Skip to main content

باربری بروجردی تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در بروجردی تهران

وقتی تصمیم به جابه‌جایی وسایل خانه به جای دیگری داریم و یا می‌خواهیم از یک شهر به شهر دیگر برویم، اولین گزینه‌ای که به ذهنمان می‌رسد تماس با شرکت‌های باربری است. حمل کالاهای بزرگ و وسایل حساس با ماشین شخصی و به صورت فردی ممکن نیست. بنابراین همیشه باید شرکت‌های باربری معروف و معتبر شهر و اطراف خود را بشناسیم.

اگر به خدمات حمل بار در بروجردی، اسباب کشی در بروجردی، حمل اثاثیه منزل و اتوبار در بروجردی تهران احتیاج دارید، میتوانید همه روز، حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 8 شب با بارکوب تماس بگیرید.

شماره تماس باربری بروجردی تهران

قیمت باربری بروجردی تهران

همان‌طور که می‌دانید شرکت‌های باربری، وظیفه جابه‌جایی و حمل بار را به عهده دارند. شرکت بارکوب علاوه بر داشتن سال‌ها تجربه باربری در سراسر تهران و ارسال به شهرستان، تلاش خود را می‌کند تا کالای شما در ایمنی و سلامت کامل به مقصد برسد. از مزایای دیگر شرکت بارکوب قیمت بهینه و مناسب آن است که بر اساس میزان ساعت کار و وسیله نقلیه مورد استفاده متغیر است. اتوبار بروجردی از وسایل نقلیه مجهز و مناسب جهت جابه‌جایی اثاثیه شما استفاده می‌کند. در ادامه لیست قیمت باربری بروجردی را برای شما آورده‌ایم.

هزینه باربری بروجردی
کرایه خاور برای سه ساعت 880 هزار تومان
کرایه نیسان برای دو ساعت 350 هزار تومان
کرایه کارگر برای سه ساعت 150 هزار تومان
کرایه نیسان‌ برای شهرستان تماس بگیرید

 

لیست باربری‌های بروجردی

با توجه به درخواست‌های فراوان در زمینه خدمات باربری شرق تهران، بارکوب تصمیم گرفت شعبه باربری محدوده بروجردی را تاسیس کند. این مجموعه باربری و حمل بار فعالیت خود را در سال 1385 آغاز کرد و به مرور زمان جایگاه ویژه‌ای در میان مشتریان به دست آورد.

ما در ادامه لیست اتوبارهای بروجردی تهران را برای شما آورده‌ایم تا در هر نقطه تهران که هستید، در هر ساعت شبانه‌روز برای هماهنگی و جابه‌جایی وسایل خود تماس بگیرید. حمل اثاثیه باربری بروجردی با هدف ضمانت سالم ماندن کالاها و جلب رضایت مشتری سال‌هاست به فعالیت خود ادامه می‌دهد. فقط کافی است با یکی از اتوبارهای موجود در لیست تماس بگیرید.

بارکوب02144449136بلوار ابوذر، خیابان پیروزی
باربری تهران09192029136 میدان شوش خیابان صابونیان
بروجردی بار02144449176خیابان ری چهارراه صدر
حامد بارتماس بگیریدمیدان شوش، خیابان ری
 کالای سبکتماس بگیریدنوبهار ، خیابان شوش
کالابرانتماس بگیریدترمینال جنوب، خیابان بخارائی
آهنگ محلاتیتماس بگیریداتوبان شهید محلاتی خیابان فتح اله
اتوبار ابوذرتماس بگیریدبلوار ابوذر ،پائین تر از پل ششم
قصر افسریهتماس بگیریداسلام آباد – بلوار خاتم الانبیا (۳۵ متری قصر فیروزه)
اتوبار سیارتماس بگیریدافسریه ۱۵متری دوم اسلام اباد
نادر بارتماس بگیریدافسریه خیابان ۱۵ متری دوم اسلام آباد
اطلس بارتماس بگیریدشهرک والفجر، خیابان غلامی
اتوبار اتحادیهتماس بگیریدافسریه ۱۵ متری سوم
اتوبار کلاتهتماس بگیریدمسعودیه ابومسلم
باربری رهپاکتماس بگیریدخاوران میدان اقانور

اتوبار بروجردی

باربری محدوده بروجردی تهران یکی از شعبه‌های شرکت بارکوب در شرق تهران است. بروجردی بار با داشتن کادری مجرب و متخصص، از بسته‌بندی تا تحویل بار شما را به طور کامل و در ایمن‌ترین حالت انجام می‌دهد. کارکنان این شرکت خدمات بسته‌بندی را بر اساس اصول و استاندارد باربری انجام داده و تمام تلاش خود را برای محافظت هر چه بیشتر از وسایل به کار می‌گیرند. خدماتی که حمل بار بروجردی انجام می‌دهد شامل:

  • بسته‌بندی ایمن اثاثیه
  • حمل اثاثیه و کالاهای منزل، اداره و شرکت‌های صنعتی
  • دارای بیمه معتبر برای کالاها
  • حمل بار توسط باربری بروجردی به شهرستان
  • پاسخگویی 24 ساعته
  • و…

شرکت بارکوب، نه تنها ضامن تحویل به موقع بار و تخلیه آن در زمان مناسب است بلکه سلامت و ایمنی محموله ارسالی جز تعهدات این شرکت خواهد بود. خدمات باربری در بروجردی تمام کالایی که از شما تحویل می‌گیرد را بیمه می‌کند تا مشتریان با خیالی آسوده، مرسوله خود را بدست این شرکت بسپارند.

باربری محدوده بروجردی تهران

سرویس باربری محدوده بروجردی بارکوب در جنوب شرق تهران فعالیت دارد. جنوب شرق تهران که جز مناطق شلوغ و دارای مسکن و اداره فراوان است، لازمه داشتن شرکت‌های باربری معتبر در این منطقه است. با توجه به این موضوع، بارکوب تصمیم گرفت با توجه به نزدیکی و رفاه مشتریان خود، یکی از شعبه‌های باربری خود را در ناحیه بروجردی قرار دهد. در مناطق شلوغ، اسباب‌کشی و جابه‌جایی اثاثیه و وسایل نیز بیشتر صورت می‌گیرد. بنابراین وجود یک باربری معتبر و شناخته شده مانند اتوبار بروجردی اهمیت زیادی دارد.

اتوبار بروجردی، با داشتن سال‌ها تجربه و مهارت در زمینه حمل کالا و جابه‌جایی وسایل مختلف، یکی از مهم‌ترین شرکت‌های باربری محدوده شرق تهران محسوب می‎شود. کارکنان ماهر و مجرب این شرکت با داشتن آگاهی و تخصص لازم در انجام خدمات باربری و حمل کالا تلاش خود را می‌کنند تا نگرانی و استرسی بابت حمل اثاثیه نداشته باشید. بدون شک این هدف بارکوب است که تا همیشه رضایت مشتریان خود را داشته باشد و ذهنیت خوبی از این شرکت برای افراد باقی بماند. بنابراین خدمات باربری در بروجردی سعی دارد با مناسب‌ترین قیمت، در کمترین زمان و در امن‌ترین حالت ممکن، کالاهای شما را جابه‌جا کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با باربری بروجردی جهت حمل و نقل کالا، با مشاوران ما در بخش پشتیبانی در تماس باشید.

باربری محدوده محله شهید بروجردی تهران
باربری محدوده محله شهید بروجردی تهران

محله بروجردی کجاست؟

محدوده بروجردی در جنوب شرقی تهران واقع شده است. در این منطقه ساختمان‌های مسکونی فراوانی وجود دارد. محله بروجردی در منطقه 14 تهران بوده و از مناطق قدیمی محسوب می‌شود. این محله از سمت شرق به بزرگراه بعثت، بزرگراه بسیج و بزرگراه آزادگان می‌رسد. به علاوه از سمت غرب به بزرگراه امام علی منتهی می‌شود. محله بروجردی در مجاورت محله‌های کیانشهر شمالی، کیانشهر جنوبی، مشیریه و اتابک قرار دارد.

سفارش باربری بروجردی تهران

برای انتخاب یک اتوبار مناسب، در کنار ضمانت سالم ماندن وسایل، هزینه مناسب و امانت‌داری، داشتن کارکنان و رانندگان مطمئن و متخصص نیز برای مشتریان اهمیت فراوانی دارد. شرکت بارکوب با سال‌ها تجربه و خدمات مستمر در زمینه حمل و نقل کالا، تمام انتظاراتی که از یک شرکت باربری دارید را فراهم می‌کند. این شرکت شعبه‌های فراوانی دارد که یکی از بهترین آن‌ها، باربری منطقه بروجردی در جنوب شرق تهران است و توانسته کادری مجرب و متخصص را گرد هم آورد. شما می‌توانید برای تماس و هماهنگی با باربری بروجردی تهران از شماره‌های زیر استفاده کنید. مشاوران ما در طول شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند.

شماره تماس باربری بروجردی تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود