Skip to main content

باربری اتوبان صدر تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در اتوبان صدر تهران

اتوبان صدر و نواحی مجاور یکی از مناطق تحت پوشش خدمات باربری بارکوب می باشد و ساکنان این مناطق به راحتی با تماس با کارشناسان سایت می توانند سفارش حمل بار خود را ثبت کنند. برای انتخاب یک شرکت باربری مطمئن و قابل اعتماد در محدوده اتوبان صدر تهران باید به تجربه و سابقه آن شرکت دقت کنید. خدمات باربری بارکوب با سابقه چندین ساله در انجام باربری و اسباب کشی در خیابان های مجاور اتوبار صدر، شهرت خوبی در این زمینه داشته و علاوه بر کیفیت، سرعت و کارایی را نیز ارائه دهد.

اتوبار در محله های اتوبان صدر تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 1 تهران بارکوب می باشد.

شماره تماس باربری اتوبان صدر تهران

نرخ باربری اتوبان صدر

جدول ارائه شده در ادامه قیمت های باربری و کارگر را در سال 1402 نشان می دهد. با توجه به عدم ثبات قیمت ها شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاع از قیمت به روز این موارد با شماره های ارائه شده در سایت تماس حاصل کنید.

قیمت باربری اتوبان صدر

هزینه های باربری در اتوبان صدر
کرایه نیسان در اتوبان صدر350 هزارتومان (برای 2 ساعت کار)
کرایه خاور و ایسوزو در اتوبان صدر950 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
هزینه کارگر180 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
کرایه حمل بار از اتوبان صدر به شهرستانبرای استعلام هزینه تماس بگیرید

لیست باربری های اتوبان صدر تهران

بهترین روش باربری و حمل بار در محدوده اتوبان صدر استفاده از خدمات باربری های معتبر اتحادیه است. لیست اتوبار های صدر تهران برای شما در این مقاله آورده شده است که تمام این باربری های موظف هستند که بر اساس نرخ اتحادیه خدمت رسانی کنند.

باربری بارکوب02144449136تهران پاسداران
اتوبار صدر09192029136تهران پاسداران
شرکت باربری اتوبان صدر02144449176تهران پاسداران
پاسداراندرحال بروزرسانیتهران – دروس – خیابان پاسداران – خیابان اختیاریه جنوبی – پلاک 1 – طبقه اول کد پستي: 1945933113
شمیران باردرحال بروزرسانیخ دکتر شریعتی، بالاتر از بانک ملی قلهک خ یزدانیان،سیمای شمالی،پ 7،طبقه 2
قلهک باردرحال بروزرسانیخ شریعتی قلهک ایستگاه شهردار پ 1594

 

اتوبار صدر تهران

حمل اثاثیه منزل در منطقه صدر: خدمات باربری بارکوب از نظر معیارهایی مانند هزینه باربری، مجوز های لازم، رضایت مشتری، خدمات ارائه شده درست و به موقع در سطح بالایی قرار دارد و یکی از بهترین باربری های شهر تهران به خصوص در منطقه صدر می باشد.

بسته بندی:  برای جابه جایی اثاثیه منزل اولین قدم بسته بندی مناسب است، بارکوب با کارگران حرفه ای و متریال مناسب بسته بندی هر گونه نگرانی شما درباره آسیب به وسایل را برطرف خواهد کرد. تیم متخصص ما با دقت، تمام وسایل شما را برای اسباب کشی بسته بندی، منتقل و در محل باز می کنند.

باربری محدود صدر تهران

برای باربری در محدود بزرگراه صدر چنانچه در انتخاب وسیله نقلیه مناسب بار مطمئن نیستید یا به مشاوره احتیاج دارید، تیم کارشناسان ما آماده پاسخ به سوالات شما هستند و مطابق نیاز و درخواست شما مشتری عزیز کمک رسانی خواهند کرد.

در تمام ساعات روز تیم باربری بارکوب آماده خدمت رسانی در منطقه اتوبان صدر تهران بوده، ماشین های باربری ما شامل خاور، نیسان، تریلی، کامیون و وانت می باشد که متناسب با حجم و نوع بار برای شما ارسال خواهد شد. می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و با بیان جزئیاتی مانند مسافتی که می خواهید بار جا به جا شود و نوع بار، از تفاوت قیمت های بین باربری شهری و بین شهری مطلع شوید و به درستی برنامه ریزی و ثبت سفارش کنید.

نیسان بار  باربری اتوبان صدر

خدمات باربری بارکوب  یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات باربری با نیسان در محدوده اتوبان صدر می باشد. مشتریان برای حمل بار با نیسان در این منطقه و مناطق مجاور می توانند با شماره های ارائه شده تماس بگیرند و به سادگی ثبت سفارش کنند.

اگر نگران هستید اثاثیه منزل یا مغازه شما حین جابه جایی آسیب ببیند توصیه می شود به جای انتخاب ارزانترین خدمات باربری حتما به مهارت و تجربه شرکت دقت کنید. همانطور که قیمت بالا تضمین کننده خدمات خوب نیست، ارزان بودن خدمات هم به معنی کارآمدی آن نخواهد بود.

اتوبان صدر کجاست؟

این بزرگراه از اتوبان امام علی از شرق آغاز و تا بزرگراه مدرس و تونل نیایش در غرب امتداد دارد. بزرگراه صدر به عنوان نخستین پل تک­‌پایه طبقاتی کشور شامل یک پل اصلی به عرض 70/22 متر و طول تقریبی 6 کیلومتر است.در شمال اتوبان صدر محله‌های اقدسیه، فرمانیه، کامرانیه، قیطریه، چیذر و الهیه و در جنوب آن نیز محله‌های اختیاریه، قلهک و زرگنده واقع می‌باشد.

پل اتوبان صدر با گذر از روی میدان نوبنیاد و اتوبان صیاد شیرازی در تقاطع با بلوار قیصریه و شهید کاوه مسیر های مورد نیاز را ایجاد کرده و سپس با عبور از تقاطع صدر-شریعتی وارد تونل نیایش می شود.

سفارش باربری اتوبان صدر تهران

شما به سادگی از طریق تماس با شماره های ارائه شده می توانید قیمت گذاری و زمان بندی حمل بار و اسباب کشی را هماهنگ کرده و کل فرایند رزرو ماشین یا ثبت سفارش را در چند دقیقه با یک تماس انجام دهید.

شرکت باربری بارکوب، جابه جایی اثاثیه منزل و مغازه به صورت بین شهری و درون شهری با بهترین قیمت و کیفیت انجام می دهد. اگر در منطقه اتوبان صدر تهران زندگی می کنید می توانید برای حمل بار در هر زمان با شماره های ارائه شده تماس گرفته و ثبت سفارش کنید.

برای ثبت سفارش باربری در منطقه اتوبان صدر فقط کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید:

شماره تماس باربری اتوبان صدر تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود