Skip to main content

باربری مجیدیه تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در مجیدیه تهران

خدمات باربری مجیدیه، حمل اثاثیه منزل و اتوبار در محله مجیدیه تهران از جمله خدماتی است که شرکت بارکوب با افتخار به ساکنین این منطقه ارائه می دهد. انجام خدمات باربری و اتوبار مجیدیه توسط بهترین و حرفه ای ترین کادر اسباب کشی و کارگران حرفه ای توسط شرکت بارکوب انجام می شود. اگر در محدوده مجیدیه تهران زندگی می کنید و نیاز به هر گونه خدمات حمل بار، باربری در مجیدیه، بسته بندی، اسباب کشی و… دارید، تنها کافی است با باربری بارکوب تماس حاصل بفرمایید.

اتوبار در محله مجیدیه تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 8 تهران بارکوب (باربری شرق تهران)می باشد.

شماره تماس باربری مجیدیه تهران

تعرفه باربری مجیدیه

قیمت باربری در مجیدیه و حمل بار در این منطقه، برای ماشین های باری مختلف در سال 1402 توسط اتحادیه باربری اعلام شده است. برای کرایه ماشین حمل اثاثیه منزل، بسته به ساعت و نوع ماشینی که درخواست می کنید باید هزینه ی متفاوتی پرداخت کنید. با استفاده از جدول پایین شما میتوانید به راحتی هزینه ی کل را برای حمل اثاثیه در محدوده مجیدیه مشخص بفرمایید.

قیمت باربری مجیدیه

هزینه های باربری در مجیدیه
کرایه نیسان در مجیدیه350 هزارتومان (برای 2 ساعت کار)
کرایه خاور و ایسوزو در مجیدیه950 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
هزینه کارگر180 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
کرایه حمل بار از مجیدیه به شهرستانبرای استعلام هزینه تماس بگیرید

لیست باربری های مجیدیه

برای حمل بار در مجیدیه و دریافت خدماتی از جمله اتوبار مجیدیه، لازم است از باربری های این محدوده اطلاع داشته باشید. استفاده از باربری های نامعتبر می تواند به خساراتی از جمله آسیب رسیدن به بار شما و یا حتی سرقت آن ها توسط افراد کلاه بردار که در قالب باربری فعالیت می کنند منجر شود. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم از باربری های معتبر اتحادیه باربری استفاده کنید. در ادامه لیست باربری های معتبر برای حمل بار در مجیدیه را خدمت شما عزیزان تقدیم می کنیم.

اتوبار بارکوب02144449136تهرانپارس
ظریف بارتماس بگیریدتهرانپارس حکیمیه
سامان بارتماس بگیریدمجیدیه خیابان جانبازان غربی
ساقدوش بارتماس بگیریدمجیدیه شمالی شهید برادران محمدی
صالح بارتماس بگیریدخ مجیدیه خ شهید صفائی
اتوبار سید خندانتماس بگیریدمجیدیه، خیابان شهید اثنی عشری
اتوبار تهران نوتماس بگیریدنظام آباد – خیابان مسیل گلشن دوست
بهرام بارتماس بگیریدنظام آباد شمالی – خیابان مدنی
شریعتی بارتماس بگیرید سبلان شمالی،، خیابان رضائی
اتوبار عباس آبادتماس بگیریدخیابان شریعتی،  بلوار قدوسی
سفیر بارتماس بگیریدمیدان هروی، بلوار گلزار
هروی بارتماس بگیریدلویزان،  خیابان حسین مبارکی
اتوبار دولتتماس بگیریدلویزان – خیابان شهید طاهر آبادی
اتوبار سید خندانتماس بگیریدبزرگراه رسالت کوی شهید موسوی
مجیدیه بارتماس بگیریدمجیدیه جنوبی سه راه ارامنه

 

خدمات اتوبار در مجیدیه

اگر یک بار اسباب کشی کردن را تجربه کرده باشید و یا از دیگران در مورد آن شنیده باشید، حتما می دانید که وسایل زیادی در فرایند اسباب کشی آسیب می بینند و حتی گم می شوند. در ضمن این موضوع به غیر از زحماتی است که باید برای بسته بندی و جا به جایی وسایل بکشید. به جای کشیدن این زحمت تنها کافی است با باربری بارکوب تماس بگیرید تا از خدمات اتوبار در مجیدیه این باربری بهره مند شوید. تیم حرفه ای بارکوب تمامی وسایل منزل شما را بسته بندی و جا به جا می کنند، بدون این که آسیبی به آن ها وارد شود. اگر لوازم حساسی مثل پیانو یا مجسمه های گران قیمت یا لوازم ظریف دارید، کادر ما این لوازم را به صورت ویژه بسته بندی می کنند تا نگرانی ای از بابت آن ها در اسباب کشی در مجیدیه نداشته باشید.

نیسان بار مجیدیه

بسیاری از افرادی که قصد جا به جایی لوازم را دارند، به خاور یا ماشین های بزرگ برای این کار احتیاج ندارند. وسایل کوچک و کم می توانند با نیسان جا به جا شوند و این وسیله نقلیه برای آن ها کافی است. بنابراین اگر به خدمات نیسان بار مجیدیه نیاز دارید، کافی است با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در خصوص بار شما سوال کرده و ماشین مناسب با آن را برایتان ارسال می کنند. باربری مجیدیه در تمامی روزها فعالیت می کند و پذیرای تماس های شماست. برای ارسال وانت به شهرستان نیز باید با بارکوب تماس بگیرید تا در خصوص تاریخ و هزینه اطلاع حاصل کنید. تمام ماشین های باربری بارکوب دارای پتو هستند تا در صورت نامساعد بودن هوا، مشکلی از جهت باران و باد برای وسایل ایجاد نشود.

مجیدیه کجای تهران است؟

محله مجیدیه در شرق تهران است. این محله اکنون به نام محله استاد حسن بنا شناخته می شود. بزرگراه شهید قاسم سلیمانی این محله را به دو بخش مجیدیه شمالی و مجیدیه جنوبی تقسیم می کند. بسیاری از هم وطنان ارمنی ما ساکن این محله هستند. در صورتی که قصد دریافت خدمات باربری مجیدیه، اتوبار مجیدیه و حمل اثاثیه منزل مجیدیه را دارید، تماس بگیرید.

سفارش باربری مجیدیه تهران

برای سفارش باربری و حمل بار در مجیدیه تنها کافی است با بارکوب تماس بگیرید. ماشین های بارکوب دارای معاین فنی و موکت و سقف هستند و لوازم شما را با امنیت کامل حمل می کنند. کارگران ماهر برای بسته بندی و جا به جایی وسایل نیز در دسترس شما هستند. باربری بارکوب در تمامی روزهای هفته پاسخگوی نیازهای شما عزیزان است.

شماره تماس باربری مجیدیه تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود