Skip to main content

اسباب کشی تخصصی و چند توصیه جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اسباب کشی

اسباب کشی توسط شرکت های باربری رشت و باربری نوشهر و باربری چالوس به صورت تخصصی چگونه انجام می شود ؟

بدون برنامه ریزی صحیح ، رفتن به خانه جدید می تواند یک روند خسته کننده باشد .

خوشبختانه شرکت های تخصصی حمل بار برای کمک اینجا هستند . از برنامه ریزی در حال اسباب کشی تخصصی و … گرفته تا مشاوره در اسباب کشی و کلی خدمات دیگر جهت حمل بار و مبلمان

ما تخصص و ابزار لازم را برای اطمینان از جابجایی سریع را از ابتدا تا انتها داریم . در زیر لیستی از نکات مهم برای جابجایی را آورده ایم که مطمئناً به نیازهای ویژه جابجایی شما كمك می كند .

از کجا شروع کنیم

برای شروع ، پیشنهاد می کنیم ابتدا بودجه خود را سنجش کنیم . این مسئله به تنهایی می تواند یک عامل تعیین کننده باشد که می توان دقیقاً چگونه می خواهید اثاث کشی کنید .

البته در این مرحله می توانید با توجه به بودجه خود از مشاورین مراکز اسباب کشی رشت و حمل اثاثیه منزل رشت نیز استفاده کنید

بعد ، تحقیق در مورد گزینه های ممتاز و تخصصی خود را شروع کنید . چند گزینه جهت حمل بار در نظر گرفته شده عبارتند از : استخدام جابجایی کامل خدمات ، استفاده از یک کانتینر متحرک قابل حمل ، اجاره کامیون و استخدام کارگر در روز .

هنگامی که بودجه و روش حرکت خود را فهمیدید ، از یکی از شرکت های حمل و نقل موجود در سایت باربری بارکوب استفاده کنید

تا به شما در سازماندهی و برنامه ریزی بقیه حمل بار و اثاثیه کمک کند . در آخر ، وسایل بسته بندی خود را جمع کنید و شروع به بسته بندی کنید ! هر چه زودتر فرآیند بسته بندی انجام شود بهتر است .

جابجایی برون شهری توسط شرکت های باربری رشت به تهران و دیگر موسسه های حمل و نقل

یک شرکت اسباب کشی تخصصی و معتبر پیدا کنید که دارای مجوز و بیمه باشد

قبل از استخدام یک شرکت انتقال بار حتما اعتبار آنها را چک کنید . کلیه جابجایی های مسافت طولانی باید دارای مجوز و بارنامه دولتی باشند

و دارای یک شماره ثبتی از سازمان حمل و نقل باشند . برای یافتن سابقه شکایت آنها ، کافی است شماره شرکت در حال حرکت را در پایگاه اینترنتی سازمان حمل و نقل و پایانه های کل کشور وارد کنید .

همه جابجایی های شرکت های ما دارای مجوز و بیمه هستند ، بنابراین می توانید اطمینان داشته باشید که اسباب کشی شما در موقعیت خوبی خواهد بود .

شرکت های باربری رامسر و باربری رویان نیز جزو موسسه های دارای مجوز می باشند

تمام اسناد مهم را در مکانی امن قرار دهید

هنگام انتقال به یک استان جدید ، برای به دست آوردن اطلاعات از نوع زندگی و فرهنگ مردم باید تحقیق کنید . بنابراین اطمینان حاصل کنید که کلیه مقالات مهم در حین جابجایی در مکانی امن ذخیره می شوند .

ترتیب سفر را از قبل انجام دهید

فهمیدید که چگونه می خواهید وسایل خود را جابجا کنید ؟ اکنون زمان آن رسیده است که تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید خودتان عملیات حمل بار کنید .

با فرض اینکه شما کرایه کامیون را به مقصد خود هدایت نمی کنید ، باید ماشین شخصی خود را سوار کنید یا بلیط هواپیما را پرداخت کنید .

حمل اثاثیه به صورت تخصصی توسط شرکت های باربری تنکابن و باربری نور و در شهر محمودآباد توسط باربری محمودآباد

برای جلوگیری از پرداخت هزینه های بالا ، هر چه سریع تر مقدمات سفر را آماده کنید

چند ماه قبل از اسباب کشی تخصصی و حمل بار به دوستان و خانواده خود اطلاع دهید

اگر به شهر یا استان جدید منتقل می شوید ، لازم است دوستان و خانواده را در مورد این حرکت اطلاع دهید
مهمان های خداحافظی خود را میزبانی کنید

یک راه آسان برای اطمینان از دیدن همه دوستان و خانواده قبل از حرکت ، میزبانی مهمان های خداحافظی است .

5 نکته ما را برای ترتیب دادن مهمانی خداحافظی با دوستان را بخوانید .

حرکت ابتدایی

از دوستان بخواهید که با یک حرکت از قبل کمک کنند

اگر قصد دارید اسباب کشی را خودتان انجام دهید ، اکنون زمان آن است که از دوستان و خانواده کمک بخواهید .

با پرسیدن پیشاپیش ، باید بتوانید شخصی را پیدا کنید که مایل باشد و قادر به کمک به شما باشد . در غیر اینصورت ، همیشه می توانید از بارگیری و تخلیه بار باربری ایزدشهر و باربری چمستان در شهر های شمالی استفاده کنید
مدارک شرکت معتبر محلی را بررسی کنید

استخدام سرویس دهندگان کامل خدمات ؟ متأسفانه ، منتقل کنندگان محلی نیازی به ثبت نام در لیست سازمان حمل و نقل ندارند .

با این حال ، آنها ملزم به ثبت نام در اداره حمل و نقل استان شما هستند . شرایط مورد نیاز در استان های مختلف متفاوت است ، بنابراین هنگام استخدام یک شرکت در حال حرکت محلی ، مشخصات آن را بررسی کنید .

در هنگام کرایه کامیون سایز اتاق آن را اندازه بگیرید البته در این کار در شهر لنگرود و رودسر استفاده از شرکت های باربری لنگرود و باربری رودسر این عملیات را ساده می کند

آخرین کاری که می خواهید انجام دهید اجاره یک کامیون اسباب کشی تخصصی و مجهز است که نمی تواند همه وسایل شما را در آن جای دهد .

این تنها به معنای نیاز به انجام چندین سفر به جلو و عقب بین خانه ها خواهد بود . برای جلوگیری از این امر ، حتماً یک کرایه اجاره کامیون را به اندازه کافی رزرو کنید تا بتوانید لوازم خود را در آن جای دهید

مواد غذایی یخچالی را در صندوق های مخصوص قرار دهید

وقتی در همان شهر اثاث کشی می کنید ، فراموش کردن دوستان و خانواده آسان است . بنابراین حتما آدرس جدید خود را در اسرع وقت برای عزیزان ارسال کنید .

بسته بندی آشپزخانه

آخرین مرحله از بسته بندی می توان به وسایل آشپزخانه اشاره کرد . آشپزخانه به دلیل برخورداری از مواد غذایی و یخچالی و فاسد نشدن آنها بهتر است که در مرحله آخر جمع آوری شود

هنگام بسته بندی وسایل شکننده از بسته بندی پلاستیکی استفاده کنید

از چینی های فانتزی و بشقاب های ساده گرفته تا لیوان و دیگر لوازم شکستنی ، همه وسایل شکننده آشپزخانه باید با بسته بندی پلاستیکی بسته بندی شوند تا در حین حرکت از آنها محافظت شود .

دیگر نکات مهم جهت بسته بندی لوازم منزل توسط شرکت های باربری لاهیجان و باربری اهواز و باربری بندر انزلی

کیت های تقسیم شیشه ای را درون جعبه ها وارد کنید

هنگام بسته بندی وسایل با پایه های بلند ( فکر کنید : لیوان های حساس ، فنجان ها و …… ) ، برای جدا کردن و محافظت از وسایل خود از یک کیت تقسیم کننده استفاده کنید .

وسایل را در جعبه های اصلی خود بسته بندی کنید تا یک اسباب کشی تخصصی و راحت را تجربه کنید

اگر هنوز جعبه های لوازم خانگی اصلی را دارید ، این باعث می شود که بسته بندی آن وسایل بزرگ به راحتی انجام شود

آیا به زودی برنامه ریزی می کنید ؟ شاید شما از یک آپارتمان به یک خانه در حال انتقال باشید ، یا شاید زمان آن رسیده باشد که به یک کاندو کوچک سازی کوچک شوید ؟

با کمک دوستان دلپذیر و حرکات متقابل دیوانه کننده شخصی من ، من نکات و ترفندهای بسته بندی کاملاً خلاقانه ای را برای شما پیشنهاد می کنم که آرزو می کنید سالها پیش بدانید !

جابجایی کار سختی است ، بنابراین داشتن برخی ترفندهای مفید و ضروری در آستین برای شما امری ضروری است !

وقت آن است که سازماندهی شود ، مقداری پول پس انداز کنید و از این اسباب کشی مراقبت کنید !

این که آیا به دنبال نکات بسته بندی برای جابجایی لباس هستید یا نکات بسته بندی برای حرکت با عجله ، فقط به شرکت های معتبر اعتماد کنید

بیایید با این نکات بسته بندی تخصصی و حرفه ای را شروع کنیم . و از تجربیات شرکت های باربری بابلسر و باربری بابل استفاده کنیم

1. قبل از حرکت ، کمد خود را تمیز کنید !

برای مبتدیان ، می خواهید کمد خود را قبل از حرکت تمیز کنید . از هر لباسی که دیگر نمی پوشید خلاص شوید و به یک دوست بدهید یا آنها را به مراکز خیریه اهدا کنید .

فایده ای ندارید که بدون هیچ زحمتی مشغول جابجایی چیزهایی باشید که حتی به آنها اهمیتی نمی دهید ؟

با این نکات ساده شروع کنید …
2. لباس خود را روی چوب لباسی نگه دارید !

نمی دانید چگونه لباس را روی چوب لباسی جابجا کنید ؟ ساده است ! فقط کافی است بسته های مختلف را جمع کرده و قسمت های اصلی آویز را باند لاستیکی بکشید .

سپس بسته را در یک کیسه زباله آشپزخانه بزرگ قرار دهید تا از لباس محافظت شود . آن را با گره در قسمت بالا گره بزنید و آنها را در کمد خود آویزان کنید تا زمانی که آماده حرکت باشید .

هنگامی که زمان اسباب کشی شما فرا رسیده است ، می توانید آنها را به صورت صاف جمع کنید یا می توانید از صندلی دوش کششی در صندلی عقب خودرو خود استفاده کنید تا آنها را آویزان کنید .

3. اکنون هر قسمت از خانه خود را تجزیه کنید !

درست مانند کمد های ما ، دیگر نیازی به مراجعه به دردسرهای بسته بندی ، حرکت ، بسته بندی و مراقبت دقیق از خانه نیست

و تلاش برای یافتن خانه برای همه موارد خانه ما که دیگر نیازی به آن نداریم . بنابراین یک روز قبل از این حرکت را انجام دهید تا در هر اتاق ، کمد ، کمد و کشو بروید و هر آنچه را که دیگر استفاده نمی کنید و یا نیاز دارید اهدا کنید .

برای شروع این نکات را بررسی کنید …

4.  پخش موسیقی در روز متحرک !

اسباب کشی در روز می تواند کمی طولانی و خسته کننده باشد ، بنابراین هر راه آسان برای حفظ روحیه و همه در روحیه خوب این است که به سادگی در حالی که کار می کنید آهنگ های مورد علاقه خود را پخش کنید .

می توانید در خانه یا بیرون در گاراژ موسیقی بازی کنید . اثاث کشی کردن کار بسیار سختی است ، بنابراین وقتی در این برنامه هستید ، آهنگهای جدید و جدید را با آن جالب کنید !

5- با صرفه جویی در پول با جعبه ها خلاق شوید !

من از جعبه آینه به عنوان گزینه کم هزینه تر برای بسته بندی یک تلویزیون بزرگ استفاده کرده ام .

بعد از اولین بار تلویزیون را برای محافظت از صفحه در یک تختخواب بسته بندی کردم ، سپس لبه ها و گوشه های تلویزیون را در بسته بندی حباب های بزرگ پیچیدم .

سپس این بسته بندی که با دقت پیچیده شده است را در جعبه آینه کم هزینه تر قرار می دهم . جعبه آینه معمولاً بسیار ارزانتر از جعبه تلویزیون است .

6. هنگام خرید لوازم جابجایی به صورت عمده حتی بیشتر صرفه جویی کنید !

خرید جعبه های متحرک و نوارهای بسته بندی را به صورت عمده خریداری کنید ، تا هزینه هر واحد را پس انداز کنید .

7. جعبه های یکنواخت بخرید و خیلی سنگین نکنید !

تا آنجا که ممکن است ، می خواهید جعبه های مشابه را خریداری کنید … این کار بارگیری کامیون در حال حرکت را بسیار ساده تر می کند .

همچنین ، مراقب باشید جعبه های خود را خیلی سنگین نکنید . با توزیع یکنواخت وزن در جعبه های خود ، حرکت و جابجا شدن آنها آسان تر خواهد بود .

نکات بسیار مهم در هنگام اسباب کشی منازل ، جهت پیشگیری از ویروس کرونا … لطفا جدی بگیرید

ویروس کرونا یکی از ویروس های جهش یافته می باشد که علائمی مشابه با سرماخوردگی دارد

از علائم ویروس کرونا که باید آن را جدی گرفت باید به سردردتبگلودرداسهالسرفه و عطسهالتهاب ریهنارسایی کبد و کلیه اشاره کرد

زدن ماسک هنگام حضور در اماکن عمومی و گرفتن دهان و بینی هنگام عطسه و شستن دست ها با صابون و مواد ضد عفونی کننده  ضروری است

کارگران و نیروهای متخصص اسباب کشی که با محیط بیرون بسیار سرو کار دارند باید به این نکات به صورت مداوم توجه کنند تا به این ویروس دچار نشده و آن را انتقال ندهند

در روابط بین افراد مراقب باشید و از دست دادن و ربوسی اجتناب کنید ، همچنین از مواذ غذایی بسته بندی نشده استفاده نکنید و و از دست زدن به چشم و دهان توسط دست آلوده خوداری کنید

سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید و به یاد داشته باشید که این ویروس واکسن ندارد . فریب تب سنتی را نخورید و بهترین درمان پیشگیری می باشد

علائم این بیماری 2 تا 14 روز طول می کشد که خود را نشان دهد و افراد بالای 60 سال بیشتر در خطر ابتلا به این ویروس قرار دارند

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


    دیدگاهی ثبت نشده است

    آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود