Skip to main content

باربری ایرانشهر تهران ⭐️44449136 لیست قیمت ها | اتوبار در ایرانشهر تهران

اگر به دنبال خدمات باربری در ایرانشهر تهران، حمل بار در محله ایرانشهر و اسباب کشی در خیابان های اطراف محله ایرانشهر دارید میتوانید با بارکوب تماس بگرید. بارکوب با ارائه بهترین خدمات اسباب کشی و در سریع ترین زمان در خدمت ساکنان محله ایرانشهر واقع در منطقه 6 شهرداری تهران است. بارکوب با بهره گیری از کارگران مجرب و کار آزموده خدمات گوناگون باربری را در این محله ارائه میدهد. تنها کافی است یکبار بارکوب را به عنوان مجری ارائه خدمات اتوبار خود انتخاب نمایید، مشتری دائم ما خواهید شد.

باربری ایرانشهر تهران از خدمات باربری مرکز تهران و جزء خدمات باربری منطقه 6 تهران بحساب می آید. باربری در تهران و حمل اثاثیه منزل در تهران، یکی از خدمات اصلی بارکوب برای ساکنین مناطق 22 گانه تهران است.

شماره تماس باربری ایرانشهر تهران

شماره تماس باربری ایرانشهر تهران

خدمات باربری ایرانشهر تهران  شرکت بارکوب

ارائه خدمات بسیار با کیفیت و جلب رضایت حداکثری ساکنان محله ایرانشهر از جمله افتخارات ما است. بکار گیری ابزار و وسایل نقلیه تخصصی شده برای حمل بار و اثاثیه، خدمات بروز و پیگیری مداوم نحوه ارائه خدمات توسط کادر اجرایی گوشه ای از خدمات بارکوب است. یکی از خدماتی که بارکوب به مشتریان خود ارائه میدهد، خدمات بسته بندی حرفه ای اسباب و اثاثیه است. هزینه بسته بندی اثاثیه منزل و ادرات را میتوانید در اینجا مطالعه کنید.

بهترین قیمت باربری در محله ایرانشهر را بارکوب ارائه میدهد. ارائه فاکتور رسمی و هزینه های مشخص و منطبق با تعرفه تعیین شده همواره موجب جلب اعتماد مضاعف مشتریان ما می گردد.

شماره تلفن باربری ایرانشهر تهران

بارکوب ارائه دهنده خدمات حمل و نقل اثاثیه و باربری محله ایرانشهر است. شما میتوانید جهت دریافت خدمات، مشاوره در خصوص خدمات مناسب با نیاز شما و همچنین ارائه نظرات، پیشنهادات و شکایات خود از طریق این شماره تماس ها با کارشناسان بارکوب ارتباط برقرار نمایید.

دریافت خدمات باربری محدوده ایرانشهر از طریق تماس با شماره تلفن باربری ایرانشهر در تمام طول هفته مقدور می باشد.

شماره تماس باربری ایرانشهر تهران

تعرفه قیمت باربری در ایرانشهر تهران بارکوب

تعرفه هزینه دریافته توسط اتوبار محله ایرانشهر، شامل نرخی مشخصی می شود. تمامی هزینه های دریافتی پیش از عقد قرارداد مشخص میشود و در زمان ارائه خدمات مگر در صورتی که شرایط خاصی پیش بیاید افزایش هزینه وجود نخواهد داشت.

بهتر است در زمان عقد قرارداد در صورت وجود نکاتی که موجب افزایش هزینه های شما می گردد را به کارشناسان اطلاع دهید

این نکات را در نظر داشته باشید:

  • لوازم نا متعارف و سنگین و حجیم(میز پینگ پنگ، میز بار، میز بیلیارد، اپتیکال، تردمیل، پیانو و…)
  • تعداد طبقات بیشتر از حد متعارف و تعیین شده
  • چند مبدا بودن جمع آوری اثاثیه
  • چند مقصد بود تخلیه اثاثیه
  • افزایش ساعت حمل و نقل
لیست تعرفه باربری ایرانشهر تهران بارکوبهزینه باربری و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای باربری ایرانشهر تهران از 800.000 تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری ایرانشهر تهراناز 200.000 تومان
هزینه کارگر باربری ایرانشهر تهراناز 150.000 تومان

ممکن است زمان باربری برای جمل اثاثیه در محله ایرانشهر بیشتر از زمان تعیین شده باشد.جدول زیر راهنمای افزایش قیمت اضافه کاری کارکنان است.

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار بارکوبهزینه‌های اضافی حمل بار و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260.000 تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100.000 تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافه از 125.000 تومان
دستمزد کارگر برای یک ساعت اضافهاز 80.000 تومان

شماره تماس باربری ایرانشهر تهران

لیست اسامی برخی باربری های ایرانشهر تهران

محله ایرانشهر در مرکز شهر تهران و نزدیکی خیابان کریم خان زند واقع است. بافت قالب این منطقه را ادارات خصوصی و دولتی تشکیل میدهد. میتوان گفت این منطقه یکی از مناطقی است که بیشترین خدمات مربوط به ادارات و شرکت ها را درخواست میدهند. به همین دلیل اتوبارهای گوناگونی متناسب با نیاز منطقه در این محله فعالیت می کنند.

لیست برخی از اتوبار محله ایرانشهر به شرح زیر است.

آهوان سیر ایرانیانمفتح جنوبی خیابان شهید مرتضی ورکش خیابان بهار شمالی پلاک 174 طبقه دوم واحد
جنوبی
موسسه حمل و نقل اکبرنیاتهران، هفت تیر، خیابان شهید نوری اسفندیاری غربی، خیابان شهید دکتر مفتح، پلاک 385، طبقه دوم، واحد 4کد پستي: 1575743535
سورناتهران – شهید بهشتی – خیابان شهید برادران کاووسی فر – خیابان شهید حسین میرزائی زینالی – ساختمان اورنگ یزدی – پلاک 92 – طبقه سوم – واحد 21 – کد پستي: 1577665131
گل بارامجدیه-خاقانی – کوچه شیمی – خیابان بهار شمالی – ساختمان مرجان – پلاک 252 –
طبقه اول – واحد 18 –
حمل و نقل درون شهریتهران – قائم مقام-سنایی – خیابان گلریز – کوچه الوند – مجتمع الوند – پلاک 13 – طبقه اول – واحد 5 – کد پستي: 1588616118

اینکه شما از چه شرکتی خدمات حمل بار و اثاثیه خود را دریافت می کنید بسیار مهم است. درصورتی که شما بدون تحقیق و یا فقط برای پرداخت هزینه کمتر این خدمات را از اشخاص بدون مجوز رسمی دریافت نمایید ممکن است موجب خسارات جبران ناپذیری برای شما گردد.

درباره محله ایرانشهر

محله زیبای ایرانشهر با بافت قالب اداری تجاری خود و ساکنان اکثرا قدیمی با خانه هایی که برخی قدمت و تاریخ بسیاری را در خود حفظ نموده اند. این محله به خیابان سپهبد قرنی یا خیابان فیشر(به دلیل باغ بزرگی که در این محله به نام او بوده است) شناخته می شد. البته این باغ بعد از انقلاب مصادره شده است.

سفارتخانه سابق آمریکا که با لانه جاسوسی معروف است، یکی از شناخته شده ترین مکتن ها در این محله به شمار می آید. ساختمان بانک مرکزی و وزارت خانه نفت، معدن و تجارت نیز یکی دیگر از ساختمان های معروف این محله به شمار میرود. اهالی ساکن در این محله اکثرا بومی و از افراد قدیمی همین محله هستند. با وجود ادارات بزرگ دولتی در این محله، آپارتمان نشینی رشد چندانی در اینجا ندارد. مشتریان اصلی باربری ایرانشهر تهران را ادارات و اماکن گوناگون این محله تشکیل میدهند.

محله ایرانشهر از لحاظ دسترسی محلی به خیابان های فردوسی، هفت تیر، ولیعصر در مجاورت است. ورزشگاه شهید شیرودی که یکی از اماکن ورزشی بسیار فعال در تهران است در این محله واقع است.

خیابان‌های مهم ایرانشهر

  • خیابان کارگر شمالی
  • خیابان انقلاب
  • خیابان کریم خان
  •  خیابان مفتح جنوبی
  • دروازه دولت
  •  خیابان ولیعصر
  •  خیابان قرنی
  •  خیابان طالقانی

شماره تماس باربری ایرانشهر تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود