Skip to main content

باربری مشیریه تهران ⭐️44449136 جدول قیمت ها | اتوبار مشیریه تهران

لیست باربری های مشیریه تهران

باربری مشیریه، اتوبار مشیریه و باربری مشیریه تهران،لیست باربری های مشیریه،باربری در مشیریه، اتوبار در مشیریه، حمل بار مشیریه، حمل اثاثیه منزل مشیریه، حمل و نقل مشیریه و شماره تلفن باربری مشیریه از خدمات باربری بارکوب می باشد.بی شک بارکوب یکی از مجهزترین اتوبارهای درون شهری در تهران است که با در اختیار داشتن خودروهای جدید و مختص باربری و چندین راننده حرفه ای ، خدمات شایسته ای را به ساکنین مشیریه ارائه می دهد. پشتیبانی ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته ، ارتباط حضوری و آنلاین با مشتری نقش زیادی در شهرت این شرکت داشته است. همچنین ما از معدود شرکتهایی هستیم که پرسنل را جهت انجام وظایف خود آموزش می دهیم که این مسئله بر افزایش کارایی ما و رضایت مشتریان نقش اساسی دارد.

قیمت باربری مشیریه

قیمت باربری مشیریه با ارزان ترین هزینه در محدوده مشیریه یکی از بهترین باربری های تهران  است که خدمات حرفه ای باربری می دهد. باربری و اتوبار تهران حمل بار و اثاثیه منزل ، بسته بندی وسایل ، باربري با نیسان و وانت و خاور و تریلی… شرکت ما افتخار دارد با کادر مجرب و آموزش دیده تمامی حمل و نقل شما عزیزان را در سریع ترین زمان جابجا نمایید. تلفن باربری بارکوب  سرویس ترابری آنلاین که سفارش های حمل بار مشتریان را از سراسر کشور گرفته و جهت حمل آنها، برای رانندگان خودروهای سنگین اعلام بار می کند.

لیست تعرفه باربری هزینه باربری و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای باربری از 800.000 تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربریاز 200.000 تومان
هزینه کارگر باربریاز 150.000 تومان
فهرست موارد اضافی باربری و حمل بارهزینه‌های اضافی حمل بار و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260.000 تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100.000 تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافه از 125.000 تومان
دستمرد کارگر برای یک ساعت اضافهاز 80.000 تومان

لیست باربری های مشیریه

لیست باربری های مشیریه قیمت های استثنایی، تضمین امنیت و بیمه باربری تهران با کارگران حرفه ای حمل بار، انواع ماشین باربری مسقف و روباز ارسال به تمام نقاط . انجام اسباب کشی داخل تهران و شهرستانها بصورت شبانه روزی، ارسال کارگر مجرب و حرفه ای جهت بسته بندی و جابجایی اثاثیه منزل، باربری بارکوب تهران . لیست باربری های تهران به شما کمک میکند تا بتوانید، مناسب ترین اتوبار و باربري تهران به مسیر خود را بیابید و در اسباب کشی از آن استفاده کنید .

نام باربریشماره تماسآدرس
بارکوب44449136مشیریه، خیابان صالحی، پلاک 85
ظریف بار در حال به روز رسانیتهران_حکیمیه
اطلس بار در حال به روز رسانیتهران _ موحد دانش
جابه جا بار در حال به روز رسانیتهران _ اشرفی اصفهانی
نادر باردر حال به روز رسانیافسریه، خیابان 15 متری دوم اسلام آباد
اطلس باردر حال به روز رسانیتهران – شهرک والفجر بلوک A –  خیابان  غلامی
باربری رهپاكدر حال به روز رسانیخاوران میدان اقانور
باربری شفقدر حال به روز رسانیمشیریه، خیابان 20 متری اعظم
باربری تلاشدر حال به روز رسانیشهرک مشیریه، 30 متری صالحی، خیابان بوعلی غربی

باربری ارزان در مشیریه

باربری ارزان در مشیریه و مقرون به صرفه باربری مشیریه حمل و نقل کالا و اثاثیه منزل از مشیریه حمل اثاثیه منزل لوازم دانشجویی کالای تجای صنعتی کشاورزی و … با انواع ماشین های باری و کادر مجرب و متعهد. با بیش از 15سال سابقه در امور خدماتی در مشیریه اگر قصد اسباب کشی از مبدا مشیریهدارید با ما تماس بگیرید با نیروی خبره و ماشین های مجهز و مسقف همکاران ما در خدمت شما عزیزان هستند.از آنجا که بعضی همکاران ما نرخ های متفاوت و جورواجور به مشتری ها ارائه می کنند . ولی نرخ ماشین های ما مشخص می باشد . ولی در مورد نیروی خدماتی این بستگی به طبقات و حجم وسایل شما دارد . از آنجا که مشتریان عزیز تهرانی به قضیه دبه در اثاث کشی حساس هستن ما با ارسال کارشناس به محل بارگیری قیمت تمام شده را به مشتری گرامی عرض می کنیم .

ارسال نیروی مجرب و خوش اخلاق با همکاری اتوبارهای مشیریه
اعزام نیرو جهت بارگیری و تخلیه بار در مشیریه
اعزام ماشین های مسقف و مجهز به

مشیریه

مشیریه یا شهرک مشیریه یکی از محله‌های تهران، واقع در جنوب شرقی تهران است. این محله از شمال به بزرگراه خاوران (امام رضا) و سه‌راه افسریه از شمال غرب به میدان بسیج از شرق به شهرک رضویه (کاروان)، از غرب به پارک‌های پردیس بانوان، پامچال، توسکا، پارک آبی آزادگان، بوستان بزرگ آزادگان، بزرگراه آزادگان و بزرگراه امام‌علی، از جنوب غرب به شهرک دولت‌آباد و از جنوب به بزرگراه امام‌علی و بزرگراه رستگار منتهی می‌شود.

مشیریه تحت مالکیت مشیرالسلطنه بوده است که همراه با محله رضویه (کاروان) ناحیهٔ ۴ منطقهٔ ۱۵ را شکل می‌دهند. درعین‌حال بنا بر مصاحبه‌هایی که با اعضای شورایاری و معتمدین محلهٔ مشیریه صورت پذیرفت این افراد، مالک این محله را مشیرالدوله، یکی از درباریان و نزدیکان شاه (ناصرالدین‌شاه) و از ملاکین بزرگ، معرفی نمودند که نام او بر محله باقی‌مانده است. آخرین مرزبندی مصوب این محله، مربوط به سال ۱۳۴۵ و از همان بدو شکل‌گیری محله بوده است. شخصی به نام امیرسلیمانی زمین‌دار بزرگ دوران پهلوی و اسدالله اعلم نیز به‌عنوان افراد مؤثر در شکل‌گیری این محله قابل‌ذکر خواهند بود. این دو نفر اولین واگذارکنندگان (فروشندگان) زمین‌های این محله بوده‌اند، هنوز هم در پارک آزادگان که در غرب پارک پامچال قرار دارد، ساختمانی به نام ساختمان امیرسلیمانی واقع‌شده که متعلق به شهرداری مرکز است.

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود