Skip to main content

باربری بلوار ارتش تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در بلوار ارتش تهران

باربری بلوار ارتش تهران را همین الان می توانید از طریق باتجربه ترین و بهترین افراد شاغل در حوزه حمل بار دریافت کنید. آن هم با مناسب ترین قیمت ها و البته درنهایت خوش قولی. ما به دنبال این هستیم تا افراد را از سختی های دوران باربری، از بلند کردن وسایل سنگین گرفته تا پرداخت هزینه های گزاف و البته بلاتکلیفی از جهت مکان چیدن وسایل خلاص کنیم. اگر قصد دریافت خدمات باربری بلوار ارتش، حمل اثاثیه منزل و اتوبار در بلوار ارتش تهران را دارید می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

شماره تماس باربری بلوار ارتش تهران

خدمات باربری در بلوار ارتش تهران زیر نظر اتحادیه باربری شمال تهران (باربری منطقه 1 تهران) می باشد.

قیمت خدمات باربری بلوار ارتش تهران

قیمت خدمات باربری یکی از اصلی ترین فاکتور هایی است که افراد قبل از دریافت این خدمات درباره اش سوال دارند. این را بدانید که نمی توان به طور کلی قیمت مشخصی را برای این خدمات تعیین کرد. چرا که خدمات باربری بلوار ارتش تهران بستگی به فاکتور هایی مانند تعداد کارگر و نیز مدت زمان ارائه خدمات و البته نوع وسیله نقلیه ای که دراختیار شما قرار می گیرد دارد. برای آشنایی بیشتر با قیمت خدمات باربری بلوار ارتش نگاهی به جدول زیر بندازید:

 قیمت باربری بلوار ارتش

 لیست تعرفه باربری بلوار ارتشهزینه باربری بلوار ارتش در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری بلوار ارتشاز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار بلوار ارتشهزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

همکاران ما در بخش پشتیبانی بارکوب درخدمت شما هستند تا به صورت شفاف اطلاعات دقیقی را درباره قیمت خدمات باربری بلوار ارتش تهران دراختیار شما قرار دهند. تنها کافی است از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

لیست باربری های بلوار ارتش

در بلوار ارتش می توانید به منظور دریافت بهترین خدمات باربری از طریق تماس تلفنی با باربری های ذکر شده در جدول زیر اقدام کنید. می توانید با انتخاب یکی از موارد مذکور در لیست زیر مسئولیت حمل بار های خود را برعهده افراد شاغل در این مجموعه ها قرار دهید.

باربری بارکوب02144449136
اتوبار بارکوب09191509176
ارتش بار09192029136
باربری بلوار ارتش02144449176
نگین بار شمالتماس بگیرید
تکبار قدس شمیراناتتماس بگیرید
باهنرتماس بگیرید
پایا پیکتماس بگیرید
ولیعصرتماس بگیرید

 

اتوبار بارکوب بهترین گزینه برای حمل بارهای شما به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته در خدمت شماست. اگر قصد یک باربری بی دردسر را دارید و نگران سلامت رسیدن بارهای خود به مقصد آن هم در این اوضاع اقتصادی هستید دیگر جای نگرانی نیست. ما بارهای شما را بی دردسر و با مناسب ترین قیمت ها به مقصد حمل می کنیم.

نیسان بار بلوار ارتش تهران

برای حمل بارهای سبک و یا کم حجم میتوانید از خدمات نیسان بار و یا وانت بار بارکوب استفاده کنید. هزینه حمل بار با نیسان به صورت سرویسی محاسبه می شود. ارسال بار با نیسان به شهرستان زیر نظر نرخ اتحادیه می باشد و در صورت درخواست شما بار، بیمه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

معرفی بلوار ارتش تهران

بلوار ارتش یکی از بلوار های واقع در سمت شمال شرق تهران می باشد. این بلوار پس از آغاز شدن از میدان ارتش از تقاطع امام علی و ازگل عبور کرده و به لشگرک ختم می گردد. محله های بسیاری به این بلوار شناخته شده شمال تهران دسترسی دارند. از لازک و شهرک صدف و البته شهرک شهید محلاتی گرفته تا شهرک قائم و البته شهرک دانشگاه همه و همه به این محله دسترسی دارند.

سفارش باربری بلوار ارتش تهران

اگر به دنبال این هستید تا مسئولیت حمل بارهای خود را به یک اتوبار دارای اعضای حرفه ای بسپدارید بدانید که خوب گزینه ای دربرابر شماست. ما درخدمت شما هستیم تا بارهای شما را بدون ورود حتی یک خدشه کوچک به مقصد حمل کنیم. همین الان می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید. همکاران ما بدون بدقولی و فوت وقت خدمت شما خواهند رسید.

شماره تماس باربری بلوار ارتش تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود