجام می شود.

محله حشمتیه تهران کجاست؟

محله حشمتیه در شرق و در منطقه‌ی 7 تهران قرار دارد و با بسیاری از مناطق تهران هم مرز و همسایه است.محله حشمتیه در شمال به میدان سبلان، در جنوب به خیابان شاه مرادی، در غرب به بزرگراه صیاد شیرازی و در شرق به بزرگراه امام علی محدود می شود. حشمتیه در شرق تهران قرار دارد و از آن جايي كه در حشمتیه، آپارتمان‌های بسيار زيادي ساخته شده، محله‌ای بسيار شلوغ است. وسعت محله تقریبا 153 مترمربع است. عباس آباد، عشرت آباد و اندیشه از محلات مشهور این محله است. شما می‌توانید از طریق بزرگراه رسالت، خیابان‌های مجیدیه، سبلان، دماوند، انقلاب، بزرگراه مدرس و خیابان مفتح به این محله دسترسی داشته باشید. (+)

سفارش باربری حشمتیه تهران

برای سفارش باربری حشمتیه  و حمل بار در محدوده حشمتیه با انواع ماشین باربری وانت، نیسان، خاور، کامیونت و کامیون می‌توانید همه روزه حتی روزهای تعطیل با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید. بارکوب آماده ارائه انواع خدمات باربری و اسباب کشی در تهران خصوص منطقه حشمتیه و مناطق اطرف با کمترین قیمت و ارسال کارگر اسباب کشی ماهر و بسته بندی حرفه ای وسایل منزل است. برای اینکه بتوانید بتوانید سفارش  باربری در حشمتیه  را ثبت کنید با شماره ‌های زیر تماس بگیرید:

شماره تماس باربری حشمتیه تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود