Skip to main content

باربری اختیاریه تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در اختیاریه تهران

«شرکت باربری بارکوب» مجری خدمات باربری اختیاریه فقط در روزهای آفتابی و گرم پذیرای متریانش نیست. بلکه خدمات اتوبار اختیاریه، اسباب کشی در اختیاریه و حمل بار این مجموعه به‌روزهای سرد و برفی زمستان و طوفانی و بارانی پاییز نیز امتداد می‌یابد. همه می‌دانیم که فرآیند اسباب‌کشی به‌قدر کافی پرمخاطره و سخت است. ولی وقتی نامساعدی جوی نیز بدان اضافه شود؛ بر حساسیت‌های آن افزوده می‌شود. در چنین شرایط نامناسبی یک باربری محدوده اختیاریه متعهد می‌داند، چگونه با تمهیدات خود خطرات را از پروسه باربری دور سازد.

اگر به خدمات حمل بار در اختیاریه، اسباب کشی در اختیاریه، حمل اثاثیه منزل و اتوبار در اختیاریه تهران احتیاج دارید، میتوانید همه روز، حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 8 شب با بارکوب تماس بگیرید.

شماره تماس باربری اختیاریه تهران

خطرات باربری و حمل اثاثیه در هوای بارانی و برفی

لغزندگی مسیرها، افزایش زمان و اختلال در محاسبه زمان به دلیل جاده‌های نامطمئن و مسیریابی سخت‌تر به خاطر کور شدن دید از برخی مشکلات رایجی است که شرکت‌های باربری اختیاریه تهران در روزهای سرد سال با آن مواجه هستند. البته احتمال نفوذ آب به داخل وسایل، درگیری با باد و طوفان‌های شدید و وارد شدن خسارات از دیگر معضلات موجود بوده که مجموعه‌های اتو بار در اختیاریه باید با آن‌ها مقابله کنند. پس مهم است که در شرایط جوی نامساعد چه شرکتی را انتخاب می‌کنید تا توانایی روبرو با این مشکلات را داشته و یک اسباب‌کشی ایمن را رهبری و هدایت نماید.

قیمت باربری در اختیاریه تهران

قیمت باربری اختیاریه از طرف صنف این حوزه تعیین می‌گردد، اما شرایط خاص می‌تواند، نرخ بها را تغییر دهد. برای مثال لغزندگی معابر در زمستان که به افزایش زمان باربری می‌انجامد. همچنین بارش باران که اثاثیه را نیازمند بسته‌بندی‌های خاص‌تر و استفاده از کامیون، تریلی و نیسان بار اختیاریه به‌صورت مسقف می‌سازد. این‌ها فقط نمونه‌ای از مواردی است که سبب افزایش هزینه خدمات حمل بار اختیاریه خواهد شد. ولی در حالت عادی و فارغ از روزهای تعطیل اتوبار در اختیاریه توسط بارکوب کاملاً به‌صرفه و متناسب با سطح بودجه مشتریان صورت می‌گیرد.

 قیمت باربری اختیاریه

 لیست تعرفه باربری اختیاریه هزینه باربری اختیاریه در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری اختیاریهاز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار اختیاریه هزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

قیمت کرایه نیسان بار اختیاریه

برای مهار و آب‌بندی وسایل در هوای بارانی و برفی شرکت‌های حمل اثاثیه اختیاریه تمهیدهای مختلفی در پیش می‌گیرند. همه این موارد در کاهش خسارات بسیار تأثیرگذار است. استفاده از ماشین‌های مسقف، پوشش وسایل بزرگ با نایلون‌های ضخیم، قرار دادن رختخواب‌ها در ساک‌های ضد آب، تقویت کارتن‌های ضعیف و قرار دادن آن‌ها درون کیسه‌های نایلون زباله بخشی از نکاتی است که توسط شرکت‌های باربری شمال تهران اختیاریه جهت افزایش ایمنی رعایت می‌شود. با توجه به این فعالیت‌های وسیع به‌راستی هزینه خدمات اختیاریه بار مناسب به نظر می‌رسد.

کرایه باربری درون‌شهری از خیابان اختیاریه
مقصدوانتنیسان
مینی‌سیتی98 هزار تومان109 هزار تومان
جشنواره109112
تهرانپارس110113
نارمک شرق106120
افسریه130145
سعادت‌آباد6882
تجریش85100
نیاوران92106
پاسداران95108
ونک8094
سهروردی7690
هفت‌تیر7588
انقلاب7894
امام حسین8599
جنت‌آباد8498
شهید ستاری88102
ارم97111
آزادی89103
ستارخان7792
توپخانه86100
نواب8599
یافت‌آباد100114

 

لیست باربری‌های اختیاریه

لیست اتوبارهای اختیاریه تهران را بررسی نموده و آن موردی که خدمات گسترده، قیمت به‌صرفه‌تر و ایمنی بیشتری را در زمان حمل بار لحاظ می‌کند، انتخاب نمایید. «شرکت باربری بارکوب» به‌عنوان یک باربری منطقه 3 تهران علاوه بر تردد ایمن در جاده‌ها به کمک‌رانندگان حرفه‌ای و چیدمان اصولی وسایل درون خودرو با نظارت کارگران دوره‌دیده، جمع‌آوری و تخلیه وسایل را نیز برعهده‌گرفته و این امر را در روزهای بارانی که محافظت در برابر رطوبت و خشک ماندن وسایل نیز بدان اضافه می‌شود، از وظایف مهم خود می‌داند.

معرفی معروف‌ترین باربری‌های اختیاریه تهران
باربری بارکوب02144449136تهران، میدان اختیاریه
باربری اختیاریه09192029136تهران – اختیاریه،خیابان محسنیان
تهران بار02144449176تهران – اختیاریه، منظریه، قدیری
اتوبار بارکوب09191509176تهران – اختیاریه، خیابان تسلیمی
ارشاد بارتماس بگیریدتهران – حسینیه ارشاد – خیابان اختیاریه – خیابان شهید علی ناطق نوری – پلاک 56 – طبقه اول – واحد 9 کد پستي: 1947755664
اتو بار پاسدارانتماس بگیریدتهران – دروس – خیابان پاسداران – خیابان اختیاریه جنوبی
ارشادتماس بگیریدحسینیه ارشاد – خیابان قبا
حمل بارتماس بگیریدحسن‌آباد زرگنده
قلهک بارتماس بگیریدتهران، قلهک، کوچه شاد

 

محله اختیاریه تهران کجاست؟

باربری اختیاریه تهران
باربری اختیاریه تهران

محله اختیاریه در استان تهران و در محدوده‌ی شمال شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۳ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با بزرگراه صدر و بلوار قیطریه، از شرق با خیابان پاسداران، از جنوب با خیابان کلاهدوز، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان آقامیری و خیابان اخلاقی شرقی و از غرب با بلوار کاوه، خیابان مطلبی نژاد، خیابان قاسمی و طبقه‌ی دوم بزرگراه صدر محدود شده است و با محله‌های ‌پاسداران، دروس، فرمانیه، قیطریه، چیذر، قلهک، درب دوم مجاورت دارد.

سفارش باربری اختیاریه

بسیاری با پیش‌بینی باران سیل‌آسا و برف مداوم قید اسباب‌کشی را زده و با تمامی مشکلات موجود پروسه را کنسل و به زمان دیگری موکول می‌کنند. حال‌آنکه با کمک یکی از شعب باربری شمال تهران می‌توانید، حتی در سردترین و پربارش‌ترین روزهای سال نیز با ایمنی کامل وسایل خود را جابه‌جا نمایید. بارکوب خدمات باربری در اختیاریه خود را منوط به شرایط خاصی نکرده و جهت رفاه حال مشتریان شماره باربری اختیاریه خود را در تمام طول روزهای سال آماده و پاسخگو نگه می‌دارد. بدین ترتیب خدمات حمل بار اختیاریه این مجموعه متنوع و پاسخگوی تمامی نیازهای مختلف مشتریان است.

شماره تماس باربری اختیاریه تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود