Skip to main content

باربری آرارات تهران ⭐️44449136 لیست قیمت ها | اتوبار در آرارات تهران

باربری آرارات تهران بارکوب با کادری مجرب و کار آزموده و ۱۲سال سابقه درخشان، در ارائه خدمات اتوبار در منطقه سه شهرداری تهران و به ویژه محله آرارات بسیار نام آشنا است. محله آرارات و ونک در منطقه سه در مجاورت یکدیگر قرار دارند. باربری آرارات جزء خدمات باربری منطقه 3 تهران و از خدمات باربری تهران بحساب می آید.

به دلیل حفظ بافت گیاهی و درختان بسیاری که در این محله کاشت شده است آرارات جز مناطق خوش آب و هوای تهران به شمار می رود. بسیاری از افرادی که از خدمات اتوبار آرارت بارکوب استفاده می کنند سالهاست که برای دریافت این خدمات ما را انتخاب می کنند.

شماره های تماس باربری آرارات تهران

شماره های تماس باربری آرارات تهران

قیمت باربری در آرارات تهران

قیمت حمل بار و باربری در آررات تهران به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که میتوانید به کمک جدول زیر تا حد زیادی حدود قیمت را محاسبه کنید. برخی از موارد جزئی نظیر اختلاف قیمت در طبقات مبدا و مقصد و بسته بندی لوازم در صورت لزوم در این جدول نیامده است. برای اطلاع از شرایط با بارکوب تماس بگیرید.

کرایه خاور برای دو ساعت890 هزارتومان
کرایه نیسان برای دو ساعت360 هزارتومان
کرایه کارگر برای سه ساعت145 هزارتومان
کرایه نیسان برای شهرستانبا ما تماس بگیرید – 02144449136

شماره تماس باربری آرارات تهران

خدمات باربری آرارات بارکوب

یکی از نقاط قوت محله ارارات ساکنان اصیل و قدیمی این محله است. بافت قالب محله آرارات را خانه های مسکونی تشکیل می دهد. به همین دلیل خدمات حمل اثاثیه منزل در آرارات بسیار ور طرفدار است.

بارکوب خدمات بسته بندی اثاثیه منزل را در محله آرارات ارائه می دهد. بسته بندی حرفه ای و اصولی اثاثیه منزل توسط کارگران بارکوب از استقبال بسیار خوبی در این محله برخوردار می باشد. دلیل این موضوع خدمات حرفه ای و قیمت منصفانه این خدمات است.

کلیه خدمات ارائه شده توسط بارکوب به همراه فاکتور رسمی و بارنامه رسمی ارائه می شود.

یکی دیگر از خدمات باربری در آرارات که توسط بارکوب به مشتریان ارائه می شود، بیمه رایگان خسارت است. البته این بیمه شامل حمل و نقل اثاثیه در داخل شهر است. درصورتی که مایل به جابجایی اثاثیه خود از شهری به شهر دیگر هستید باید بیمه جداگانه دریافت نمایید.

آیا نیاز است که در زمان حمل و نقل اثاثیه منزل بیمه خسارت دریافت کنید؟

بارکوب برای تمام مشتریان خود بیمه خسارت را به صورت کاملا رایگان ارائه می دهد. در نتیجه در زمان دریافت خدمات باربری دیگر نیاز نیست شما اقدام به دریافت بیمه جداگانه کنید. البته در مواردی خاص بهتر است که بیمه خسارت را جداگانه دریافت نمایید.

یکی از این موارد زمانی است که قصد دارید از شهری به شهر دیگر نقل مکان کنید.

در زمانی که شما خدمات باربری را برای دریافت محموله وارداتی و یا ارسال محموله صادراتی دریافت می نمایید نیز بهتر است از بیمه استفاده کنید.

شماره تلفن باربری آرارات

در صورتی که شما نیاز به هر نوع خدمات اتوبار آرارات داشته باشید، کارشناسان بارکوب آماده پاسخگویی به شما هستند. کارشناسان بارکوب از طریق همین شماره تماس در تمام طول هفته پاسخگوی شما هستند.

کلیه نظرات، پیشنهادات، پیگیری خدمات و حتی شکایات خود را می توانید از طریق همین شماره تماس مطرح نمایید.

لیست باربری ها و اتوبارهای آرارات تهران

بارکوب02144449136تهران – آرارات
اتوبار شیخ بهائیدر دست بروز رسانیتهران – آرارات – خیابان ماهتاب – خیابان آفتاب
اتوبار بارسادر دست بروز رسانیونک، خیابان سئول، نبش نیایش
نو باردر دست بروز رسانیونک  – خیابان شمس لاهیجانی (نیلو)
اسد آبادیدر دست بروز رسانیخیابان ده ونک خ مجید پور
پیک اتحادیهدر دست بروز رسانیخ ولیعصر روبروی پارک ملت
باربری آرارات02144449176امانیه- خیابان ولیعصر – برج تجاری ملت
آفریقادر دست بروز رسانیخیابان ولیعصر – خیابان شهید بابک بهرامی
پیک اسکاندر دست بروز رسانیکاووسیه – بلوار میرداماد – خیابان ولیعصر
فرخ باردر دست بروز رسانیکاووسیه – بلوار نلسون ماندلا
بشکن باردر دست بروز رسانیشهرک بوعلی – خیابان شهید جوریکی
زیباباردر دست بروز رسانیاوین – خیابان درکه – خیابان شهید کچوئی
پیک اتحادیهدر دست بروز رسانیونک خ شیخ هادی خ امداد غربی

بهترین باربری محدوده آرارات

در زمانی که شما نیاز به خدمات باربری در آرارات دارید شاید اولین سوالی که در ذهن شما نقش میبیند این باشد، کدام باربری از دیگر باربری ها بهتر است.

نکاتی که با در نظر گرفتن آنها می توانید بهترین اتوبار را انتخاب نماید را می توان اینگونه بیان کرد.

باربری را انتخاب نمایید که دارای محوز رسمی باشد. در صورتی که شما حمل و نقل اثاثیه خود را به افراد بدون مجوز واگذار نمایید، ممکن از خسارات جبران ناپذیری را متحمل شوید.

ارائه بیمه نامه خسارت و دارا بودن بار نامه رسمی از دیگر ویژگی های یک باربری خوب است.

در زمانی که قصد دارید برای حمل اثاثیه خود خدمات باربری آرارات تهران را دریافت نمایید دقت به اینکه وسایل نقلیه مناسب و تخصصی شده برای حمل بار مورد استفاده قرار گیرد بسیار دارای اهمیت است.

بعضی از شرکت های باربری در آرارات در انتخاب کادر و کارگران خود دقت کافی را ندارند. استفاده از کارگران نامناسب ممکن است موجب اتفاقات ناخوشایندی شود.

درباره محله آرارات تهران

محله آرارات در منطقه 3  شهرداری تهران و  شمال تهران واقع است. این محله جز مناطقی از تهران است که بیشتر اقلیت های مذهبی و به ویژه ارامنه در آن ساکن هستند. میدان شیراز و میدان شیخ بهایی در این محله هستند.

بافت قالب جمعیتی در این محله مسکونی است و با وجود درختان قدیمی و بسیار زیبا، از مناطقی است که برای سکونت بسیار مناسب است. این محله که در سالهای بسیار دور به نام قلعه ارامنه شناخته می شد. پیش تر آرارات بخشی ار ده ونک به شمار می رفت اما امروزه بطور جداگانه دسته بندی می شود.

آرارات از شمال به اوین درکه و اتوبان چمران متصل است و بسیاری از تردد ها در این محله از طریق اتوبان جمران صورت می گیرد. دسترسی دیگر این محله از سمت جنوب و اتوبان شهید همت و محله شیراز است.

محله آرارات از سمت غرب به شیخ بهایی، ونک و سئول منتهی می شود.

شماره تماس باربری آرارات تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود